Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tie nu-ti "bazaie" nimic dupa ce ai oprit motorul si ai deschis usa cu vreo lumina uitata aprinsa ?

    Comment


    • O bazait, da am schimbat cd playeru si nu mai bazaie
      Last edited by 77sky; 1 February 2014, 16:49.

      Comment


      • Originally posted by Octavian View Post
        La baterie (la toate) tensiunea de repaus masurata in conditii normale (nu frig extrem, repaus de 16 ani etc) este un indicator de stare, n-o mai suciti.
        Este unul din indicatori, dar nu singurul, pe baza caruia poti diagnostica o baterie; cine spune asta nu e un profesionist, ci un amator.

        Interesati-va cum este diagnosticata o baterie (care sunt masuratorile), in reteaua service-garantii Rombat, sau care vreti voi si mai vorbim.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • 12.60v masurati azi la rece, dupa o zi de repaus si o noapte f. geroasa.

          Problema e ca n-am poza cu "dovada"...astia de la Varta n-au fost asa darnici cu mine, cum au fost aia de la Rombut cu dom' Iancu.

          Comment


          • Tensiunea in repaos e ok ca info, insa mult mai importanta e la cat scade tensiunea in sarcina. Ia rugati voi pe cineva sa filmeze voltmetru cand dati la automat dupa 3 zile de stat in frig si sunt -11 grade dimineata. Asa si bateria mea veche avea 12,5 V dimineata dar aprindea matrorul abs la 0 grade dupa demaraj, asta noua si la -11 grade cat erau dimineata, desi a invartit mai greu la inceput nu a aprins vreun martor sau sa fi palpait luminile in bord, deci tensiunea a fost ok, peste 10V .
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • salut,daca se aprinde becul de la abs can am ponit pe ger inseamna ca bateria e pe moarte

              Comment


              • Da, cand se aprinde becul de la ABS atunci ai sub 10 volti in instalatie electrica. ABS nu functioneaza sub 10 volti.E un semna ca bateria nu mai are capacitate sa retina curentul in ea, e posibil sa fie sulfatata partial.


                On topic

                Azi, maine bag Bannerul in casa pentru 1 luna de zile unde o sa vada caldura si redresor . A pornit "greoi" la -14 grade zilele trecute, dar am pornire de pe o zi pe alta... fara mesaj pe bord de ABS deci ea nu scade sub 10 volti la pornire desi dimineata la rece are 11.98-12.05 volti. Nu are nici un element intrerupt pentru ca pe bord mi-ar fi aratat martorul de baterie.

                Probabil mai duce pana iarna viitoare cand va avea 6 anisori.
                Last edited by Drogas; 3 February 2014, 16:17.

                Comment


                • Sa ai bafta sa tina cat Rombatul meu.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Drogas, cel mai sigur ar fi sa te duci la baietii care se ocupa cu acumulatori auto si ii rogi sa o masoare asa cum iti masoara bateria noua, si iti scot biletelul ala in care iti arata ca bateria e ok.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Orice reprezentanta Dacia sau FORD au testere midtronic R330 de baterii, posibil si altii.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • @Vitriol nu ma mai complic sa dau banii la altii ca am 2 multimetre acasa( iar bateria are 5 ani totusi, daca avea 3 ani poate mai incercam ceva)... stiu ca nu masor capacitatea ei, dar ce ma face sa o tin in continuare e faptul ca porneste de pe o zi pe alta si la -14 grade fara bec de ABS in bord.

                        Ea nu mai poate tine curentul in ea pentru ca e posibil sa fie partial sulfatata.
                        Am dezvoltat o teorie : In iarna in care bateria face figuri, atunci daca treci de iarna respectiva bateria aia tine inca 1 an. O teorie care a tinut la mai multe persoane si diferite baterii.

                        O sa incerc in perioada asta sa cumpar niste sare amara ( Epsom salt google) cica e sulfat de magneziu care ar mai ajuta la desulfatarea ei.
                        Acum totul depinde de gradul de uzura al placilor.

                        Va tin la curent cum s-ar zice
                        Last edited by Drogas; 3 February 2014, 16:55.

                        Comment


                        • hai ca m-ati pus pe ganduri cu becul de la abs,bateria este rombat calciu 72 ah 640 la pornire cred, pe benzinar 1,6 o am din 2011 sa cada asa repede??

                          Comment


                          • Ah, tu mai sus intrebai?
                            Daca da, atunci da, bateria nu prea mai duce curentul cerut de demaror si scade tensiunea cam mult. ai grija sa fie totusi incarcata. .
                            drogas, vezi mitul 3 http://www.dunedingoescarting.com/ba...battery-myths/
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • atunci ma pot c@c* pe el de premier... acum vreo 3 zile cand a fost gerul ala puternic mi-a aprins becul la abs cand am actionat demarorul...si l-am luat in vara...
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • o pun pe redresor poate isi revine.
                                am mers prin oras seara si poate nu s-a incarcat., consumatori aeroterma ,dezaburire ,lumini, porniri pe la magazine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google