If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1. Cu farurile aprinse am 0 V pe papucii in care intra becul.
2. Am pus pe buzzer "picioarele" becului și bâzâie.
3. Acum ceva timp am pus bec nou și tot nu se aprinde (logic, vezi pct 1)
4. Pus pe buzzer o sondă multimetru pe minus la baterie și cealaltă sonda pe rand pe papucii in care intra becul: bâzâie la ambii papuci.
5. Am masurat tensiunea între plus baterie și cealaltă sonda pe rand pe papucii in care intra becul:
Aceeași tensiune și aceeași polaritate pe ambii papuci.
Punctul 5 nu are sens pentru mine suna SF. Cred că pe minus baterie și papuci pe rand soclu bec arată 0V.
6. Ledul din far merge full cu farurile oprite, ii scade intensitatea când trec pe poziții(așa e normal), lungă merge, semnalizarea merge.
A pus mai devreme un coleg poze și schițe cu localizarea siguranțelor.
Daca pun multi pe DC 200 V (îmi place să fiu safe) , o sondă pe un fier de lângă siguranțe și o sondă pe pinii expuși ai siguranțelor pt faruri am 0 V la ambii pini, înainte și după siguranță.
Farurile pot fi aprinse cu ci tactul oprit, de ce nu e tensiune acolo când masor pe siguranțe?
Buzzer între fier și blocul de metal unde bagi cheia suna.. nu aleg "masa" corect?
La alte siguranțe, cu aceeași masă îmi arată 12V pe ambii pini ai unor siguranțe.
Vizual se observă ceva diferente intre panoul meu și panoul colegului care mi a furnizat poziția siguranțelor. Gen el are siguranță de 30A unde eu am de 5A lol...
Poate nu are același model de Logan?
eu am facut masuratori pe papucii soclului becului de faza scurta (cel care nu se aprinde).
inteleg ca trebuie sa gasesc punctul de alimentare al farului ca ansamblu (de acolo facandu-se "distributia" pe toate becurile).
chiar ma intrebam in schema - de ce din blocul de lumini te duci in cutia aia mare iar in cutia mare ai simbolurile alea multe de becuri
cutia mare e farul ca un ansamblu, iar simbolurile de becuri sunt .. becurile lunga, scurta, semnalizare, ledurile.
o sa caut acea mufa de intra in far.
Dumnezeu cu mila, unde o mai fi si aia. abia am investigat soclul becului problema, asa putin loc e.
Ai o schemă mai sus MAS= masă lonjeron stânga față, 227= far stânga
În interiorul farului toate masele sunt legate între ele și ies printr-un singur pin spre MAS, dacă aprinzi altceva în acel far și merge iar faza scurtă nu merge rezultă că firul de masă pentru faza scurtă din far e rupt/ars etc. Evident poate fi și cel de fază scurtă întreupt în far.
Firele din mijlocul mufei de far sunt masă și fază scurtă, pe alea le măsori, dacă vrei și poți, cu multimetrul pe scala de DC 20V.
Dacă ce am scris mai sus pare chineză, apelează la un electrician.
În farul din stânga se mai aprinde ceva :
semnalizare?
DRL /Poziție ?
Fază lungă ?
Dacă da se poate elimina masa (și atunci mai poate fi o problemă la instalația din far = alt far)
lunga sigur merge, avariile stiu ca se aprind si st si dr.
pare doar scurta.
pozitia e pe acelasi bec? cred ca da, cred ca nici aia nu merge, voi reveni.
stie cineva cum dai quote la mai multe posturi?
de ce spui ca se poate elimina masa?
nu sunt cabluri diferite?
adica de la bec de lunga am + si -
semnalizare are + si -
scurta + si -
eu nu stiu unde se duc minusurile, in acelasi punct pentru acelasi far?
mi-a zis cineva sa pun pe buzzer multimetru 1 sonda pe - la baterie si cealalta sonda pe o tabla ceva de la masina, sa gasesc masa din cele 2 cabluri.
adica 1 din ele tre sa bazaie.
salut, e 2017 (cred ) - 0.9tce. modelul ala cu leduri in faruri.
becul e H4.
se vede scurt pe soclu, e inegrit, o sa fac si poza. nu cred ca merge nimic pe bec, prima oara am pus bec nou si nimic.ca mai apoi sa avd ca am 0V tensiune intre papucii care intra in soclul becului cu "farurile" aprinse.
martorul se aprinde, farul drept e ok.
ok spui ca siguranta nu are nimic.
ce sa inteleg? ca s-a busit cablul dar siguranta e inca OK? cand siguranta e acolo sa protejeze cablul? e adevarat ca mie mi se intampla tot felu de neintamplate, de-asta tot bajbai dupa sigurante
2017 = X52ph2 trebuie să ai H7(2 pini 1 filament), nu H4(3 pini 2 filamente)
Ce an ? Ca să știm dacă e bec H4 (X52ph1), H7+H1(SL10) sau H7+H7 (X52ph2)
Altceva merge în farul ăla?
Că din ce am scris eu se întelege perfect
Dacă nu merge faza scurtă pe stânga dar martorul din bord se aprinde,ai probleme la bec/far pe partea aia, martorul e după siguranță.
salut, e 2017 (cred ) - 0.9tce. modelul ala cu leduri in faruri.
becul e H4.
se vede scurt pe soclu, e inegrit, o sa fac si poza. nu cred ca merge nimic pe bec, prima oara am pus bec nou si nimic.ca mai apoi sa avd ca am 0V tensiune intre papucii care intra in soclul becului cu "farurile" aprinse.
martorul se aprinde, farul drept e ok.
ok spui ca siguranta nu are nimic.
ce sa inteleg? ca s-a busit cablul dar siguranta e inca OK? cand siguranta e acolo sa protejeze cablul? e adevarat ca mie mi se intampla tot felu de neintamplate, de-asta tot bajbai dupa sigurante
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: