Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nr 1, de unde stii ca nu are ambreiaj specific?
    Nr2, nici nu ai condus-o dar sigur stii ca nu e buna
    Nr3, Nu are P pe cutie pentru ca poate fi lasata in viteza (si-ti pioti alege ince viteza), o automata adevarata sau un dsg nu stiu sa faca asta si au nevoie de un cliket (mai putin sigur decat un angrenaj intre 2 roti cu mai multi dinti in angrenare). Un impuls din pozitia de repaos a levierului spre fata mi se pare efort mai mic decat sa cauti Pul, dar nah ce stiu eu.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #92
      Nr.1 Easy-R este o cutie de viteze manuala cu 5 sau 6 rapoarte. Are acelasi ambreiaj, aceleasi piese componente, carora inginerii de la Dacia le-au mai pus 3 elemente: actuator electro-mecanic de schimbare a treptelor, actuator electro-mecanic de cuplare si decuplare a ambreiajului si o unitate de control dotata cu computer. Aceste trei noi piese sunt instalate direct pe cutia manuala traditionala si aduc in plus un total de maximum 10 kilograme. .... de aici stiu
      Nr.2 mai citeste o data comentariu meu.. eu nu vad unde eu am sustinut ca nu e buna LOL !
      Nr.3 adica aproape toti producatorii pun si pozitia # P # si daca acum nu avem aceasta " functie " pe Easy-R.. gata cautam o scuza in favaorea acestei cutii de viteze si de aici plecata toate chestiile .. hai sa ne multumim si cu atat respectiv cu ce ni se ofera in acest moment;) si refuz sa cred ca ai comparat o functie de pe acesta cutie de viteze cu DSG_ul...
      Last edited by Seba; 3 June 2016, 18:16. Reason: nu mai folosi "quote" sa raspunzi ultimului post
      sigpic

      Comment


      • #93
        Originally posted by vyp75 View Post
        Pentru plaja de piata care cumpara dacia zic ca e un accesoriu "sic", pretentiosi pentru cutii automate nu aleg dacia, clar.
        Eu am un duster 4x4 si folosindul 99% pe asfalt ma incanta ideea unei cutii "automate", asa cum e gandita aceasta, problema e ca nu stiu daca merge montat sistemul pe 4x4 si daca se avanta cei de la dacia la asa ceva.....
        probabil ca duster 2 care o sa apara la sfarsitul anului 2017 o sa aiba si o versiune fara pedala de ambreiaj. ca o sa fie cutie automata sau pilotata (robotizata) nu conteaza, important pentru mine este sa-mi permit sa o cumpar.

        observatie de carcotas: faci doar 1% din drumuri pe alte suprafete decat asfaltul si probabil ca in general se poate si aici cu 4x2, chiar ai nevoie de 4x4?

        Comment


        • #94
          Mai bagă o fisă:

          JH3 ambreiaj comandat hidraulic - JS3(EasyR5) ambreiaj comandat pe cablu

          TL4 ambreiaj comandat hidraului -TS4(EasyR6) ambreiaj comandat hidralic


          Cât despre conversie JH3 - JS3 nu e imposibil dar eu prefer să pun AC-automat e de 1000ori mai simplu.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #95
            Review-ul celor de la Automarket

            http://www.automarket.ro/test-drive/...y-r-71389.html

            Comment


            • #96
              http://viteze.ro/test-drive/premiera...o-dacia-logan/

              Comment


              • #97
                Am mers si eu azi cu logan prestige 1.5 dci 6 trepte. Este cel putin o cutie interesanta,nu este foarte fina in schimbari,dar cred ca este doar o chestie de obisnuinta. Am reusit sa ating a6a pe la 110 km/h,dupa care am accelerat mai brusc si a intrat a4a,lucru ce a facut sa smuceasca destul de rau. In rest,in regim de oras isi face treaba foarte bine. E un pas inainte,nu putem fi carcotasi. In regim de M, schimba foarte bine,fara intarzieri. Per total,eu unul am fost incantat de schimbare. Pentru doamne si barbati mai calmi,e perfecta.

                Am uitat sa mai specific,are asistenta la plecarea din rampa,lucru foarte bun. Si se conduce ca una automata,o lasi pe drive si la semafor,nu e nevoie sa o dai pe neutral,totusi,are sistem start-stop, iar eu nu ma impac deloc cu acest sistem.
                Last edited by mar1us1405; 3 June 2016, 22:41. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #98
                  Originally posted by mar1us1405 View Post
                  dupa care am accelerat mai brusc si a intrat a4a,lucru ce a facut sa smuceasca destul de rau. [.....] In regim de M, schimba foarte bine,fara intarzieri.
                  D pt oras si mers extraurban linistit si M in afara orasului, cand mergi alert, ai depasiri dese. Eu asa vad ca ar fi folosita cutia robotizata, din descrierea facuta de tine. Sa o lasi in D si sa faci multe depasiri, obosesti sa tot smuceasca de fiecare data.

                  Comment


                  • #99
                    Da,ai dreptate,nu am apucat sa fac depasiri,fiind doar un test-drive. Da,daca esti odata alert,poti merge in M si masina se comporta perfect,dar daca mereu esti alert,mai bine ramai pe cutie manuala.

                    Comment


                    • asta am vrut sa zic si eu. ce rost are sa-ti iei automata daca schimbi tot tu manual ))

                      asta cred ca e o optiune perfecta pt taximetristi, cutia automata ei merg molcom, incetisor, la consum, sa nu consume agregatu mult, perfecta pt mediul urban pt care a fost creata.

                      eu as fi curios/interesat, pe langa cutia asta si de o manuala dar in 6 trepte pt tce 90, cu tr 6 moderata, adica la 130km/h sa fie 2500rpm

                      smuceste si dsg-u la un mers sportiv, cel putin alea mai vechi, de acu 6-7 ani....cel putin asta am simtit când am mers cu o colega acu vreo 3 ani cu un tiguan 2.0tdi 4 motion, 140 de caluti, cu dsg 6 trepte. nu foarte impresionat de comportamentu ”rafinat” al cutiei la mers agresiv pe valea oltului...i-a dat talpi grav pe valea oltului, pe langa asta masina grea, tractiune integrala, motor la limita potentiei pt regimul cerut, cam isterica soferita, dar mi-a placut asa

                      de notat ca nu a schimbat ea nimic manual, a lasat-o in drive. un mic lag, de vreo secunda la kickdown si dupa aia vruum
                      Last edited by cristi....; 4 June 2016, 00:57.

                      Comment


                      • Dar sistemul Start-Stop la Logan nu se poate dezactiva?

                        Comment


                        • ba da dar trebuie sa-l dezactivezi de fiecare data când pornesti motorul nu are ”tinere de minte”, odata dezactivat sa fie de-a pururi dezactivat pana la noi ”ordine„

                          la fel cum nici esp-u nu poate fi decuplat complet. poate ramane decuplat numai pana la 50km/h, dupa care cupleaza automat. cel putin pe duster asa e

                          oricum, mi-a placut remarca cum ca cutia asta reprezinta ”dacia” cutiilor robotizate/pilotate ramane de vazut daca e dacia versiunea 1.0 sau cea 2.0, cum a fost si logan 1 si logan 2

                          in orice caz, e onorabil ca in portofoliul sau constructoru sa ofere si o cutie robotizata , pt cine doreste, da bine si poate e si un semn de ”maturitate”
                          Last edited by cristi....; 4 June 2016, 01:12.

                          Comment


                          • Ieri am avut ocazia sa ma plimb si eu cu un Sandero Prestige - cutie pilotata 6+1. Per ansamblu mi-a placut senzatia. Desi nu a fost un test drive ci o plimbare prin curtea dealarului am putut sa imi fac o impresie despre aceasta cutie de viteze.
                            In modul D masina schimba vitezele destul de brusc insa probabil ca e si o chestie de obisnuinta. In modul M nu am simtit aeasta senzatie.
                            Sistemul star-stop mi s-a parut util si bine gandit.
                            Am incercat si cateva teste ... masina nu se poate porni daca nu esti in N si cu frana de servici apasata. Motorul poate fi oprita in D, R sau M.
                            HSA functioneaza chiar mai bine decat la o cutie manuala. Fata de HSA-ul meu mi s-a parut umpic mai lunga perioada de franare.
                            Una peste alta - nu am fost pe deplin convins sa imi cumpar (inca) un logan cu cutie robotizata. Desi intentia mea este de a face o astfel de acizitie in viitor prefer sa mai astept.
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • Originally posted by LauCalin View Post
                              Dar sistemul Start-Stop la Logan nu se poate dezactiva?
                              NU există Start-Stop pe X52.
                              Există S&S (Stop-Start) știu că e greu dar puțină documentare nu strică.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Asa, si care-i diferenta ? S&s intii opreste dupa aia porneste, s&S intii porneste dupa aia opreste sau cum ?
                                Stiu ca e greu dar explica-ne tu, omulet verde care esti tu verde, ca de-aia te platesc sefii tai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google