Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajunge. Am luat un Delkor 45 Ah de pe un Hyundai 1.4 benzina, full options (AC + alte acareturi) si acum il folosesc pe Logan. Bateria are deja 4 ani dar si acum porneste la sfert, inclusiv pe ger. Acum ma gandesc ca AC-ul ala e actionat de motor, nu baterie.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Trebe baterie mica, di ce sa mai pun vreo 3-4 kg suplimentare sub capota? )
      Ma bucur ca n-am luat asta-vara baterie noua (Caranda desigur), aveam impresia ca asta nu mai duce, dar vad ca inca e OK.

      Comment


      • rombat calciu

        Originally posted by prosopgeil View Post
        Pe mine m-a lasat bateria dupa 3 ani jumate, asa dintr-o data fara sa dea semne si mai era si in toiul verii ) (s-ar putea sa fi ramas fara lichid din acela care trebuie sa acopere placutele alea din baterie)
        La mine bateria are 3 ani fara 2 luni si 48500 de km (vad ca multi zic ca ''am bateria de 5 ani si merge ca in prima zi'' <<normal daca ai mers 30 000 de km in 5 ani >>). Este Rombat calciu de 50 de Ah.

        Am zis ca ar fi bine sa verific nivelul electrolitului. Desfac primul capacel - nivelul era peste placi, desfac al doilea la fel ... mi-am zis ca ''sa vezi ca nivelul e bun''. Insa cand ajung la ultimul capacel (elementul cel mai apropiat de motor) vad ca placile nu erau acoperite cu lichid. Am completat cu apa distilata pana la semnul acela de plastic (am vazut ca la fiecare gaura cu capacel are o tija de plastic - din cate am citit acela este nivelul maxim de electrolit - nu este recomandat sa depasesti acel nivel).

        In concluzie, eu cred ca majoritatea bateriilor Rombat Calciu, cu care vine Loganul din fabrica, ar duce lejer mai mult de 3 ani (cat i-a tinut pe majoritatea de pe aici) daca ar fi completate cu apa distilata macar o data la 2 ani.

        P.S. Cred ca nivelul scade cel mai mult in ultimul element al bateriei din cauza ca este mai aproape de motor si este mai expus la caldura.
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • Sau ca e la borna de +...? (sau minus care e acolo).

          Comment


          • Bateria tine si 5-6 ani fara sa ii completezi nimic, mai mult conteaza cat circuli cu masina si cat de des o folosesti. Daca o folosesti doar sa mergi la magazin in weekend, bateria o sa cada mai repejor.

            Comment


            • Originally posted by stolniceanulucian View Post
              La mine bateria are 3 ani fara 2 luni si 48500 de km (vad ca multi zic ca ''am bateria de 5 ani si merge ca in prima zi'' <<normal daca ai mers 30 000 de km in 5 ani >>).

              chiar 6 ani si ceva nu 5
              normal crapa mai repede o baterie care sta mai mult nu una care circula
              pentru o baterie e mai nociv timpul decat km

              Comment


              • Corect. Bateria tine mai mult cu cat se foloseste masina mai mult.
                Am avut un Logan fabricat in aprilie 2005 si l-am vandut in august anu asta cu 70.000 km. N-am umblat niciodata la baterie, nu mi-a facut niciodata probleme (o singura data am pornit-o cu cabluri, vara, lasasem farurile aprinse vre-o 3 ore). A pornit fara probleme si vara si iarna. Am vandut masina cu bateria aia cu care venise din fabrica. Chiar o sa il intreb pe noul proprietar daca i-a facut probleme iarna asta.
                Asa ca exista si baterii din astea.

                Comment


                • rombat

                  am achizitionat loganul in mai 2005 ,1.4 benzina.acumulatorul rombat calciu de 60 m-a lasat ieri dupa mai bine de 5 ani jumate,o perioada mai mult decat rezonabila.partea nasoala este ca m a lasat dintrodata,fara niciun semn si a trebuit sa o las unde eram,nemaipornind chiar daca i am dat curent

                  Comment


                  • Originally posted by lucigala View Post
                    am achizitionat loganul in mai 2005 ,1.4 benzina.acumulatorul rombat calciu de 60 m-a lasat ieri dupa mai bine de 5 ani jumate,o perioada mai mult decat rezonabila.partea nasoala este ca m a lasat dintrodata,fara niciun semn si a trebuit sa o las unde eram,nemaipornind chiar daca i am dat curent
                    Mda, asa face. Sanatoasa tun pana decedeaza brusc si irevocabil. Tre sa stai cu ceva banuti (prin buzunare, pe un card, ceva...) si cand te-a lasat baterica....la magazin.

                    Comment


                    • Originally posted by lucigala View Post
                      am achizitionat loganul in mai 2005 ,1.4 benzina.acumulatorul rombat calciu de 60 m-a lasat ieri dupa mai bine de 5 ani jumate,o perioada mai mult decat rezonabila.partea nasoala este ca m a lasat dintrodata,fara niciun semn si a trebuit sa o las unde eram,nemaipornind chiar daca i am dat curent
                      Bine ai venit in club. Asa mi-a facut si mie asta vara. Logan achizitionat in iulie 2005, acelasi Rombat 60Ah. Nici cu cablurile nu am mai pornit-o.
                      Oricum, si-a facut datoria Rombatul, este?

                      Comment


                      • Care ar fi motivul pentru care nu porneste cu ajutorul cablurilor?

                        Comment


                        • Bateria aproape Zero. Mi s-a intamplat ceva similar cand am dat curent unui Cielo. Am asteptat 3-4 minute si abia apoi a luat-o...cu cablurile conectate, evident.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • la un timp asa indelungat de folosinta, sau se "duce" pasta de pe elementi sau pur si simplu are loc un scurt la 1,2...etc elementi si nu mai primeste curent

                            Comment


                            • Eu am baterie Rombat Calciu 60 Ah de 6 ani pe masina si e din aia fara intretinere. Totusi are deasupra un capac din ala negru lung si ma tenteaza sa-l scot sa vad nivelul electrolitului. E recomandat sa fac asta sau mai bine nu-mi bag nasul daca e fara intretinere, si daca da cum ar trebui sa fie electrolitul acolo, ca la partea electrica nu le am deloc

                              Comment


                              • baga-te cu incredere ,partea cu ''fara intretinere'' este asa pt. cei comozi ,eu am completat cu aproape un litru de apa distilata si uite mai am o luna si fac 4 ani cu bateria originala a masini ,rupe abtipildul de deasupra si completeaza cam cu 10-15 cm (apa distilata ) deasupra placilor ,sa nu faci prostia sa umpli pana sus cu apa .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google