Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

ECO Mode pe EASY-R

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ECO Mode pe EASY-R

    Peste tot se discuta de ECO Mode, dar eu nu am gasit un topic separat. Asa ca ma gandeam sa adunam aici pareri si mai ales informatii de la colegii care chiar stiu despre ce e vorba, si nu isi dau doar cu parerea.

    Pana acum experienta mea, este minima, nu prea m-am impacat cu el, dar de o saptamana merg cu el tot timpul activat, mers mixt, observ o scadere a consumului, observ o "puturosire" a climei si observ ce am observat de la inceput, pedala de acceleratie devine mai putin sensibila.
    Eu avand Easy-R am observat recent o chestie, in frana de motor, consumul este 0.0, fara ECO activat, cand ajunge pe la 1000rpm, retrogradeaza, cu ECO activat, si la panta mai pronuntata observ ca pe la 1000rpm, consumul fluctueaza putin 0.2-0.5, si parca evita retorgradarea, incercand pe cat posibil sa mentina o viteza cat mai crescuta, evitand frana de motor.
    Si acuma intrebarea mea: ce face ECO, avand EASY-R? "Calca" ambreiajul si o lasa pe "liber" gen coasting la VW sau ii da putina motorina cat sa mentina turatia? Neavand Cruise Control activat, nu inteleg chestia asta cu variatia consumului?

    Deci in concluzie, fata de ce sa mai discutat in alte parti, la masinile dotate cu EASY-R, face ceva special ECO Mode?
    Last edited by IancuMIC; 2 weeks ago.

    sigpic

  • #2
    La 0.9 motorul este usor mai lesinat...dar mai liniar (fara eco daca accelerezi putin mai sportiv, exista un punct unde brusc are putere...trage destul de bine...dar smuceste putin in punctul ala). Economie...cam 0.3-0.5%. Cel putin in TM. In TM, cu eco pornit nu simt nevoia de putere mai mare.

    Comment


    • #3
      Da, din cate am observat si eu, evita retrogradarea....cand ajunge gen la turatia de relantiu, efectiv apasa ambreiajul si de asta apare consum instant, pentru ca e decuplata cutia de motor....dar am observat, cel putin la mine, ca nu sta mult asa, si la un moment dat tot retrogradeaza

      Comment


      • #4
        ECO Mode scade consumul si se comporta foarte bine la drum lung. In oras trebuie sa te obisnuiesti...
        Dar, daca faci kick-down ( ai un buton cand apesi acceleratia la maxim ) iti da resursele necesare de putere.

        Comment


        • #5
          Kick down dezactiveaza temporar ECO mode, asa parca stiam

          Comment


          • #6
            Eu nu folosesc eco mode..se chinuie rău masina,încarcă bateria mai puțin,clima nu funcționează la capacitate poate se mai înfundă sonda de oxigen etc.(dezactivez si stop start )

            Comment


            • #7
              Esti sigur ca incarca bateria mai putin? sau ca afecteaza cu ceva... Eu nu cred, alternatorul la fel de rapid se invarte in turatie.
              Ai auzit pe cineva care sa se planga de sonda de oxigen?

              Comment


              • #8
                Bai nu stiu, asta cu sonda de oxigen, probabil se plange din cauza ca ar merge mai subturata putin. La mine am o problema momentan de pe la 2500-3000 trage in suturi la o anumita pozitie a pedalei de acceleratie

                Comment


                • #9


                  ECO activat
                  ECO activat si clima pornita
                  ECO dezactivat si clima oprita

                  Despre sonda de oxigen nu stiu ce sa spun, la mine nu trage in suturi, merge la fel de bine in orice conditii cu toate ca folosesc ECO foarte mult.
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 2 weeks ago.

                  Comment


                  • #10
                    ECO mod se activeaza prin actionarea unui comutator . Ce poate face acesta ? Pur si simplu te conecteaza la o alta varianta de soft . Nu mai tine turatia in zona de cuplu optim / spre maxim pentru a asigura atingerea vitezei maxime in cat mai scurt timp (avantaj major on depasiri). In ECO schimbarea treptelor se face mai rar si la turatii mai joase , mai asemanator unui sofer responsabil . Marii consumatori auxiliari ai masinii sunt alimentati cu mai multa zgarcenie . De aici economia de carburant , care nici macar nu este mare.
                    Dezavantajul este in dinamica masinii , cursa pedalei de acceleratie este mai lunga , racirea habitaclului dureaza mai mult , etc.
                    Eu folosesc ECO doar la urcarea serpentinelor , pentru a evita supraturarea motorului si=l dezactivez la coborare , pentru a beneficia de beneficiile franei de motor.
                    Sustin unii ca nu este indicat sa actonezi comutatorul ECO in timpul mersulu,dar eu cred ca deoarece nu comut nimic mecanic (o parghie ceva) nu cred ca induc vreo perturbare.

                    LE. In plus modul ECO nu asigura curatirea discului de stratul nou format cu coeficient de frecare ridicat . Schimbarile mai rare , patinarile mai scurte , nu favorizeaza curatarea.
                    Last edited by georgstelsib; 2 weeks ago.

                    Comment


                    • #11
                      Trebuie iar despicat firul în 4 nu s-a explicat destul?

                      ECOmode = minimează consumul de carburant (hartă injecție) și consumul de curent prin oprirea consumatorilor comandați (calorifer electric, climatizare electronică)

                      Topicul trebuia denumit ECOmode pe Easy-R
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Asa e, s-a mai discutat iar colegul t0rquemada e explicat ce face modul ECO in detaliu.

                        Dar la Easy-R pare a fi putin diferit efectul. Subscriu la ce a spus georgstelsib si as mai adauga cateva lucruri vazute prin prisma masinii mele.
                        L-am folosit la inceput combinat in rodaj (am vrut sa il fac ca la carte) si o perioada dupa aceea. Economia de carburant a fost de cam 0.5 l cu ECO ON (la vremea aia ma uitam la toate cele), schimba mai rar treptele si la turatii mai joase. Am evitat sa il schimb in mers (din ce mai citisem) dar apoi am facut si asta si nu am notat sa fi fost ceva neinregula. Am facut si vreo doua kickdownuri cu ECO activat, dupa depasirea pragului de turatie am simtit ca se dezactiveaza. Si ajuta la urcarea serpentinelor. Dar dupa aceea am decis ca eu nu prea ma impac cu el si de atunci a ramas deazactivat (chiar si in serpentine).
                        Subturarea ma enerveaza (chiar si cu el dezactivat). Pentru mine e tare greu sa aud cum se chinuie motorul si incerc sa evit asta cat se poate din cele doua pedale (aici mai intervine si EasyR-ul).

                        Eu am decis "sa merg" in sens invers: o mapare cu un ciptuning mai putin agresiv. Cand am fost aproape sa il implementez a aparut din pacate un mic "obstacol" si trebuie sa mai aman putin. Dar de facut tot il voi face, nu pentru cuplu/putere "de liniute", doar pentru motor. Si ramane de vazut daca am procedat sau nu bine (dar pentru mine cred ca asta e drumul bun).

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=, pentru a beneficia de beneficiile franei de motor.
                          Scuze pentru pleonasmul "comis" de mine in postarea anterioara . De obicei nu ma mai uit peste textul deja scris.
                          Si eu cochetez cu ideea unui chiptuning minor , dar, tot imi lipseste curajul . Un cuplu ceva mai mare mi-ar oferi mai multa comoditate prin cresterea elasticitatii motorului.

                          Comment


                          • #14
                            ECO mode cu crestere de putere la dci90 anuleaza aproape de tot efectul de subturare cauzat de schimbarile facute mai "jos" de Easy-R. Devine o placere condusul cu ECO mode in oras.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=georgstelsib;n3641329][QUOTE=, pentru a beneficia de beneficiile franei de motor.
                              Scuze pentru pleonasmul "comis" de mine in postarea anterioara . De obicei nu ma mai uit peste textul deja scris.
                              Si eu cochetez cu ideea unui chiptuning minor , dar, tot imi lipseste curajul . Un cuplu ceva mai mare mi-ar oferi mai multa comoditate prin cresterea elasticitatii motorului.

                              [/QUOTE]

                              Ai mai multe variante. De exemplu la DimSport Stage 1 100 cai 165 nm sau Stage 2 115 cai 175 nm.
                              La TCM e o singura varianta de 120 cai 200 nm.
                              Si or mai fi si alti tuneri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google