If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mda, multumesc de atentia sporita, dar chiar si cu acea singura afirmatie cred ca m-am facut inteles, eu am spus Curentul de incarcare depinde de ce consumatori ai, poa' sa fie si 20 A si mai mult si am revenit cu o afirmatie care o intarea pe prima, dar in esenta era cam acelasi lucru mai babeste spus.
....tu ai spus acelasi lucru...
.......................................
Pe cuvant de nu, urmatoarea baterie o sa fie asta, cea mai ieftina pe care am gasit-o. Si daca ma tine doi ani si o zi (doi ani are garantie) tot scot banii pe care ii dau pe ea.
Deci crede-ma ca nu gresesti cu nimic nici daca o alegi pe asta.
Decat un Rombat Calciu de 52 Ah (420 A desc rapida) care are 15 kg, mai bine o Varta Black 45 Ah (400 A desc rapida) de 11,1 kg.
Nu vad ce nu te-ar tine vreo 4 ierni.
Rombatu meu e la a 5-a iarna si mai duce (da semne de oboseala la -15 grC).
PS: si cand vad ca o Varta Black de 70 Ah (ce si-a pus colegu mai sus) are 20 kg...raman fara cuvinte...
Chiar nu vad rostul unei asemenea greutati suplimentare si asa baterioaca la un amarat de 1.4
Curentul de incarcare depinde de ce consumatori ai, poa' sa fie si 20 A si mai mult.
Defapt asta e curentul de consum, care il da alternatorul in fc de consumatori.
Daca tot te-ai sucit, dupa ce ai dat EDIT,de ce n-ai sters primul alineat care te pune intr-o situatie jenanta.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Vorbeam cu un prieten care are un Golf V 1.9 TDI. Are Varta 60Ah 600A, din fabrica, iar inainte a avut un Golf IV 1.6 16v care avea o Varta de 44Ah 400A, din fabrica.
Voi va puneti baterii de 70-90Ah, pe polizoare de 1.4.
Pe cuvant de nu, urmatoarea baterie o sa fie asta, cea mai ieftina pe care am gasit-o. Si daca ma tine doi ani si o zi (doi ani are garantie) tot scot banii pe care ii dau pe ea.
nu pornesc eu dci-ul niciodata cu aia. nu mai vbesc daca e iarna...
@micutzu: stopan go si silver sunt cele de top la varta. acum depinde cat vrei sa dai. premier de 70 Ah e 319 la rombat.
Premier ►►► GAMA TOP Descriere: Cel mai bun raport calitate pret ROMBAT "Ochi magic": unul dintre avantajele pe care il au bateriile Premier este indicatorul de stare ("ochiul magic"): starea de incarcare si nivelul electrolitului se pot aprecia observand culoarea acestuia: 1. transparent: nivel scazut, necesita verificare in service; 2. negru: nivel bun, baterie descarcata; 3. verde: nivel bun, baterie incarcata Tehnologie super calciu Baterie etansa Capace Duplex cu indicator de stare si arestor de flacara Arestorul permite evacuarea gazelor din baterie si protejeaza bateria impotriva patrunderii flacarii in interiorul ei Capace cu dopuri “push in”, care asigura etansare totala Gratare pozitive stantate cu rama din aliaj PbCa Curent de pornire mai mare cu 30% fata de clasa Cyclon (suporta un numar mare de ciclari) Durata de viata sporita SuperEndurance Technology: datorita noii tehnologii bateriile Premier ofera o garantie de 3 ani din momentul achizitionarii. Aplicatii: Autovehicule cu consumatori electrici suplimentari Este recomandat pentru masinile fabricate in Europa Este recomandat pentru masinile cu motoare care au capacitatea: 1.6 si 1.8 (diesel). Tipul acesta de baterie se incadreaza perfect pentru masinile Ford. Pretul afisat se refera cu bateria veche predata la schimb conform HG1132/2008. Atentie! Nu se accepta la schimb baterii explodate sau care prezinta scurgeri de acid! Se accepta numai baterii care pot fi transportate in conditii de siguranta de catre curier! In cazul in care nu predati bateria uzata, se aplica “taxa depozit” la pretul de achizitie, care reprezinta 10% din pretul de vanzare al unei baterii sau al unui acumulator auto. In cazul in care in termen de maximum 30 de zile de la data achizitionarii cumparatorul ii preda o baterie sau un acumulator auto, distribuitorii de baterii si acumulatori auto sunt obligati sa ramburseze cumparatorului valoarea depozitului (pe baza chitantei emise).
A patit-o si un coleg de munca (ex posesor de Logan) sa ramana fara curent in baterie, dupa numai 1 zi de stationare. Masina: Ford Mondeo 1,8 benzina. Bateria originala (sept. 2005): FORD 43Ah, 380A curent de pornire.
Am fost si a luat o Varta Black 56Ah, 190 lei.
Premier ►►► GAMA TOP Descriere: Cel mai bun raport calitate pret ROMBAT "Ochi magic": unul dintre avantajele pe care il au bateriile Premier este indicatorul de stare ("ochiul magic"): starea de incarcare si nivelul electrolitului se pot aprecia observand culoarea acestuia: 1. transparent: nivel scazut, necesita verificare in service; 2. negru: nivel bun, baterie descarcata; 3. verde: nivel bun, baterie incarcata Tehnologie super calciu Baterie etansa Capace Duplex cu indicator de stare si arestor de flacara Arestorul permite evacuarea gazelor din baterie si protejeaza bateria impotriva patrunderii flacarii in interiorul ei Capace cu dopuri “push in”, care asigura etansare totala Gratare pozitive stantate cu rama din aliaj PbCa Curent de pornire mai mare cu 30% fata de clasa Cyclon (suporta un numar mare de ciclari) Durata de viata sporita SuperEndurance Technology: datorita noii tehnologii bateriile Premier ofera o garantie de 3 ani din momentul achizitionarii. Aplicatii: Autovehicule cu consumatori electrici suplimentari Este recomandat pentru masinile fabricate in Europa Este recomandat pentru masinile cu motoare care au capacitatea: 1.6 si 1.8 (diesel). Tipul acesta de baterie se incadreaza perfect pentru masinile Ford. Pretul afisat se refera cu bateria veche predata la schimb conform HG1132/2008. Atentie! Nu se accepta la schimb baterii explodate sau care prezinta scurgeri de acid! Se accepta numai baterii care pot fi transportate in conditii de siguranta de catre curier! In cazul in care nu predati bateria uzata, se aplica “taxa depozit” la pretul de achizitie, care reprezinta 10% din pretul de vanzare al unei baterii sau al unui acumulator auto. In cazul in care in termen de maximum 30 de zile de la data achizitionarii cumparatorul ii preda o baterie sau un acumulator auto, distribuitorii de baterii si acumulatori auto sunt obligati sa ramburseze cumparatorului valoarea depozitului (pe baza chitantei emise).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment