Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Easy-R a.k.a. JS3

    Denumită comercial Easy-R este prima cutie robotizată montată de Dacia - nume de cod JS3.

    Este construită pe o cutie JH3, la care sau adăugat actuatoarele de comandă și calculatorul de comandă.

    Se fabrică la Sevilla și va echipa modelele X52 doar cu motorizare H4B4xx (0,9 TCe) cel puțin pentru Europa.

    Prima dată a fost introdusă în 11/2014 la Brazilieni pe motorizările de 1,6 8v/16v.

    Funcționarea Easy-R

    Prima menționare pe forum
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

  • #2
    Este o cutie automata rudimentara avand in vedere ce cutii automate sunt pe piata la ora actuala , dar chiar si asa este bine venita si presimt un succes urias pe piata din Romania.
    Soferitele vor fi in extaz.

    Sunt curious ce tip de ulei va recomanda fabrica ! tot 75w-80 ?
    Last edited by prometheus; 15th September 2015, 21:38.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Nu e chiar o cutie automata, arhitectura difera. Oricum, ca sa pui cutie automata pe motoare de putere mica, e nasol. S-ar pierde prea multi cai (si aia lesinati) si cuplu (si ala putin). Este o cutie manuala cu mecanism automat de actionare ale treptelor/ambreiaj - robotizata.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca ambreiajul ramane cel clasic disc uscat doar ca este comandat de actuator ?
        Daca si asta incepe sa trepideze la plecarile de pe loc sa vezi atunci dinti clantanind, acum il mai jonglezi din pedale si mai scapi de el, da calculatorul nu stie deastea.
        Last edited by GFN; 15th September 2015, 23:07.
        Captain of the black pearl

        Comment


        • #5
          da, asta ma gandeam si eu - oare la asta mai trepideaza ambreiajul la plecare de pe loc?
          RTFM

          Comment


          • #6
            poate au intervenit si asupra lui...eu zic ca trebuie un ambreiaj mai rezistent... oricum mi se pare foarte ok ideea mai ales daca are si rezistenta in timp.
            parca pe twingo prin 2000 au mai avut tipul asta...

            Comment


            • #7
              Robotizata avea si twingo inca din 96, dar alta generatie (actionare hidraulica atunci fata de electrica azi).
              Si cutiile EDC au ambreiaj monodisc uscat si pleaca foarte bine de pe loc.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Originally posted by skd_ozenel View Post
                @oti
                Renault are de mult asa ceva. E doar tehnologie reciclata
                E chiar noua tehnologia, robotii magnetti marelli de pe JA3 si JA5 aveau hidraulica, asta nou cica e cu actionare direct electrica ca la EDC.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  Pe configuratorul de pe dacia.fr, la logan MCV a aparut optiunea de cutie EasyR doar pe motorizarea 0.9 TCe. Diferenta de pret este de 1.700 Euro. Nu stiu detalii (de cand este disponibila) dar vad ca se poate selecta.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    unde naiba 1700 de euro, ca Autobild zicea de 600 de euro. Vezi sa nu fie diferenta fata de 1.2 cu transmisie manuala.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Pai vezi pe poza. Daca selectezi 0.9 TCe manual este 11.300 Euro, iar 0.9 TCe automata este 13.000 Euro.

                      Comment


                      • #12
                        Daca alegi MCV prestige de 90 de cai TCE e 13400 fara easy R si 14000 cu easy R, deci ala e pretul. Cand selectai tu easy R schimbai musai si nivelul de echipare.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Corect. Ai dreptate. Diferenta 600 Euro.

                          Comment


                          • #14
                            Cand este selectat D dar se tine apasata pedala de frana ce procent din cuplul motor este aplicat asupra transmisiei?

                            Comment


                            • #15
                              Nimic ?
                              E situația cu treapta I cuplată frâna apăsată și ambreiajul apăsat.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google