Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • azi la 06.40 cobor pentru a pleca la servici, pun contactul si pac incepe un joc de lumini in bord si o tacaneala in stanga in dreptul tabloului de sigurante. claxon nu, inchidere nu. tot e mort. ma duc si iau loganul lui socru-miu. ajung in oras, opresc sa las pe cineva, si cand dau sa pornesc exact aceleasi simptome. al meu e din oct. 2006, baterie rombat 60 A, celalalt din mai 2005, baterie de 60 A dar nu am retinut firma. Mi-a dat un nene curent am pornit si m-am dus direct la magazin de unde am luat o baterie Motrio de 70A. Sper sa tina. Cred ca sunt singurul cu moartea a doua baterii in interval de o ora pe doua loganuri din ani diferiti. Eu am 64000 km, socru are 67000 km. Sper ca Motrio sa ma tina macar 3 ani.

    Comment


    • Rombat de ..... 40Ah m-a tinut fix 5 ani si 1 luna = 134.000 km! Shimbata tot cu un Rombat de 62Ah.

      Comment


      • am bateria originala care a fost pe masina din decembrie 2004,daca ma scoate si iarna asta la primavara o pup...

        Comment


        • astazi am schimbat si eu bateria (a2a oara ) ... prima oara m-a tinut 1 an si jumatate ce-a originala, iar precedenta (caranda 62Ah) fix 2 ani , eu zic ca e destul de rezonabil pt o masina de taxi !

          Acuma am cumparat caranda 65Ah ... sper ca 3-4 ani sa numai am treaba !
          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

          Comment


          • Si eu am schimbat bateria.
            Daca ma intrebati acum o saptamana de baterie as fi fost in stare sa pun pariu pe 100lei ca ma mai tine si iarna asta Becul magic era verde....

            Nici un semn, nimic. Nu a mai pornit electromotorul, a facut doar "tic". La a2a cheie deja o luase razna toate ledurile de prin bord, abia mai luceau si faceau ca luminile de pom, display-ul clipea, pana si acul vitezometrului dadea sa plece de nebun. Faza naspa ca am apucat sa deschid geamul la jumate (cred ca atunci si-a dat duhul bateria, am avut eu o presimtire, am vrut sa pornesc intai motorul) deci daca nu luam imediat baterie ramanea asa deschis toata noaptea.

            Am luat un rombat calciu 66A pe principiul ca daca 60A au fost suficienti asta iarna (la diesel), atunci 66 o sa fie aproape perfect.

            Comment


            • Aproape 6 ani!!!

              Azi a murit! 6 ani fara 2 luni. Baterie de prim montaj Rombat Calciu fara intretinere 60Ah fara acel ochi de control, nu avea nici un semn ca e pe duca, totul neoxidat la contacte, puteam sa pariez ca intru in a 7a iarna fara probleme. Dau sa pornesc si clanc! au murit toti consumatorii, s-a restartat computerul, faruri, claxon aproape inexistente. Un prieten avea cheie potrivita (surubul era strans cu simt de raspundere de cei din fabrica) fuga la magazin si am luat un Rombat Cyclon de 55Ah. A pornit brici. Vedem acum cat o mai tine asta. Ma pot declara multumit pentru perioda de timp si serviciul ireprosabil de atatia ani.

              Comment


              • se pare ca bateriile ROMBAT chiar sunt bune?
                Last edited by 77sky; 1 September 2011, 11:57.

                Comment


                • la mine a tinut bateria exact 3 ani.am ramas la real in craiova.
                  Last edited by ovi30; 4 September 2011, 14:13.

                  Comment


                  • A murit bateria si la mine ieri, dupa 5 ani si o luna am schimbat-o tot cu Rombat, Calciu 62Ah.

                    Comment


                    • La masina tatalui meu, un ford sierra din '92, am o baterie de productie frantuzeasca- VICTOR. Are 5 ani si functioneaza perfect. Inainte am avut tot Victor si m-a tinut 6 ani. investitia in bateria asta merita-545 lei (cel putin pt mine)

                      Comment


                      • 5 ani tin si bateriile la jumatate de pret. La banii aia ar trebui sa ai pretentii mai mari.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Bateria are 5 ani si jumatate si nu da semne de oboseala.

                          Comment


                          • Am masina din 2005 (mai) si in primavara asta mi-a cedat (6 ani in cap) si am schimbat-o, tot cu un Rombat de 62Ah. Foarte multumit de ele, duc mult (si am avut sistem de sunet aftermarket pe masina (fara subwoofer), si am ascultat si fara motor pornit de multe ori)...
                            facebook.com/StefiHD

                            Comment


                            • a mea a tinut exact 3 ani,rombat calciu 50 ah,fara nici un semn ca va ceda,seara am lasat masina in parcare si dimineata doar un tac si s-a stins totul.bateria este cea pusa din fabrica an 2008 sept.proaste baterii rombat!
                              acum am pus Varta Black Dynamic 56ah.
                              sper sa tina cel putin cat precedenta.am un coleg cu o solenza 2004 cu bateria din fabrica si porneste si acum la sfert.
                              nu se mai fac baterii ca in trecut!!!!!

                              Comment


                              • 6 ani si 2 luni, 129.000Km, Rombat calciu 70AH, echipare standard, pe un 1.5dci. Precizez ca a murit subit, fara semne de oboseala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google