Esp intra foarte des

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Esp intra foarte des

    Buna. Am urmatoarea priblema la un MCV Stepway 2017. Am schimbat rotile cu alea de vara. Deci am pus setul de roti cu care a venir masina. De atunci la foarte multe curbe intra esp sau asr nu stiu care dar imi franeaza masina. Sa fi atins ceva la schimbarea rotilor sau trebuie sa resetez ceva? Am suspectat presiunea din pneuri care era 2.4 am redus-o la 2.2.. Face la fel in curbe. Mentionez ca intru cu viteza normala nu sunt vitezoman.

  • #2
    Ai facut Set tp ?

    Comment


    • #3
      Nu am facut nimic

      Comment


      • #4
        Faci Set tp, adica resetezi supravegherea presiunii in pneuri., care este tot o functiune a ESP. De fiecare data cand schimbi vreo anvelopa sau refaci presiunea in pneuri. Procedura e in manual. Se apasa succesiv butonul de defilare a afisajului CB, si cand afiseaza Set tp, tii apasat continuu pana incepe sa clipeasca. Resetarea efectiva se face dupa ce ruleaza o anumita distanta. Ar fi bine ca presiunea in roti sa fie corecta in prealabil.

        Comment


        • #5
          Mersi. Am sa fac asta imediat cum ajung acasa, desi m-a sunat sotia ca iara a intrat esp in curba si am sunat la service sa le descriu problema. Raspunsul lor a fost ca probabil a simtit ca derapeaza masina si e normal sa intre. Nu au zis nimic de vreo setare.

          Comment


          • #6
            Poti incerca ce a spus colegul mai sus. Este cea mai simpla incercare. Eu totusi cred ca problema este legata cumva de atingerea cablajului ABS la una din roti in timpul schimbarii. Probabil vreo mufa miscata care a condus la vreun contact electric imperfect. Verifica mufa de conexiune la senzor.

            Comment


            • #7
              Faci Set tp, adica resetezi supravegherea presiunii in pneuri., care este tot o functiune a ESP. De fiecare data cand schimbi vreo anvelopa sau refaci presiunea in pneuri. Procedura e in manual. Se apasa succesiv butonul de defilare a afisajului CB, si cand afiseaza Set tp, tii apasat continuu pana incepe sa clipeasca. Resetarea efectiva se face dupa ce ruleaza o anumita distanta. Ar fi bine ca presiunea in roti sa fie corecta in prealabil.
              Nu te contrazic , dar :
              -daca ar fi doar presiunea in pneuri dupa schimbarea anvelopelor atunci s-ar aprinde in bord SI un semn de exclamare pe fond portocaliu parca
              ( probabil ai o diferenta de 0,1 sau 0,2 bari sau mai mult la noile roti puse fata de cele vechi. Aici cred ca dai SET TP... ...)Eu am schimbat de 2 ori anvelopele si am mers cu semnul acela (!) in bord ceva km si NU a mi-a intrat Esp-ul la viteze relativ mari pe curbe.Mai degraba cum zice gabrielln1960 mai sus :posibil de la un senzor (NU l-as suspecta chiar pe cel din volan...)
              -undeva in manualul de utilizare am citit la un moment dat ca daca intra in functiune ESC-ul martorul din bord clipeste , iar daca sistemul detecteaza o anomalie de functionare el se aprinde continuu La tine cum se manifesta in timp ce se aprinde in bord?

              Comment


              • #8
                Colegul a întrebat dacă trebuia sa reseteze ceva și la aceasta am răspuns. Dacă presiunea e ok și după Set tp se constata intervenția ESP, pot fi multe de presupus. În primul rand in zona unde s-a lucrat. Normal.

                Comment


                • #9
                  Pai cand intra esp clipea des si frana masina puternic.

                  Comment


                  • #10
                    Și ?... Ai reușit sa faci reset ?
                    Și dacă da, se comporta la fel?

                    Comment


                    • #11
                      Prea multa electronica strica in conditile in care servisurile noastre sint pline de incompetenti cu electronicele astea evoluate

                      Masina Dacia e evoluat prea repede cu tehnica moderna, servisurile nu fac fata evolutiei tehnologice.

                      Mai usor cu pianul pe scari as spune eu !

                      Comment


                      • #12
                        Am facut reset. Nu mai face. desi suspectez temperatura rece si cauciucurile de vara titusi. Cred ca intr-adevar simtea ca derapeaza si probabil frana. am facut oricum resetul dar intre timp s-a si incalzit afara si probabil s-au inmuiat si cauciucurile. probabil le-am schimbat prea curand.

                        Comment


                        • #13
                          MCV II Stepway e un "monument" de stabilitate, nu e de mirare că intră ESP la fiecare giratoriu luat cu viteză (și când te gândești că mai sunt unii ce vor ESP dezactivat), resetarea senzorilor TPMS nu are nicio influență.

                          ESP = control traiectorie
                          ASR =control tracțiune
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            Daca il mai combini si cu niste anvelope slabe e vis.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #15
                              Asta ca să nu îmi mai para asa rau ca nu am luat stepway..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google