Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 ani si gata

    [QUOTE=ZFMFLORIN;1677995]
    Originally posted by Fratello View Post
    Nu mai stiu cat avea cea veche ; repet, era echiparea de fabrica. ...Poate ne poate spune cineva care inca o mai are ...
    QUOTE]



    al meu 1.2, este din vara lu' 2012, iar bateria cu care a venit este Rombat Calciu 12V-L2 60Ah 510A.
    Originally posted by Ampt View Post
    @ZFMFLORIN: Norocosule!
    De ieri nu mai sunt asa norocos..., a murit bateria, subit.
    Cu o zi inainte am circulat ca de obicei, iar ieri dimineata, descui masina din butonul de pe cheie, pun contactul si incep sa tacane niste relee, becurile in bord clipesc, kilometrajul se reseteaza, eu panica - ce sa aiba?
    Desfac cutia de sigurante de la motor apas pe ele, mai ma uit pe acolo ca broasca-n teava si pun iar contactul - e, parca isi revenise - dau cheie si se repeta figura. Radioul funtiona, luminile de stationere fuctionau cam anemic, dar faruri, nimic.
    Imi zic sa masor bateria. Dau sa inchid masina ca sa aduc din casa un multimetru, dar si asta, pas. Dupa ce masor tensiunea la borne vad ca am 10.55V.
    Bun, sunat socru care om prevazator, stiind ca bateria (zap) de pe masina lui are ~8 ani, are inca una noua de anul trecut si pe care le utilizeaza alternativ. Cea noua era acum in portbagaj si mi-a dat-o ca sa-mi rezolv treaba, urmand sa o i-au pe cea veche si sa o mai utilizez cat o duce. Asa il scap de rotitul bateriilor
    Asta de a 'crapat', am luat-o in casa, si verificat nivel electrolit=bun, densitate=ok, voltaj=10.5. Zic totusi hai sa o pun la incarcat, dar degeaba initial arata 12.8 si daca o misc/zgaltii un pic revine la acel 10.5-10.7.
    O bateri asemanatoare cu a mea, am gasit la 188 lei, tot rombat calciu 62Ah si 510A. Dar voi mai utiliza acel Zap cat mai duce.
    Last edited by ZFMFLORIN; 2 September 2015, 16:42.
    ex:
    Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
    Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

    Comment


    • Si Loganul meu este de aceeasi varsta cu al tau (bateria de fabrica) ,sper sa ma tina mai mult ca tine vestitul Rombat de 60ah 510A
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • ai un element in scurt.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • [QUOTE=ZFMFLORIN;1683363]
          Originally posted by ZFMFLORIN View Post
          O bateri asemanatoare cu a mea, am gasit la 188 lei, tot rombat calciu 62Ah si 510A. Dar voi mai utiliza acel Zap cat mai duce.
          si cand te va lasa si nu vei mai putea inchide masina pe cine mai suni ?!
          mai bine o iei acum si mergi cu cea noua in portbagaj.

          Comment


          • Masina se inchide si manual, iar sa car o baterie ca poate..., nuuu.
            Socrul meu mergea pana de curand la tara si acolo cam departe de civilizatie.
            Aveam cabluri de pornire la o adica.
            Am acum Zapul la incarcat. Avea 12.47V si densitatea 1.22 (conform unui pliant cam 70% din capacitate). Scrie pe el ceva gen tehnologie Ag si Ca, temperaturi extreme -40°C +80°C; +30% putere si +20% long life. Cand am luat-o in feb 2008 era la promotie in acelasi pret cu un Rombat.
            Sa vedem cat mai duce.
            ex:
            Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
            Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

            Comment


            • Am cumparat rombat calciu din targ de la vitan ....cu sigla dacia pe ea..A tinut 1 an si 8 luni....noroc ca era in garantie si mi.a schimbat.o cu alta noua....nu recomand rombat calciu .....macar ceva mai sus in gama rombat

              Comment


              • Luna viitoare face si a mea 1 an, fara nici un fel de problema pana acum.

                Comment


                • Originally posted by slim_daddy40 View Post
                  Am cumparat rombat calciu din targ de la vitan ....cu sigla dacia pe ea..A tinut 1 an si 8 luni....noroc ca era in garantie si mi.a schimbat.o cu alta noua....nu recomand rombat calciu .....macar ceva mai sus in gama rombat
                  mai bine spuneai ca nu recomanzi vitan

                  "Am cumparat rombat calciu din targ de la vitan ....cu sigla dacia pe ea." e ca si cum ai spune am cumparat o masina mercedes-benz cu sigla dacia pe ea (sunt zeci de mii in tara noastra!)

                  Centrele rombat (in bucuresti sunt doar doua, tenet si dova com) nu vand baterii inscriptionate dacia.
                  Gama rombat pentru autoturisme cuprinde (cyclon, calciu, tornada si premier - mai sunt bateriile pentru stop&start cu sau fara recuperarea energiei)

                  Baterii de prima echipare inscriptionate Dacia (care sunt atat de laudate) nu ai cum sa cumperi pentru ca se livreaza numai la uzina.

                  Bateriile inscriptionate Dacia care se livreaza in reprezentante difera de cele de prima echipare (in primul rand calitativ dar si din punct de vedere al etichetei).

                  Comment


                  • Isi merita banii ?


                    Pe motorul de 1.2 D4F se poate pune o astfel de baterie ? mie imi place curentul de pornire de peste 700 A , banuiesc ca la iarna nu voi avea absolut nici o problema chiar si daca ramane masina nepornita timp de cateva saptamani la - 10, -15 grade C.
                    Last edited by prometheus; 6 September 2015, 21:21.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • E mult peste ce-ti trebuie si scumpa pe deasupra. Cu banii aia iti cumperi 3 baterii. Deci, categoric NU.
                      In general se foloseste la masinile cu recuperare de energie, start stop.
                      Last edited by IancuMIC; 7 September 2015, 08:12.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Da , intradevar este overkill.

                        Vreau o baterie buna din gama premium fabricata in Germania.

                        http://www.emag.ro/baterie-auto-moll.../pd/DDXRBMBBM/ sau



                        As merge pe a doua varianta cu toate ca curentul de pornire este mai mic dar poate chiar livreaza acei 510 A.

                        Bateriile astea sunt ca sursele de PC , poti lua una de 500w de la COrsair care costa vreo 4-500 lei sau poti lua un noname de pana in 150 lei , care chiar livreaza ce scrie pe cutie ?
                        Last edited by prometheus; 7 September 2015, 08:13.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Si eu sunt suspicios ca nu respecta. Sau inventat tot felul de formule , termeni comerciali, asa se explica de ce cele mai multe pica pe la patru ani. Ramane sa ne bazam numai pe experienta si review-uri.

                          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by abc View Post
                            Baterii de prima echipare inscriptionate Dacia (care sunt atat de laudate) nu ai cum sa cumperi pentru ca se livreaza numai la uzina.

                            Bateriile inscriptionate Dacia care se livreaza in reprezentante difera de cele de prima echipare (in primul rand calitativ dar si din punct de vedere al etichetei).
                            poti dovedi cumva chestiile astea? eu stiu un magazin care iti da bon fiscal pe bateria aia si iti face si garantie... care e problema daca e piesa de origine? adica pivot, far, alternator pot fi de origine dar acumulator nu?

                            uite si un exemplu cu un magazin mare care vinde asa ceva:
                            Last edited by sorin1983; 7 September 2015, 09:17.

                            Comment


                            • Piesele "De Origine" pot sa provina de la diverse companii (e la valabil pentru orice constructor auto). DACIA nu face baterii, asa cum nu face multe piese si subansamble, in mod direct, ci care provin de la diversi producatori.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Azi a cedat si a mea fiind fabricatie 03.2007 Rombat. A fost inlocuita cu Rombat Tornada 60Ah 540A (265 lei)..daca tine si asta macar jumate din cat a tinut cea originala eu sunt multumit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google