Originally posted by teodormircea
View Post
4 Noi Motorizari.
Collapse
X
-
Daca faci comparatia cu 1,6 16v 105 cp eu zic ca tot 1,2 TCe este mai "fasnet".Pai tu ai 105 cai la 5750 rpm adica putin cam sus(de fapt e acelasi cuplu ca si la 90 cai doar ca e pus mai sus ca sa poata trage apoi inca 1000 rpm) pe cand turbinel de 1,2 are 100cp la cam aceeasi turatie (favorabila totusi lui 1,2) insa cuplul este 145nm pe o plaja intre aprox. 2000 rpm si aprox. 4200 rpm, adica el simte ca-l baga in scaun cand tu inca vrei sa pornesti de pe loc.Repriza 80-120(cam unde se fac depasirile) turbinel o face mai repede.
-
cand va avea 1.6_90 de cai acelasi cuplu ca 16v doar "un pic mai sus", va avea 105 in loc de 87.
1.6mpi are 128Nm, 16v are 148Nm. daca te uiti pe curba de cuplu, are peste 130Nm incepand cu 2000rpm as aca 1.2turbo ala mai are ceva de tras pana sa-l bata pe 1.6. plus ca pana intra turbina, ala nu are cuplul de pe grafic. un turbo are cuplul ala numai cu turbina in full bost, altfel, e o valoare teoretic obtenabila, pe cand aspiratul are cuplul de pe grafic, ca pe ala n-are ce sa-l mai infraneze, e deja destul de handicapat de faptul ca merge pe aspiratie. daca o sa apara 1.2 turbo pe logan, pariu ca or sa fie multi fani turbo frustrati care si-o vor lua in freza de la aspiratele de 1.6.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pana la proba contrara, fiecare ramane cu convingerile sale.
Partea cu frustrarea(asta in cazul in care s-ar confirma cele spuse de tine) se poate elimina usor printr-o remapare stage 1 a lui 1,2.Aici cred ca esti si tu de acord ca 1,2 remapat la 120cp si 175nm va avea reprize mai bune decat 1,6 16v remapat si el desigur.
Comment
-
Ce parere aveti de asta :P
Comment
-
Exista 1.4 16v de 100 cp (pe clio) dar o sa ii ia locul cel de 1.2 16v turbo care are tot 100 cp ( in gama renault, pe dacia nu cred ca or sa fie puse vreodata). Daca vrei motor pe benzina economic ia-ti 1.2 de 75 cp, daca vrei ca masina sa se miste ok si bugetul iti permite :d ia-ti 1.6 16v
Comment
-
http://www.adevarul.ro/actualitate/R...454755187.html
Se pare ca vor reloca productia de motoare.Ce putere er evea motorul de 1.0?Cam cand se preconizeaza ca va echipa loganul?Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
Vorbeati la inceputul topicului despre extinderea intervalului de revizii la 30.000 km sau 2 ani . Sunt curios ce o sa se intample cu cei care au un consum de ulei de 200 g / 1000 km ca in cazul meu ..... Acest consum este OK in viziunea celor de la Dacia, stipulat si in cartea tehnica a masinii : " daca consumul de ulei depaseste 500 g / 1000 km atunci trebuie consultata o unitate service din reteaua Dacia "Last edited by givali; 2 April 2011, 20:16.
Comment











Comment