Mers în șuturi (sacadat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut,
    Pun din nou ce am discutat mai sus, la mine si-a revenit singura dupa ce am alimentat doar cu Rompetrol Efix 98.
    Incercati sa alimentati cel putin un plin de la ei cu Efix 98, sper sa aibe rezultate si la altii.

    Comment


    • #32
      Salutare.
      Nu am reusit sa rezolv problema am fost in doua reprezentante dacia la intervale diferite. Prima data am mers la un sevice local mi-au pus un tester nimic nici o eroare am mers la scurt timp la reprezentata dacia mi-au pus testerul nimic mi-au rescris softul parea ca s-a remediat am facut vreo 1300 de km parca a revenit acea pauza care da o usoara senzatie de infranare o pauza de tip mers in sututri la circa 3000 - 3500 pana in 4000 turatii,.. am mers dinou la o alta reprezentanta dacia mi-au pus testerul nici o eroare totul ok mi-au zis ca e masina neumblata sa o scot la drum intins si sa-i dau tare...cauza posibil de la benzina desi folosesc benzina de 100 de la mol romania, o sa incerc pe viitor sa schimb benzinaria desi nu cred ca asta e problema.. Apoi am mai fost la un meserias si mi-a zis ca e posibil ca masina a mers mai mult babeste si ca ar trebui sa se uite o leaca la turbina... voi ce sfaturi imi dati?

      Comment


      • #33
        Si eu iti dau acelasi sfat , schimba la 3000 de ture .....masina e ok dar mergi cu ea , sa faci un experiment cand ai timp , mergi 50-100 km cu 130-140 km(pe autostrada) si o sa vezi ca numai face asa cand umbli in oras .

        Comment


        • #34
          Multumesc de sfat. Asa mi-a recomandat recent un mecanic sa nu merg deloc subturat si sa schimb la 3000 de ture..sau chiar mai mult. A desfacut un furtunas a incercat sa traga aer cu un furtun pus la gura si asa ar fi constatat ca ar fi blocata geometria de la turbina si ca ar trebui curatata sau poate chiar reconditonata .... am inteles ca trebuie operata cu motorul rece.... pana una alta sa merg mai turat sa se deblocheze si apoi sa o curete etc... e un pic ciudat ca abia am 22360 km rulati...

          Comment


          • #35
            0,9 TCe nu are turbină cu geometrie variabilă...
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #36
              Va salut, am și eu o problema la un Logan 0.9tce 2018 benzina gaz, care în momentul când sunt în mers și vreau sa accelerez de la 2000 pana la 2200 ture smuncește, e ca un fel de lag, care se simte urat pana în 2200 rpm, după aceasta turatie trage normal pana pe rosu. Ce sa fie oare? Bujiile sunt schimbate de câteva luni.filtrele la fel, ulei. Pornirea e la sfert. Doar smucitul asta de la 2000 rpm ma dispera,când am cumpărat-o nu făcea asa.

              Comment


              • #37
                E ca și cum ii taie alimentarea când scade turatia la 2000 rpm și vreau sa accelerez pentru a schimba viteza.

                Comment


                • #38
                  Am mers turat in afara orasului circa 200km si la intoarcere la fel turat peste
                  3000 rot uneori chiar 4500-5000 rot parea ca s-a imbunatait ceva dat tot face acea intrerupere din cand in cand. Am fost la mecanic s-a uitat la turbina era ok a dat cu spray de curatire pentru orice eventualitate tot face.... am sa incerc sa schimb bujiile desi nu cred ca e de acolo.... stie cineva are vreun filtru de carburant modelul acesta?

                  Comment


                  • #39
                    Salutare! revin cu ultimele modificari, am schimbat setul de bujii, am pus testerul eroare sonda lambda dinainte de catalizator,.. am plecat ca sa revin a doua zi la service sa schimb si sonda ca nu o aveau pe stoc,.. intre timp s-a simtit o imbunatatire considerabila nu mai facea deloc, am testat cativa km in afara orasului parea ca am scapat dar la un moment dat a revenit acea pauza dar nu atat de puternica am zis ca o sa schimb sonda ca o fi de acolo,.. ieri am pus sonda am pus testerul totul ok la drum tot imi mai face acea pauza uneori,.... o fi benzina? precizez ca am un plin facut de la mol de 100 si sta in rezervor de mai bine de 2 saptamani...

                    Comment


                    • #40
                      Eu am o bănuială ca turbina ne da simptomele astea... Poate ne lămuresc colegii care au avut experiente neplăcute cu turbina pe 0.9tce.
                      Sau sa aibă vreo treaba uzura la lanțul de distribuție, sa fie prea slăbit?

                      Comment


                      • #41
                        Am urmarit mai cu atentie si am constatat ca acea oscilare (rotatie neuniforma) chiar si la turatia maxima se manifesta,..am tras pe dreapta am scos din viteza am turat maxim si turatia nu era lineara am accelerat dinou vreo 30 de secunde si a inceput sa-si revina, am accelerat inca o data si mergea liniar cum ar fi trebui sa functioneze, A mai intampint cineva anomalia aceasta sau e normal sa faca asa?

                        Comment


                        • #42
                          Buna seara! Si eu ma confrunt cu un mers neuniform. Eu am cutia robotizata, deci nu se pune problema sa merg subturat, schimba in jur de 3000 de ture. Dar la mers cu viteza constanta, de exemplu in treapta a 4-a, se simte ca si cum ar avea un usor topait. Initial am crezut ca poate masina fiind mai inalta si mai rigida (Sandero Stepway) din aceasta cauza se simte fiecare denivelare din asfalt. Dar am facut o proba si am scos-o din viteza si ... surpriza... masina ruleaza perfect, merge lin. La fel se intampla si cand fac frana de motor, in loc sa franeze liniar si uniform, are o franare sacadata, (se vede si pe acul turometrului cum oscileaza turatia) ca si cum as ciupi frana in mod repetat. In cazul meu lumea ar putea crede ca totul e din cauza cutiei, stiute fiind problemele acestei cutii. Dar pe mine personal motorasul asta in trei cilindri ma aduce la disperare, mult mai tare decat cutia ( am mai povestit si in alta sectiune), pur si simplu la relanti trepideaza mai rau ca un Aro din 1970, turatia oscileaza si ea... Am inteles ca si cei cu cutii manuale au probleme cu vibratii, trepidatii, plecari de pe loc, mers neuniform...
                          Concluzia mea este ca acest motoras poarta o mare parte din vina chiar daca or fi si niste vicii constructive legate de transmisie (indiferent ca e manuala sau robotizata).
                          Un lucru interesant e faptul ca mai in familie si un ford fiesta 2019 (deci tot in trei cilindri) si e alta viata, nu se simte in interior nicio vibratie, nicio trepidatie, nicio oscilatie la relanti, pleaca frumos de le loc, deci altceva. In schimb cand am ridicat capota la motor, am constatat ca motorul avea o trepidatie incredibil de mare, mult mai mare decat am eu pe sandero. Dar cand pun mana pe caroserie, sau in interior, pe volan, pe bord, nu se simte absolut nimic, ceea ce ma face sa cred ca suportii motorului sunt complet diferiti si preiau (absorb) mult mai bine toate trepidatiile generate de un motor in trei cilindri.
                          Si am mai mers si in trecut cu masini in trei cilindri (matiz de exemplu) si nu am avut acest sentiment oribil, de aceea am avut curajul sa cumpar masina in trei cilindri, desi toata lumea m-a sfatuit, inclusiv pe forum, sa nu cumpar asa ceva.
                          Prin urmare nu cred ca vei scapa de acest disconfort, dar poate ca in cazul tau e vorba de altceva.

                          Comment


                          • #43
                            Cu mentiunea ca si cu "robotizata" se poate merge subturat. Motorul EcoBoost de la Ford este unul consacrat si binecunoscut. Iar in (ne)cazul colegului este vorba despre altceva ex ".. pauza care da o usoara senzatie de infranare o pauza de tip mers in sututri la circa 3000 - 3500 pana in 4000 turatii ..." si NU despre ceea ce ai scris: "... se simte ca si cum ar avea un usor topait", "... cand fac frana de motor, in loc sa franeze liniar si uniform, are o franare sacadata" , vibratii, trepidatii, etc ...

                            Comment


                            • #44
                              O simpla intrebare, cit a costat de nou fordul si cit stepwayul ?
                              Asa ai sa afli sigur raspunsul daca chiar il cauti !

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by SSC42 View Post
                                .................................................
                                O simpla intrebare, cit a costat de nou fordul si cit stepwayul ?
                                Asa ai sa afli sigur raspunsul daca chiar il cauti !​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google