Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ma gandeam ca este o masina tip limuzina ce concureaza cu passat-ul iar preturile de la mondeo in ziua de azi sunt foarte mici si ma gandeam sa ma agat de unul la aceiasi bani pt un logan.

    si preferam diesel ca totusi .. nu e DCI si citisem pe un forum ca TdCi-ul este mai fiabil decat TDI-ul de la Volkswagen si TDDI-ul de la variantele mai vechi de la Ford.
    Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

    Comment


    • #77
      pai e alegerea ta...loganul full poate nu are aceleasi imbunatatiri asta e un dezavantaj...dar marele dezavantaj la mondeo este vechimea... Eu mai repede as cumpara un logan nou decat orice alta masina second hand care e aproape de pretul loganului si audi sa fie...Eu sunt patit cum masinile second... Oricum dintre doua masini second normal as merge pe cea tanara dintre ele Cel mai bine ar fi daca ai cunoaste primul proprietar...Bafta la alegere!
      MY CLA

      Comment


      • #78
        Trebuie sa te gandesti in primul rand daca ai nevoie de o "limuzina". Adica, masinile de genul asta sunt facute pentru calatorii lungi, de obicei cu 3-4 persoane si bagaj, nu pentru trafic aglomerat de oras si parcari care stim cu totii cum sunt.
        Aici intra si motorizarea diesel, care e relativ fiabila in conditiile descrise mai sus, insa ca masina de oras nu o sa-i fie prea bine.
        Apoi, la genul asta de masini, chiar daca pretul de achizite este mic, intretinerea va fi conform clasei din care face parte, adica destul de scumpa. Oricum, peste al unei compacte, clar.
        Common rail-ul este extrem de stricacios in comparatie cu vechile pompe rotative.
        Tdci inseamna common rail(ca si dci la renault, hdi la peugeot/citroen, etc. - e acelasi principiu de functionare), iar tddi sunt pompe rotative - alea sunt tancuri, nu masini, dar sunt modele mai vechi, foarte galagioase, nerafinate, niste dardaitori.

        Comment


        • #79
          era o vorba pe net: "decat sa imi iau o dacie (logan) la 8000E, mai bine imi iau un BMW seria 3 SH cu dotari pe care loganul nici nu le cunoaste si cai sa te saturi" dar eu nu sunt asa innebunit de masinile acestea nervoase, imi place sa conduc o masina cu stil, una sa ma satisfaca pe tot drumul, fie in oras, fie in afara, chiar una care sa te scoata in evidenta la cat mai putini bani.
          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

          Comment


          • #80
            Originally posted by deditzu View Post
            mai am 2 luni pana la marea zi, iar optiunile sunt Dacia Logan 2005/6 benzinar model ambiance (full) sau Ford Mondeo TdCi 2002/3 inmatriculat RO cu diferite optiuni.
            incerc sa fac niste diferente intre cele 2 modele de confort, consum de carburant si intretinere.
            Cine te-a pacalit ca ambiance e full? Ambition poate....
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #81
              Originally posted by einstein1984 View Post
              Cine te-a pacalit ca ambiance e full? Ambition poate....
              asa este, am confundat eu modelul aici.
              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

              Comment


              • #82
                Originally posted by mariusnicolae View Post
                Fugi cat poti de common-rail de la Ford.
                Daca te atrage firma Ford, mai bine cauta un focus benzinar cu an de fabricatie mai recent decat mondeo-ul ala diesel.
                Are si o tinuta de drum mai buna decat Mondeo, e mult mai agil, mai usor.
                Bull shit, e injectie Bosch, cam cel mai bun common rail disponibil in europa adica... Iar cat priveste tinuta de drum a lu Focus fata de mondeo..... cred ca e o gluma proasta, e vorba de vreo 15 de cm la ampatament in plus, care fac toti banii, oricum amandoua au 4 roti independente.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #83
                  mariusnicolae: mersi de informatii, uite asa invat eu putin cate putin despre evolutia motorizarizarilor de pe piata si care sunt mai accesibile in prezent.

                  Originally posted by einstein1984 View Post
                  Bull shit, e injectie Bosch, cam cel mai bun common rail disponibil in europa adica... Iar cat priveste tinuta de drum a lu Focus fata de mondeo..... cred ca e o gluma proasta, e vorba de vreo 15 de cm la ampatament in plus, care fac toti banii, oricum amandoua au 4 roti independente.

                  nu inteleg, la ce te referi aici? "e vorba de vreo 15 de cm la ampatament in plus, care fac toti banii, oricum amandoua au 4 roti independente."
                  Last edited by deditzu; 30 July 2012, 20:58. Reason: Automerged Doublepost
                  Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                  Comment


                  • #84
                    Injectie Bosch e si pe dacia 1310i
                    Asta inseamna ca e "za best"?
                    Au trecut vremurile cand Bosch era un nume, cam de cand au inceput sa produca prin China, Taiwan, Malaezia &co.
                    Ampatamentul nu are treaba cu agilitatea, ci cu confortul. Nu face decat sa te incurce la un viraj. Poate te-ai referit la ecartament, asta e altceva.....
                    Daca ar conta ampatamentul, ar trebui sa fie mai agila o laguna decat un clio RS, nu?

                    @deditzu: cu placere!

                    Comment


                    • #85
                      si inca ceva, am un vecin care are logan din 2009 (facelift) model laureate, si ii scartaie manerele de la usile din fata foarte urat (nu am fost si in spate sa vad cum sunt si acolo), iar dupa impresia care mi-am facut-o .. prea multe plastice sunt in ultimul model, care poate nu la toata lumea scartaie sau se deformeaza, ceea ce imi da impresia ca daca aleg loganul din 2005/6, as iesi mai in castig decat cei care au facelift-uri, in schimb jos palaria pt noul design atat exterior cat si interior.
                      Last edited by deditzu; 30 July 2012, 21:15.
                      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • #86
                        Ca si optionale , confort , fiabilitate , siguranta si aspect Fordul este peste Logan , dar eu nu am o parere foarte buna despre Fordurile alea , pune in balanta cheltuielile ambelor masini , tragi linia la sfarsit si pe urma tragi concluziile si vezi cu care ai iesi in avantaj
                        Nu vreau sa te descurajez in alegerea pe care vrei sa o faci
                        Be The One , Not Anyone !

                        Comment


                        • #87
                          mdap, pana la urma tot la loganurile noastre ramanem cu un cost calitate/pret/cheltuieli.

                          un model ideal ar fi cel din link-ul acesta:
                          http://www.autovit.ro/dacia-logan-C25342072.html

                          PS.
                          dar asa ca fapt divers, stie cineva cam ce diferente de cheltuieli sunt intre un logan mpi si un mondeo din 2003 tdci?
                          Last edited by deditzu; 30 July 2012, 21:50.
                          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by deditzu View Post
                            ma gandeam ca este o masina tip limuzina ce concureaza cu passat-ul iar preturile de la mondeo in ziua de azi sunt foarte mici si ma gandeam sa ma agat de unul la aceiasi bani pt un logan.

                            si preferam diesel ca totusi .. nu e DCI si citisem pe un forum ca TdCi-ul este mai fiabil decat TDI-ul de la Volkswagen si TDDI-ul de la variantele mai vechi de la Ford.
                            tdci ford e tot common rail. culmea, tdci-ul 1.8 de la ford foloseste tot injectoare delphi (asemanatoare cu cele de logan) iar supapele de retur pt. motoarele 1.8/2.0 tdci sunt fix aceleasi ca cele de logan.

                            uite o lista de masini care folosesc tipul ala de supape delphi (de la un mester care le vinde):


                            Supape de retur originale DELPHI 28239294- fabricatie martie/aprilie 2011
                            Sunt pentru urmatoarele autoturisme care folosesc injectie de tip DELPHI:

                            -> DACIA - Logan 1,5 dCi
                            -> FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
                            -> MONDEO, TRANSIT – 2,0 TDCi
                            -> HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDi
                            -> TRANSIT 2,4 TDCi
                            -> RENAULT - Clio, Kangoo, Megane 2, Scenic, Modus – 1,5 dCi
                            -> KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
                            -> SSANGYONG - Rodius, Rexton – D27DT
                            -> NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
                            -> CITROEN - C3 1,4 HDI
                            -> SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
                            -> JAGUAR - X400 2,0 TDCi
                            -> MERCEDES C200, C220,E Klasse
                            -> PEUGEOT 407


                            in nici un caz tdci-ul de la ford nu e mai fiabil ca tdi-ul vw. pd-urile n-au asa probleme. fordul dci e cam ca loganul dci, adica loterie. unele tin, multe nu. daca vrei sa te documentezi, fa-o serios si cauta tu eventualele probleme ale unei masini. asa, daca doar intrebi pe net, iti vor raspunde 2-3 oameni si-ti zic ca ford e cel mai fiabil, cand netul bubuie cu probleme la pompe/injectoare delphi la ford tdci. poti afla despre probleme si de pe la mecanicii de prin anumite service-uri.

                            ai aici cateva link-uri informative:

                            01 02 03 04

                            ps. modelele noi au intr-adevar injectie bosch, dar nu cred ca te incadrezi tu, decat la cele vechi, cu delphi. astea-s ieftine, ca multi vor sa scape de ele.
                            Last edited by zeegermans; 30 July 2012, 22:54.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #89
                              @zeegermans, m-ai convins destul ce riscuri sunt cand achizitionezi o masina straina si ce costuri pot aduce intre timp; deocamdata mai am 2 ani de master si apoi voi intra in pielea mea cu servici .. si responsabilitati, asadar mersi pentru aceste informatii apreciate!
                              Pana la urma, loganul este cea mai ieftina solutie din toate punctele de vedere, unde la fel, prima data mi-am dorit mult un dci, dar cum auzeam mai peste tot ca pompa produce span afectand injectoarele delphi, ramanand ultima solutie mpi-ul cu motor de 1.6.
                              Inainte am avut o nova din `98 care a cerut si ea destui bani cat am tinut-o, dar si-a facut treaba si am dat-o mai departe la al 4-lea proprietar dintr-un judet vecin.
                              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment


                              • #90
                                mai vb peste vreo 3 ani cand vreau sa o vand eu..:P

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google