Mers în șuturi (sacadat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Stepway a costat 10.900 euro (varianta full), cu tichet rabla iar Fordul, varianta de baza, a fost in jur de 9000 sau putin peste, nu mai stiu exact sa iti spun (e masina socrilor), tot cu tichete rabla si alte promotii de la vremea respectiva. Dar sa nu ne indepartam de problemele topicului, cu mersul in suturi. Pana la urma cred ca toti cei care avem dacii, ne-am asumat lucrul asta si... incercam sa mai corectam ce se poate sau sa mai gasim vreo solutie.

    Comment


    • #47
      Originally posted by SSC42 View Post
      .......Dar am facut o proba si am scos-o din viteza si ... surpriza... masina ruleaza perfect, merge lin. La fel se intampla si cand fac frana de motor, in loc sa franeze liniar si uniform, are o franare sacadata, (se vede si pe acul turometrului cum oscileaza turatia) ca si cum as ciupi frana in mod repetat. .......
      1. Diferă cumva sacadarea cu AC pornit și oprit?

      2. Ar trebui monitorizată încărcarea alternatorului în mers și frână de motor - să nu cumva să coincidă cu sacadarea.

      3. Dacă 1 și 2 sunt OK aș suspecta ambreiajul, volantul, tampoanele...
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • #48
        Originally posted by DFA View Post

        1. Diferă cumva sacadarea cu AC pornit și oprit?

        2. Ar trebui monitorizată încărcarea alternatorului în mers și frână de motor - să nu cumva să coincidă cu sacadarea.

        3. Dacă 1 și 2 sunt OK aș suspecta ambreiajul, volantul, tampoanele...
        Salut! in cazul meu am incercat si ac pornit si apoi oprit, se simte si cu ac oprit dar nu asa tare cum e la ac pornit,.. inclin sa cred ca cu ac pornit se simte mai tare din cauza compresorului,... la mine lagul respectiv se manifesta si la stationare cand accelerez peste 2200 de turatii si nu face asta mai tot timpul. Uneori merge asa de frumos si de liniar incat e o placere sa mergi cu ea dar totusi la mersul in oras unde mai intra start stopul face acel mers in suturi...

        Comment


        • #49
          Originally posted by DFA View Post

          1. Diferă cumva sacadarea cu AC pornit și oprit?

          2. Ar trebui monitorizată încărcarea alternatorului în mers și frână de motor - să nu cumva să coincidă cu sacadarea.

          3. Dacă 1 și 2 sunt OK aș suspecta ambreiajul, volantul, tampoanele...
          Cu aerul conditionat pornit toate simptomele sunt mai accentuate, si la plecare, si in mers, si la relanti. Fara aer e mult mai bine, chiar sunt zile cand se comporta surprinzator de bine, asa cum spunea si colegul de mai sus. Apropo de aer, eu am clima si asta face ca aerul sa nu sufle constant, uneori se opreste aproape complet alteori incepe sa sufle dintr-o data mai puternic, iar aceste fluctuatii duc la un mers neuniform, adica masina da in nas cand porneste mai tare clima, apoi smuceste usor cand apas mai tare pe acceleratie...
          despre incarcarea alernatorului in mers - nu stiu ce sa spun, adica nu stiu cum sa verific lucrul asta.
          Despre volanta si tampoane, da, pot sa spun ca suspectez in proportie de 80% ca aici sunt probleme serioase. Daca nu gresesc parca spunea cineva, pe o alta sectiune a forumului, ca se poate schimba volantul cu unul mai mare si mai greu, chiar daca asta inseamna o plecare mai lenta de pe loc.

          Comment


          • #50
            Originally posted by SSC42 View Post
            ...
            despre incarcarea alernatorului in mers - nu stiu ce sa spun, adica nu stiu cum sa verific lucrul asta.
            ....
            Atasat doar ca exemplu cum se verifica \analizeaza via diagnoza puterea, sarcina si curentul secundar al alternatorului (la o masina fara mers in suturi\sacadat, din trei monitorizari diferite suprapuse, in diferite conditii si intr-un regim DN –autostrada – urban).

            Iar despre influenta AC, gestionarii energiei masinii, regimuri de turatii, trepidatii, vibratii, ambreiaj, etc. la X52 0.9 TCe JS3 s-a discutat pe larg si in topicul dedicat (pe acolo sunt si unele posturi inutile dar se gasesc destul de multe interesante si utile) : https://www.loganclub.ro/forum/forum...-js3#post57388
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google