4 Noi Motorizari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Cromatic View Post
    Tu crezi ca 1,2 TCe este mai scump decat 1,5 dCi?
    oare pe cate unitati vandute o fi fost amortizat dci-ul . si pe cate o fost amortizat tce-ul? Nu stiu daca e mai scump, logica imi spune ca da, din cauza costurilor de cercetare mai mari.. deocamdata ceea ce doresti e o utopie nu am cunostinte ca in clasa golanului sa fie motoare turbo de cilindree mica si putere mare

    Comment


    • #92
      Originally posted by Cromatic View Post
      Pai motorasul ala de masini teleghidate are cam aceleasi performante cu 1,4 8v care-i problema? in schimb la 1,2 TCe se schimba radical problema, are reprize mai bune si decat 1,6 16 v.
      Cum e posibil lucrul asta cand motorul 1.2 16 v are cuplu mai mic chiar si ca 1.4 8v.
      Sunt de acord ca va fi mai fasnet decat 1.4 8v dar totusi mai slab chiar si ca 1.6 8 v

      Comment


      • #93
        @maximus, nu este nici un fel de utopie.1,4TSI de la vw se pune pe Golf V, VI, Octavia ... si este motor entry level pentru Superb si Passat si n-are decat 122cp resp.125cp iar cei care detin acest motor sunt foarte multumiti de motor, chiar si cei cu Passatul.

        @galeo, intre 1,4 8v si 1,2 16v nu este decat o diferenta de 7nm ca puterile oricum sunt egale. E adevarat, cuplul maxim se obtine mai jos la 1,4 dar masina cu 1,2 va fi mai USOARA decat cea cu 1,4 deaceea am zis ca au cam aceleasi performante.
        Cat despre motorul de 1,2 TCe, studiaza putin diagrama de mai jos si-o sa vezi ca e mai fasnet si decat 1,6 16v.
        Attached Files
        Last edited by Cromatic; 15 March 2009, 15:28.

        Comment


        • #94
          si cat costa un logan ? Dar un Passat? Dar un g6? Dar o octavia2?
          Last edited by Cezar; 16 March 2009, 02:19.

          Comment


          • #95
            Pai diferenta de pret nu vine strict de la motor, sunt mult mai multe elemente care fac diferenta.Noi comparam aici aceeasi masina si clasa de echipare cu 2 motoare diferite. Oricum, eu nu cred ca un logan cu motorizre 1,2 TCe ar trebui sa fie mai scump decat acelasi Logan cu motorizare 1,5 dCi fie el si de 65cp.Uite cel mai elocvent exemplu(chiar daca este din curtea VAG, p-asta l-am gasit cel mai la indemana acum):Octavia2 FL, clasa de ehipare "Drive" motor 1,4 TSI 122cp pret 17044euro iar aceeasi masina dar cu 1,9 TDI PD 105cp pret 17.123 euro .Diferenta nu e mare dar este in favoarea benzinarului iar acesta este de o generatie muuuuuuuult mai noua decat 1,9 TDI.De ce la Logan ar fi utopie sau ar trebui sa fie altfel?
            Last edited by Cromatic; 15 March 2009, 15:57.

            Comment


            • #96
              inca odata: cat costa loganul si cat costa octavia aia? De ce nu ofera nici un concurent un sedan cu motor turbo din asta ? In gama asta de pret?
              Last edited by Cezar; 16 March 2009, 02:19.

              Comment


              • #97
                Nu mai da quote la ultimul post ca se subintelege ca pentru acela este raspunsul si se supara moderatorii.

                Deci, eu am vrut sa spun ca, un motor turbo benzinar si un motor diesel cu aproximativ aceleasi performante fabricat de catre acelasi producator, au preturi asemanatoare si n-ar fi nici o utopie daca ar fi montate pe aceeasi masina cu aceeasi clasa de echipare.Nu are nici o legatura cu faptul ca Octavia este mai scumpa ca un Logan, am vrut sa arat ca 1,4 TSI are aproximativ acelasi pret cu 1,9 TDI PD si sunt disponibile pe aceeasi masina cu aceeasi clasa de echipare.Prin aceeasi analogie, daca 1,5 dCI este disponibil acum pe Logan care ar fi impedimentul pentru care 1,2 TCe sa constituie alternativa acestuia?Doar ratiuni de marketing, eu altceva nu vad din moment ce amandoua ar costa la fel.

                P.S 1,2 TCe se monteaza pe Clio 3 dar inca nu este disponibil pentru Romania.
                Last edited by Cromatic; 15 March 2009, 16:53.

                Comment


                • #98
                  nu conteaza daca sunt sau nu la acelasi pret, conteaza ca un motor nou,cu costuri de proiectare neamortizate nu are cum sa fie pus pe o masina lowcost. Ca se pun pe masini de 17.000 de euro e alta mancare de peste, sunt convins ca tsi-ul ala are un profit mai mic pt producator decat tdi-ul (asta daca nu cumva e vorba de un tdi nou neamortizat si ala). De aia te intrebam de concurenti ai loganului cu asemenea motoare..

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Pacco View Post
                    In loc sa faca ceva mai performant astia bag motorasul ala de masini teleghidate pe Sandero si Logan.
                    Motorasul asta e aceeasi chestie cu 1,4 8v, dar inteleg ca unii sunt frustrati si conteaza mai mult ce scrie pe portbagaj, cilindreea, decat tehnologia mai noua.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Pe rand :
                      Motorasul 1.2 16v chiar daca nu e ultima generatie , oricum e mai performant decat (la propriu) batranul 1.4 MPi si mai eficient dpdv al consumului cat si costului . + CA SUNA MAI SPORTIV (pentru cei care vor sa accepte ca progresul = evolutie)
                      1.2 TCe vine in 3 versiuni de putere 100/120/135 caluti (de ce nu sa puna si pe LOGAN sau SANDERO ? Noua generatie de POLO vine cu versiune 1.2 TSI 105 CAI ) ce e ASA UTOPIC ? Cred ca nu cunoasteti sensul cuvantului . La fel se spune si de 1.6 133 tot utopie .
                      Dupa cum ati vazut evolutia motoarelor pe viitor se va opta pentru cilindree cat mai mica , putere cat mai mare prin ajutorul turbo , compresor mecanic , filtre mai bune , mai multe supape , noxe mai reduse.
                      Renault are in teste motoare de 0.9 l , 1l pentru variantele de baza din grup (propulsoare cu cel putin 60-65 cai) si mai are tot in teste si deja au aparut si pe unele modele 1.2 TCe (despre care vorbim aici) 1.4, 1.6 si 1.8 toate tehnologie Turbo compresor (de aici si lagul mai mic) . Avand in vedere ca le au le vor pune si pe modelele fabricate la Mioveni . Dar la cum privesc romanii cu reticenta orice lucru romanesc , chiar nu sper la variante de 135 cai ) sau dizel de 105 cai (cred ca va fi doar pentru export)
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • Linistiti-va cu Tce-ul. Fourmont a zis 1.2 (adica 75CP)
                        Motorul turbo este de ultima generatie si costa prea mult ca sa il vedem curand pe Dacia, probabil la Logan 2.

                        Comment


                        • Normal ca TCe-ul nu va fi pus in curand pe gama Dacia.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • Referitor la motorul TCe de la Renault, dezvolta 100 CP, dar nu cred ca va fi mai "fasnetz" decat actualul 1.6 16V...m-am uitat pe site-ul Renault la Clio III si am comparat cele 2 motorizari. Astfel avem:
                            - Vmax: 184km/h->1,2 TCe ; 190km/h->1.6 16V
                            - Acc. 0-100Km/h:11 sec; 10,2 sec.
                            - Demaraj 400 m: 17,5; 17,2 sec.
                            - Demaraj 1000m: 32,6 sec; 31,6 sec.
                            - Greutate auto: 1100Kg; 1150 Kg.
                            - Cuplu motor: 145 Nm; 151 Nm.

                            Deci TCe mai fasnet nu este (diferenta este f. mica ce-i drept), dar in schimb sta mult mai bine la consum si emisii CO2, si sa nu mai spunem ca este si cu 200 de Euro mai ieftina varianta cu acest motor.

                            Eu totusi as alege un 1.6 16V daca ar fi disponibile amandoua pe Logan...nu imi place ideea de a avea un motor de bormasina sub capota, chiar daca acel motor este unul foarte bun. Oricum, este o parere subiectiva.

                            Comment


                            • De luni a intrat in fabricatie la Mallorca sau Valladolid (habar nu am la care) in productie motorul 1.4 TCe 130 caluti (care va echipa toate modelele din gama RENAULT / NIssan/ Dacia in scurta vreme) asa s-a prezentat de catre oficialii Renault Spania. Fourmont a spus ca pana la anul pe vremea asta vom avea cel putin 3 motoare noi in gama :
                              1. TOATA LUMEA stie 1.2 16v 75
                              2. 70% sigur 1.5 DCi 105 - 6 trepte
                              3. CE SA FIE CE SA FIE - o noua motorizare BENZINA SIGUR ... ceea ce inseamna fie 1.6 133 fie un D4F (1.2TCe) sau si mai bine 1.4 TCe (chiar cu versiuni supra alimentate mai putin de 130 cai)
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • Eu unul schimb de drum numai daca se introduce un turbo benzinar, preferabil 1,4TCe.Cred ca e motorizarea corecta DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.Hai baieti ca se poate.
                                Last edited by Cromatic; 18 March 2009, 22:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google