Scurgere ulei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgere ulei?

    Am vazut azi scurgerea asta pe motor - 0,9 TCe. Nu ma pricep, pare a fi ulei.. stie cineva de la ce poate fi??
    Attached Files

  • #2
    E circuitul de aspirare gaze carter și nu sunt scurgeri, motul fiind plin de praf transpirația de ulei se răspândește rapid.

    S-a mai discutat
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Concluzie, spalati motorul cit mai des, transpiratia va fi in continuare prezenta dar nu se va mai cunoaste
      bineinteles spalarea se va efectua de catre specialisti decit in service autorizat uzina Dacia/Renault, altfel luati CID !

      Comment


      • #4
        Multumesc ptr raspuns, deci inteleg ca e ceva normal. Totusi, s-ar putea sa fie si o etanseitate defectuoasa din fabrica, astfel as explica variatiile de turatie la relanti ale motorului care apar uneori..

        Comment


        • #5
          Specialistul confirmat reprezentant Dacia/Renault - cel care iti va spala motorul - va verifica, constata si va remedia defectiunea daca e cazul.

          Tu doar sa ai grija sa deschida fisa de incident, bineinteles daca garantia mai e activa.
          Last edited by george.sce; 16 March 2020, 13:12.

          Comment


          • #6
            Originally posted by NeMar View Post
            Multumesc ptr raspuns, deci inteleg ca e ceva normal.
            Normal nu este cu siguranta! La mine zona este complet uscata, fara transpiratii.
            Mergi la service!

            Comment


            • #7
              Originally posted by NeMar View Post
              Am vazut azi scurgerea asta pe motor - 0,9 TCe. Nu ma pricep, pare a fi ulei.. stie cineva de la ce poate fi??
              Pe aici "lacrimeaza". Si la mine mai da cate o "lacrima" pe acolo dar se vede doar daca te uiti cu mare atentie. Daca nu era poza pusa de tine nici vorba de a observa asa ceva.

              Untitled.png

              Comment


              • #8
                Da, mi-am dat seama. Voi merge in service, masina e inca in garantie, are doar putin peste 2 ani.. sper sa nu fie ceva complicat.

                Comment


                • #9
                  Acolo nu e nici macar o picatura de ulei. Probabil au scapat niste vapori de ulei, dar nu e nicio tragedie. Dintre toate masinile pe care le-am vazut sau avut nu a existat niciuna veche sau noua care sa nu aiba mici urme de ulei pe motor.

                  Comment


                  • #10
                    Am fost azi la Dacoserv Preciziei la garantii, inginerul de acolo a facut poze si mi-a spus ca voi fi sunat zilele urmatoare cand va veni piesa care trebuie inlocuita. Cica o sa inlocuiasca conducta aceea care duce la locul scurgerii. Sa vedem ce va fi, o sa revin cu informatii.

                    Comment


                    • #11
                      Azi a venit piesa, am fost sa schimbe acea conducta. A schimbat o destul de repede, sper sa fie totul ok. O sa urmaresc in timp sa vad daca mai apare acea pata de ulei.

                      Comment


                      • #12
                        Poti sa ma faci pesimist sau nu, dar cred ca acea pata de ulei o sa reapara, pot confirma ca si eu o am. Am facut o curatenie la motor saptamana trecuta, inclusiv sters bine de tot zona aia de praf, acum sa vad in cat timp apare inapoi. Nu a fost niciodata pierdere de ulei, joja si-a mentinut nivelul de la revizie la revizie, deci nu prea cred ca e de ce sa-ti faci griji. La mine este asa de pe la 10.000 km, momentan cu 43.000 km, singurul lucru e ca se intinde pe parcurs ce trece timpul, daca nu este curatata

                        Comment


                        • #13
                          E foarte posibil sa ai dreptate, si inginerul de la garantie si mecanicul mi-au spus ca acea conducta nu se prea schimba, nu era o scurgere serioasa de ulei. Am zis sa nu se amplifice si sa profit cat masina mai e in garantie. Inginerul de la garantie mi-a spus ca sunt primul la care se schimba acea conducta. Masina are 20.280 km. E foarte posibil sa reapara, e posibil sa nu mai reapara sau, in cel mai rau caz, sa apara alte chestii pe la imbinarile noii conducte. O sa vad ce va fi. Daca reapare pata cum a fost, o sa sterg si o las asa, nu mai schimb nimic.

                          Comment


                          • #14
                            ma confrunt si eu cu aceeași problema. a mai aparut acea pata?

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat conducta in cauza, pe garantie, acum 3 ani. In prezent situatia este la fel, pata reaparand cam la 2 ani dupa schimbarea conductei. Nu exista o solutie definitiva si irevocabila de rezolare a situatiei. Solutia personala este sa curat praful din zona si sa indepartez eventualele urme de ulei.
                              Ca si parere personala si informatie: in cei 7 ani de cand am masina, nu am completat cu ulei intre revizii si nu am observat consum sau pierderi de ulei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google