4 Noi Motorizari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by teodormircea View Post
    Referitor la motorul TCe de la Renault, dezvolta 100 CP, dar nu cred ca va fi mai "fasnetz" decat actualul 1.6 16V...m-am uitat pe site-ul Renault la Clio III si am comparat cele 2 motorizari. Astfel avem:
    - Vmax: 184km/h->1,2 TCe ; 190km/h->1.6 16V
    - Acc. 0-100Km/h:11 sec; 10,2 sec.
    - Demaraj 400 m: 17,5; 17,2 sec.
    - Demaraj 1000m: 32,6 sec; 31,6 sec.
    - Greutate auto: 1100Kg; 1150 Kg.
    - Cuplu motor: 145 Nm; 151 Nm.

    Deci TCe mai fasnet nu este (diferenta este f. mica ce-i drept), dar in schimb sta mult mai bine la consum si emisii CO2, si sa nu mai spunem ca este si cu 200 de Euro mai ieftina varianta cu acest motor.

    Eu totusi as alege un 1.6 16V daca ar fi disponibile amandoua pe Logan...nu imi place ideea de a avea un motor de bormasina sub capota, chiar daca acel motor este unul foarte bun. Oricum, este o parere subiectiva.
    Daca faci comparatia cu 1,6 16v 105 cp eu zic ca tot 1,2 TCe este mai "fasnet".Pai tu ai 105 cai la 5750 rpm adica putin cam sus(de fapt e acelasi cuplu ca si la 90 cai doar ca e pus mai sus ca sa poata trage apoi inca 1000 rpm) pe cand turbinel de 1,2 are 100cp la cam aceeasi turatie (favorabila totusi lui 1,2) insa cuplul este 145nm pe o plaja intre aprox. 2000 rpm si aprox. 4200 rpm, adica el simte ca-l baga in scaun cand tu inca vrei sa pornesti de pe loc.Repriza 80-120(cam unde se fac depasirile) turbinel o face mai repede.

    Comment


    • cand va avea 1.6_90 de cai acelasi cuplu ca 16v doar "un pic mai sus", va avea 105 in loc de 87. 1.6mpi are 128Nm, 16v are 148Nm. daca te uiti pe curba de cuplu, are peste 130Nm incepand cu 2000rpm as aca 1.2turbo ala mai are ceva de tras pana sa-l bata pe 1.6. plus ca pana intra turbina, ala nu are cuplul de pe grafic. un turbo are cuplul ala numai cu turbina in full bost, altfel, e o valoare teoretic obtenabila, pe cand aspiratul are cuplul de pe grafic, ca pe ala n-are ce sa-l mai infraneze, e deja destul de handicapat de faptul ca merge pe aspiratie. daca o sa apara 1.2 turbo pe logan, pariu ca or sa fie multi fani turbo frustrati care si-o vor lua in freza de la aspiratele de 1.6.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Pana la proba contrara, fiecare ramane cu convingerile sale.
        Partea cu frustrarea(asta in cazul in care s-ar confirma cele spuse de tine) se poate elimina usor printr-o remapare stage 1 a lui 1,2.Aici cred ca esti si tu de acord ca 1,2 remapat la 120cp si 175nm va avea reprize mai bune decat 1,6 16v remapat si el desigur.

        Comment


        • Ceva noutati anu asta?Imi iau motor de 1.2 sau astept pe cel de 1.4?
          Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

          Comment


          • Ce parere aveti de asta :P
            Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
            Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

            Comment


            • na, ca i-ai dezumflat pe toti fanii de turboooo )
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by condaru321 View Post
                Ceva noutati anu asta?Imi iau motor de 1.2 sau astept pe cel de 1.4?
                Motorul de 1.4 s-a scos din gama. Poti sa il astepti mult si bine Ia-ti 1.6 16v

                Comment


                • Dar un 1.4 16V o sa apara vreodata?
                  Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                  Comment


                  • Exista 1.4 16v de 100 cp (pe clio) dar o sa ii ia locul cel de 1.2 16v turbo care are tot 100 cp ( in gama renault, pe dacia nu cred ca or sa fie puse vreodata). Daca vrei motor pe benzina economic ia-ti 1.2 de 75 cp, daca vrei ca masina sa se miste ok si bugetul iti permite :d ia-ti 1.6 16v

                    Comment


                    • "turbo frustrat" jur ca mi a tzasnit ceaiu pe nas de ras. le pui cifrele in fata si ei batman batman. halatu, cat e halatu ?

                      1.2 tce nu o sa apara curand pe logan. se preconizeaza un 1.0 16v . stiu de la ieva care lucreaza la dacia

                      Comment


                      • http://www.adevarul.ro/actualitate/R...454755187.html
                        Se pare ca vor reloca productia de motoare.Ce putere er evea motorul de 1.0?Cam cand se preconizeaza ca va echipa loganul?
                        Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                        Comment


                        • Vorbeati la inceputul topicului despre extinderea intervalului de revizii la 30.000 km sau 2 ani . Sunt curios ce o sa se intample cu cei care au un consum de ulei de 200 g / 1000 km ca in cazul meu ..... Acest consum este OK in viziunea celor de la Dacia, stipulat si in cartea tehnica a masinii : " daca consumul de ulei depaseste 500 g / 1000 km atunci trebuie consultata o unitate service din reteaua Dacia "
                          Last edited by givali; 2 April 2011, 20:16.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google