O intrebare, vizavi de un calcul estimativ. Cat timp as putea sa tin o masina pe dreapta(motor 1.6 benzina dar nu Logan, cu un consum in stand-by de 0,06-0,07Ah) cu o baterie de 64 Ah, 560A curent pornire, veche de doi ani, incarcata sa zicem 75%, in asa fel incat sa-i ramana macar un pic de curent sa si porneasca? O saptamana, doua, trei, o luna, etc?
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Cu incarcare 75%, adica ~12,35v si la temperaturi nu mai scazute de -10*C, poti porni un benzinar si peste o luna; vorbim despre o instalatie in parametrii. Problema e alta; se va accentua procesul de sulfatare si implicit va scadea dramatic durata de viata.
Incarc-o, suta la suta si termenul de doua luni e poate cel mai optimist prognostic; repet, fara temperaturi extreme.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Revin cu informatii.
Momentan in Logan am acumulator Rombat Calciu 70Ah - 720A.
Faza criminala ca "ochiul" arata verde. Adica acumulator este OK.
Am masurat tensiunea in acumulator cu motorul nepornit - 12.50V (incarcat 88%) (Luand in consideratie ce au scris aici)
Am pornit motorul si iar am masurat - 14.20V. Incarcare buna.
Deci toate sunt in parametrii (si acumulatorul si incarcatorul).
Atasez si poze.
Imi face figuri doar cand pornesc masina (pe ger ~ -15 / -20 de grade) si las motorul putin pornit (nici 1 minute). Atunci a doua oara invarta mai greu.
Las asa totul, imi cumpar un cablu de alimentare (in caz de nu porneste masina) si cand imi face figuri de 2x-3x atunci comand bateria
Varta Silver Dynamic 77Ah.
Bateria actuala are dimensiunea de 278x175x190.
Deci incape fara nici o problema si acumulatorul Varta.
Numai bine tuturor
Comment
-
Originally posted by djxhouse View Post\
Las asa totul, imi cumpar un cablu de alimentare (in caz de nu porneste masina) si cand imi face figuri de 2x-3x atunci comand bateria
Varta Silver Dynamic 77Ah.
Nu recomand Varta. Am avut si am destule cazuri pe langa mine in care incepand cu a doua iarna incepe sa oboseasca (se simte ca porneste mai anemic), iar la a 3-a iarna deja incepi sa-ti faci cruce cand pui contactul si sa te rogi la Dumnezeu sa porneasca.
Eu am avut Black Dynamic, de la care hai sa zicem ca nu aveam mari pretentii, dar ceilalti (vreo 5) au avut Silver Dynamic, care costa de doua ori cat o Black Line.Last edited by vitriol; 23 January 2017, 18:41.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Sunt la a doua iarna cu Exide Premium 53Ah 540A si invarte la -20 de grade de mi-e frica sa nu dea motorul peste cap. Astea in conditiile in care fac drumuri de maxim 5km si alea cu faruri pornite, ventilatie pe treapta 2 + Rock FM.
N-o sa vada redresorul niciodata. La primul semn de slabire, la revedere si un praz verde.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
S7 Edge.
Astia de la Exide le-au denumit altfel. Bosch-ul e cu s-urile.
Exide Classic este S3-ul de la Bosch/Black Dynamic de la Varta
Exide Excell este S4/Blue Dynamic
Exide Premium este S5/Silver DynamicsigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Eu am ajuns la Exide cautand Tudor. Am sunat la toate magazinele din Bucuresti si nu avea nimeni pe stoc atunci cand m-am hotarat eu ca vreau baterie. Pana am dat de un nene care mi-a zis ca Tudor este cumparat de Exide si ambele baterii sunt "cam pe acolo" . Asa ca am mers pe ce aveau pe stoc, recte Exide.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment