Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avea 10V pentru ca un element a intrat in scurt. Fiecare element al bateriei este construit sa genereze 2V.
    Partea proasta, atunci cand se intampla treaba asta, este ca nu mai porneste nici cu cabluri, deoarece bateria nu mai este in stare sa dea 12V, ci doar 10V.

    Eu asta cred ca s-a intamplat si in cazul colegului nostru, dar astept un rezultat concludent.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Originally posted by micutzu666 View Post
      .Am lasat o la incarcat la ei si acum e ok..tot premier de 75AH.
      Cat timp ai mers cu ea de cand ti-au reincarcat-o, pentru ca nu are voie sa se descarce asa deodata?
      Vitriol a intuit corect; si eu sunt de parere ca solutia cu reincarcarea e una temporara, numai ca sa nu ti-o inlocuiasca.
      Last edited by IancuMIC; 7 October 2013, 17:31.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Nu am mers cu ea de duminica pana sambata,sambata cand sa plec ,ciuciu..Nu mi a facut niciodata asa ceva de cand am cumparat o..asta se intampla in dec 2012.De mers am mers cu ea..am facut un drum si la BV,evit sa o scot pe distante scurte prin Buc..PT ASTA AM LOGANUL..
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Originally posted by Edy View Post
          Am incercat sa iau curent de la alta masina dar nimic, nu porneste deloc. Are asa un ticait scurt si-mi palpaie toti martorii din bord. E posibil sa fie de la baterie? Ca in mod normal ar fi trebuit sa porneasca daca luam curent de la alta masina, nu?
          exact ca tine s-a intamplat cu o masina de la firma unde lucrez. bateria a murit fara semne . au chemat pe cineva de la un servis din ploiesti cu un robot din ala de mare putere. l-a pus pe baterie, se aprindeau martorii dar cand sa dea la automat era pom de craciun in bord . baiatul de la servis a plecat nestiind ce sa ii faca, am montat o alta baterie si vruuuum din prima.... merge si in ziua de azi, cu o baterie nou nouta, bineinteles.
          deci degeaba te chinui sa ii dai curent de la alta baterie. posibil sa nu mai porneasca niciodata asa (sa fie in scurt). pune direct alta baterie si da-i bice.

          Comment


          • Depinde si de pe ce incerci sa iei curent.
            Cand ma lasase bateria de pe logan-la fel de brusc ca si pe voi- am luat curent de la o solenza(benzina) care se pare ca nu are cine stie ce baterie si ii cam omoram motorul cand dadeam la cheie la a mea
            Dupa ceva chin si turatii(pe solenza pornita de la care luam curent) pana la urma a luat-o si a mea. Cu toate ca am facut o tura de ~70-80 km la drum intins in speranta sa se incarce puuutin cat sa pot a 2-a zi sa o pornesc si sa merg la un service sa schimb bateria nu a reusit sa se mai incarce si a 2-a zi cand am incercat sa o pornesc... pauza, pomul de craciun revenise.
            De data asta am apelat la un prieten cu un megane 1.5 dci si a pornit mai repede si fara sa mai omoare bateria omului asa tare
            ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
            Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

            Comment


            • Intreb si io ptr. ca nu stiu, n-am patit-o niciodata...cand mor bateriile astea asa subit, de pe-o zi pe alta fara vreun semn sau ceva, mai au un minim de curent in ele a.i. sa poti deschide usa din centralizata sau din alarma?
              Exista posibilitataea sa nu mai poti actiona nici macar deschiderea din telecomanda sau butonul de pe cheie?

              Comment


              • M-a lasat sa o deschid din alarma si sa pun contact+sa apas butonul pentru deschiderea geamului la sofer pe care de altfel l-a si deschis...jumatate si acolo a ramas pana am reusit sa o pornesc ca altfel nu mai avea suflare macar sa-l inchida. A trebuit sa fac trotuarul pe langa masina pana a venit amicul cu solenza sa o pornesc si sa pot sa ridic geamul.

                A 2-a zi insa alarma si inchiderecea centralizata nu vrut sa mai coopereze si-a trebuit sa o deschid cu cheia, dacia 1310 style

                Cand a murit nici macar nu a murit de pe o zi pe alta a murit dupa o pauza de 15-30 minute In weekend am fost la munte, totul ok, nici o problema; luni am fost la servici cu ea dimineata, am plecat de la servici si-am facut o oprire scurta sa iau ceva de acasa cu gandul sa plec mai departe unde aveam treaba. E...cand m-am intors dupa 15-30 minute am avut surpriza
                Last edited by god; 8 October 2013, 00:19.
                ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                Comment


                • Am inteles. Intrebam ptr. ca eu am anulat butucii de pe portiere si portbagaj din cauza hotilor. Am niste oburatoare din inox pline, in locul unde intra cheia...si ma gandesc sa n-am vreodata surpriza sa nu mai pot intra deloc in masina.

                  Comment


                  • si eu am aceeasi problema ca si tine cu butucii pe portiera la masina personala. am descarcat de vreo 2 ori "accidental" bateria (casetofon/faruri). nu a mai pornit, era pom de craciunu dar inchiderea nu avea probleme. consuma foarte putin curent inchiderea.
                    @god cel care iti da curent sa aiba masina pornita (de preferat putin turata) iar cablurile groase, nu precum cele din comert. acelea sunt bune pentru pornit motocicleta, cel mult matiz....asta daca nu vrei sa astepti pana iti incarca bateria, unde sunt suficiente si fire cu sectiunea de 2mm.

                    Comment


                    • Masina era pornita dar solenza a facut fata mai greu iar cand dadeam eu la cheie motorul lui dadea sa moara pornit si turat fiind
                      Eu n-am avut noroc sa ramana activa inchiderea centralizata dar neavand dezactivat butucul n-am avut probleme sa-l deschid cu cheia.
                      ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                      Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                      Comment


                      • Originally posted by tavinush View Post
                        @god cel care iti da curent sa aiba masina pornita (de preferat putin turata)
                        In momentul cand tu actionezi cheia, cel care iti da curent trebuie sa aiba motorul la relanti. Poate sa stea 5 minute cu ea turata la 2000 rpm, dar daca face prostia sa stea turata cand tu dai la automat, e posibil sa-i arda alternatorul.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Nu sunt de acord
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Ca sa ma manifest in acelasi registru cu Ainştain: mie imi place cafeaua cu frisca.

                            Daca nu ai ceva concret de spus, mai bine nu mai spui nimic.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Eu am spus cum am incercat noi: masina lui turata in timp ce eu i-am dat cheie la a mea. Am incercat si cu ea la relanti si "dadea" sa moara si mai tare decat atunci cand o tura asa ca ni s-a parut mai bine sa incercam varianta turata

                              Nu stiu cum ar fi mai bine sau cum ar fi recomandat cert este ca pana la urma am pornit-o si am reusit sa nu stricam nimic nici la a mea nici la solenza.

                              Si daca tot s-a ridicat aceasta problema...cum e mai bine oare? masina de la care iei curent sa fie pornita si la relanti sau pornita+cat de cat turata in timp ce tu incerci sa o pornesti pe a ta?
                              Last edited by god; 8 October 2013, 14:15.
                              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                              Comment


                              • Nu se intampla nimic, daca dai curent unei alte masini sa porneasca, indiferent daca ai sau nu motorul accelerat; nu se poate face circulatie de curent pe circuitul de forta al alternatorului, in sens invers, pana la stator. Nici pe circuitul de excitatie nu vad ce s-ar putea intampla.
                                Totusi as recomanda, ca in momentul in care apar primele explozii la motorul celui pe care il pornesti, sa fie decuplat imediat un cablu, de preferat cel de +.
                                Last edited by IancuMIC; 8 October 2013, 14:36.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google