Indicator Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator Benzina

    Indicatorul de benzina a ramas blocat la 7 liniute. Indiferent cata banzina pun sau cat merg nici nu scade nici nu creste. Am citit pe forum si am 'resetat cb' dupa care mi-a crescut nivelul la 9 liniute(arata ca ar fi plin)si acolo a ramas.
    Am intrebat la un magazin de piese auto si ar costa aprox 700 ron tot ansamblul (pompa,plutitor), separat nu se vand.
    A mai intalnit cineva problema?

  • #2
    Pai inainte sa dai banii,intereseaza-te sa vezi ce are,ca e imposibil sa nu se rezolve.Nu arunca aiurea cu banii,asteapta sfaturi si poate se rezolva mai simplu.Bft.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Dati pompa de benzina jos din rezervor si masurati rezistenta jojei trebuie saaiba valori intre 30 si300 ohmi

      Comment


      • #4
        Sau sa nu fie o problema chiar la tabloul de bord sau in UCE.
        Testerul spune clar problema.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Am facut programare la Service pentru marti pe 9. Vedem ce zic aia de acolo...
          Apropo, am incercat sa dau pompa jos dar nu pot sa desfac capacul ala de sub bancheta.Cica trebuie o cheie speciala...
          Last edited by yonutz; 5 September 2008, 16:25.

          Comment


          • #6
            Mai bine lasa-i pe cei din service sa umble, decat se desfaci tu pompa si cine stie ce mai strici.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Ptr andrei.UCE nu are nici o treaba cu indicatorul de benzina

              Comment


              • #8
                Nu dar are treaba cu pompa de combustibil ... Probabil la asta se referea andrei ...
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  Una este pompa de benzina si alta este indicatorul de combustibil

                  Comment


                  • #10
                    Mergi la service. Aia stiu cel mai bine ce e de facut.
                    ABS Plus Preferance 1.4 MPi

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by iliecocu View Post
                      Una este pompa de benzina si alta este indicatorul de combustibil
                      corect, numai ca pompa e model de-ala ce contine si plutitorul cu rezistenta de masurare incorporat, daca ala da semnal aiurea, afisajul nu face decat sa "spuna" ca i se "dicteaza"; din cate stiu, pompele sunt bosch si sunt capsate. Sau se poate inlocui doar rezistenta de masurare a nivelului? Probabil e blocata si transmite "full" tot timpul. Site-ul bosch da de inteles ca nu se pot separa pompa de senzor...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Am fost la Sevice si mi s-a spus ca am prea multa benzina in rezervor si sa merg vreo 200 de Km sa vad daca scade nivelul. Adevarul e ca am tot pus benzina de frica sa nu raman fara, totusi nu sunt asa de sigur de diagnostic. Vom vedea...
                        P.S. Service-ul e Caremil din Iasi si verificarea a costat 30 RON.

                        Comment


                        • #13
                          aceasta problema o am eu acum
                          am facut plin blana, adica era pe indicatie mai mult de jumat si ala de la peco a reusit sa bage 33 litri. am mers cam 200 km si nu mi-a nmai scazut deloc liniile. pe bord arata cam 16 l consumati si un consum mediu de 8%,am facut iar plinul dar cat m-am chinuit mai mult de 12 l nu am putut baga. o sa mai fac iar vreo 300 km sa vad ce se intampla...am auzit ca el stie doar 50 l, sonda, si tre sa cobar sub level ca sa vad ce si cum...

                          aceasta problema o am eu acum
                          am facut plin blana, adica era pe indicatie mai mult de jumat si ala de la peco a reusit sa bage 33 litri. am mers cam 200 km si nu mi-a nmai scazut deloc liniile. pe bord arata cam 16 l consumati si un consum mediu de 8%,am facut iar plinul dar cat m-am chinuit mai mult de 12 l nu am putut baga. o sa mai fac iar vreo 300 km sa vad ce se intampla...am auzit ca el stie doar 50 l, sonda, si tre sa cobar sub level ca sa vad ce si cum...
                          Last edited by garib1973; 28 December 2008, 19:51. Reason: Automerged Doublepost
                          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                          Comment


                          • #14
                            scoateti borna pozitiva ,vreo 2 minute,si totul ok

                            Comment


                            • #15
                              Sau nu mai fortati plinul mai mult de 50 L. Penrtu 50 de L e calibrata rezistenta. Incercati sa consumati vreo 20-25L sa vedeti daca scad liniutele.
                              Este foarte posibil ca si dupa 16L consumati inca sa nu scada prima liniuta (scade la aproximativ 44-45 L in rezervor). Si daca se forteaza prea mult in rezervor incap putin peste 60L.
                              Respectati indicatiile din manualul de utilizare cand faceti plinul: dupa prima declansare automata a pompei incercati sa va opriti.
                              GL-22-TOF

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google