Logan Cu ESP Si SRS In Dotarile Optionale,posibil ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu imi pun capace de roti pe spate, cu imitatie de discuri perforate ( am vazut ca se comercializeaza )...Sa vezi ce jmeker sunt, vranez cat ai zice peste...Stricat.
    Halal mentalitate. Deh, citim putin si ne dam destepti.
    PS: srs are loganul.
    PS2 : ESP e bun pt romani daca e ieftin, cum a spus si Seba. Dar cum asta nu se poate, sa vezi circu dracu cand va fi implementat si va urca pretul cu inca 1000 euro. Vom spune ca francezii "ieste" hoti.

    Comment


    • #62
      @sobobn: daca nu esti sigur pe ceva, mai bine precizeaza inainte sa faci o aifrmatie asa convingatoare. Eu citisem ca frana pe tambur e mai buna, dar cea pe disc e mai usor de controlat in cazul sistemelor abs si esp. La o franare simpla, tamburul te opreste mai bine decat discul. Problema tamburului e masa mare si racirea defectoasa. De aia lumea mai face inca frane pe tamburi, ca sunt bune, ieftine si ca sa vezi, nu se pun pe masini de curse, care franeaza puternic si-n mod repetat. Dar la masini de masa mica, ce nu sunt facute pt raliu, sunt excelente. Ca fapt divers, stiai ca land rover defender avea tamburi si pe fata? Si frana tata, ditamai buldozerul si n-avea nevoie de abs, esp, plm si alte prescurtari
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        Originally posted by soboBN View Post
        Ai vrut sa zici invers..Pe disc mai costisitore dar mai eficace
        Nu.

        Crede-ma, proiectul meu de diploma a fost un sistem de franare la un microbuz. Din calcule asta reiese, ca frana cu tamburul este mai eficienta. Nu se mai foloseste din cu totul si cu totul alte motive.
        Zi-mi si mie cind schimbi tu normal sabotii? Am intalnit masina (Sk Fabia), Avea 120.00 Km si sabotii nu era nevoie sa fie inlocuiti. Eficienta mai mare se datoreaza contacutului mai mare dintre tambur si garnitura de franare.

        Comment


        • #64
          Iexact... Frana pe tambur este mai eficienta doar .... La prima franare cu sistemul rece. Franele pe tambur au mari probleme cu racirea ...

          Comment


          • #65
            hai ca mai e oleaca si brevetam "tamburii ventilati".Pana la urma o sa puna si ei cred esp pe dacie da o sa mai trebuiasca sa bem multa bere pana atunci si cred ca pe variantele "supernustiucare".
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #66
              Cum sa mai zis frana cu tamburi este mult mai eficienta decat frana pe disc. Dar la tamburi problema cea mai mare este racirea. Cu franare repetata se incalzeste ca iadul. De ce veniti de pe deal jos cu frana de motor si nu cu frana normala?? Daca treaba asta cu racirea se putea rezolva atunci frana pe tamburi ati vedea la masini.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #67
                Sry man.Stiam ca tin mai mult ...Mult mai mult decat 2 placute de frana amarate..Dar cum am vazut la mai toate masinile renumite discuri spate standard ma gandeam ca nu le-o pus degeaba.
                Cumpar volan de Duster

                Comment


                • #68
                  Bine ca ne-am lamurit. Gata cu cearta?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #69
                    In sabii sa ne taiem si in buzdugane sa ne crapam...
                    lupiiii mai....


                    ps. Seba , xp... Da stiu ce o sa ma intrebati. Ei bine , chiar nu m-am putut abtine

                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by csebalyn View Post
                      Frate, incepeti sa disperati lumea cu fututele alea de discuri pe spate. N-are nevoie loganul de discuri spate, ce e asa de greu de inteles? Daca octavia de 1300kg si focusul nou de 115cai n-au discuri, ce dracu va trebuie la toti schumacherii discuri la 100 de cai si 1200 de kile cu sofer cu tot? Unde mai pui ca puntea spate e usoara ca dracu si cand mergeti blana nu o faceti cu masina full si 200kg in portbagaj, ca sa franeze macar spatele. O masina aproape goala la franare maxima nu are nevoie de frane pe spate mai tari decat le are loganul, pt ca toata masa masinii se transfera puntii fata, spatele se descarca, ba chiar daca virezi un pic se ridica si te intorci pe drum...Atunci la ce sa pui, dom'le, discuri? Sa satisfaci niste orgolii nejustificate? 90% dintre cei ce au logan vor discuri dar unu n-ar da un ban in plus si nu-si pune intrebarea daca ii trebuie la ceva, dar le vor toti...
                      nu-mi sta in caracter, dar as face un pariu ca daca iese loganul de 133 de cai, se va vinde si fara esp, iar dac va avea esp optional, vor fi carcotasi ca dom'le, costa mai mult. Iar daca va fi in serie, atunci masina nu se va vinde bine. Corect? Pt ca unii se zgarcesc sa-si ia 1.6 pt ca consuma mult si-i scump, isi iau 1.4 chel si apoi fac chiptuning, pun pinioane de dizal pe ascutitori, eleroane, tobe, clima, servodirectie, doar-doar or face un 1.6 la semafor. Pt ca stia suntem in marea majoritate, fie ca ne convine, fie ca nu.
                      lasati-l dracu de logan, ca n-are nevoie de esp daca nu mergi ca dementul. Nu-i facut ca masina sport. Ca unii il incearca, asta e altceva, o fac pe riscul lor, risc ce ti-l asumi si cu mama esp-ului. Odata rupta aderenta, poti sa te pisi pe el, dar asta iar eun aspect pe care nimeni nu-l ia in considerare. Avem esp, abs, afu, deci mergem blana...In pomi...
                      Noul Focus are frane pe disc pe spate de la 100 de cai in sus,inclusiv(in standard),la motorul de 80 cai primesti discuri doar daca-i pui esp.E si normal ca franele pe disc sunt mai bune decat pe tamburi,care sunt mai ieftine,daca era invers ar fi avut si daciile....

                      Comment


                      • #71
                        Franele pe tamburi sunt mai ieftine? Tu ai idee de procesul de fabricatie al discului si al tamburului? Cam cat material si cum se trateaza unul si celalalt....Si ce uzuri suporta unul si celalat...Sau ne dam cu parerea? Iti zic eu ca focusul de 115 cai din 2007 are tamburi pe spate, skoda octavia tour are tamburi la 102 CP si 1300 de kile...Arata-mi o masina de clasa mica low-cost care are discuri pe spate...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          De procesul de fabricatie nu cunosc,stiu doar care-s mai bune;cat despre focus-ul din 2007 de 115 cai care sa aiba tamburi pe spate...Asa o fi....Eu ma refeream la un focus comandat acum care sa aiba minim 100 cai....

                          Comment


                          • #73
                            Mai Seba, ce te bagi tu cu date concrete...Te dai destept?
                            Tu nu vezi, ca orice masina peste 100 cai are discuri obligatoriu? Asa zice poporul, deci mai lasa datele tehnice concrete

                            Comment


                            • #74
                              Discurile pe spate puse dupa mai multe criterii
                              :smokespliff:.....UNUL CU DE TOATE...:smokespliff:

                              Comment


                              • #75
                                @Csebalyn mintea mea de amator are o nelamurire. De ce nu se fac tamburii cu racire(pe aer). Nu cred ca ar fi ceva greu, niste fante calculate cu grija decupate in capacul de la tambur(in oala cum se spune pe "amatoreste") care sa creeze un curent de aer de afara inspre saboti, aer care sa iasa prin partea cealalta (acolo unde se prinde butucul de la roata in punte). Sper sa ma fi facut inteles cu ideea mea.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google