Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Știi prost. Măcar de citeai primul post și vizionai filmul și tot era ceva.

    Cât despre intervenții CLiP și ddt+derelek
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Asa este, stiu prost...M-am exprimat gresit cand am zis cutie si nu ansamblul care se pune pe cutie. Cutia este alta, doar ca ce se pune pe cutie este exact ce s-a pus si pe masinile mentionate de mine.

      Am citit foarte bine si am urmarit cu atentie, citeste aici si poate o sa te lamuresti ca este acelasi princpiu ca la toate celelalte masini, masini care o sa se strice dupa 50-60000 de km garantat, una nu scapa.

      Am dat drept exemplul peugeot-ul meu, dar este la fel si la celelalte marci, Citroen C1, C3, Smart, Peugeot 206 etc.


      Last edited by TazMan; 17 June 2016, 10:46.

      Comment


      • Care alte mărci peugeot și citronel = PSA, Smart = Twingo3 deci care mărci?

        Ai mers cu JS3(Easy R), ai căutat piesele ai văzut ce face calculatorul cutiei? Nu, dar e la fel... știu eu - tipic românesc
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          ... știu eu - tipic românesc
          Suntem romani, in Romania, cumparand masini romanesti. Tipicul pare justificat.

          Comment


          • razvanCC imi pare rau...dar romanii nu cumpara masini romanesti (piata principala pt dacia nu este romania). Noi cumparam rable nemtesti.

            Comment


            • Daca alea nemtesti au doar cativa ani, nu-s rable deloc. Au multi km? Pai la cati km fac romanii pe an, mai rezista inca 10 ani. Sunt posesori de Logan de 10 ani care au 20-30k la bord.

              Deci, poate suntem prea saraci ca sa ne cumparam o superlimuzina romaneasca noua, rulajul justifica investitia.
              Daca-i pui si robotizata, cand naiba amortizezi investitia daca masinile stau in parcare?

              Unii isi cumpara masina fara sa se justifice, fac sub 5000 km pe an.

              ERATA

              Deci, poate suntem prea saraci ca sa ne cumparam o superlimuzina romaneasca noua, rulajul NU justifica investitia.
              Last edited by mr.K; 17 June 2016, 15:12. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Bine...asa...ne plangem ca-i scumpa benzina...dar folosim masina doar cat sa mergem la servici...cand mai eficient este sa ne deplasam cu mijloacele de transport in comun. Dar ...atUnci nu mai suntem elevati. Suntem doar niste primitivil. Mai bine stai cu masina nemteasca fosta premium...dar locuiesti in garsoniera...si bagi benzina de 20 lei (cum am vazut ca sunt unele persoane pe forum).

                P.S. Pentru mai putin de 3-4.000 km/an...chiar nu se merita sa-ti cumperi masina. Adevarat, pt mai putin de 6-8.000 km/an...nu se merita masina noua.

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  razvanCC imi pare rau...dar romanii nu cumpara masini romanesti (piata principala pt dacia nu este romania). Noi cumparam rable nemtesti.
                  Iti respect opinia, dar consider ca adevarul este la mijloc.
                  EU am decis cu 11 mii de euro sa nu cumpar maisna sh ( nu neaparat rable nemtesti - gasesti si bune nemtesti ) ci sa cumpar Dacia noua. Nu regret nicio clipa. Iar ca sa ne intoarcem la topic, nu mi-as fi luat Dacia cu cutie de viteze Easy-R pentru ca nu ma satifac calitatile, performantele acesteia si suportul din service in caz de nevoie.

                  Comment


                  • Cand apare si Duster cu cutie asemanatoare?.

                    Comment


                    • De pe email
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • azi am reusit sa fac si eu un test drive cu un sandero stepway cu easy r, 1.5dci 90 de cai

                        masina per total mi-a placut, mai putin cutia

                        din punctul meu de evdere diselu e insonorizat perfect, am intrebat de 3 ori baiatu de la dacia daca asta e disel sau benzina cred ca are insonorizarea unei masini de 20+ de mii de euro, fara nici o exagerare, motorul nu se aude absolut deloc la nici o turatie

                        pozitia buna de condus, in prima faza motorul mi s-a parut subdimensionat , mi se parea ca nu trage mai deloc, dar a fost o perceptie falsa, din cauza insonorizarii f bune nu simti deloc ca face viteza, am ajuns pana la 130km/h relativ repede, masina f stabila, doar de pe la viteza asta a inceput sa se auda si vantul; pe modul D tr 6 o da destul de tarziu, de pe la 120 daca imi aduc bine aminte

                        cutia in schimb...da in nas grav de tot, mai ales la acceleratii mai in forta. nu am reusit sa o fac sa retrogradeze... adica cu pedala la fund sa fi retrogradat doar o treapta maxim, nu 2; oricum n-am stat sa urmaresc turometrul dar mai mult de 1 treapta inferioara nu a dat, e posibil chiar sa fi ramas in aceeasi treapta

                        cea mai neplacuta senzatia si singurul repros se leaga de cutie, ori ca mergi incet ori ca mergi mai tare orice schimbare se simte, mai ales in modul drive cu pedala apasata mai tare e chiar suparatoare senzatia

                        cutia e posibil totusi sa mai fure si ceva din puterea motorului... parerea mea totusi e ca nu prea se simte cuplu de disel, sunt goluri destul de mari de putere mai ales intre schimbari. am schimbat si manual si a fost mai ok.

                        per total placut impresionat, nota maxima mergând la insonorizare

                        p.s

                        ce nu mi-a mai placut, in modul D , in oras, motoru e subturat, cutia schimba prea repede si sta pe la 1500 de ture, nu mi-a placut asta, nu face bine pt turbo

                        pana la urma, cutia asta e buna doar la plecarea de pe loc, daca nu esti obisnuit cu diselu ca in rest cam trebuie sa preiei tu controlul

                        totusi, masina era noua, avea 600km la bord, e posibil ca motorul sa nu-si fi dat drumu
                        Last edited by cristi....; 24 June 2016, 15:43. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Ti se pare ca motorul e subturat, asa fac toate cutiile automate, il tin in plaja aia. Am si o Skoda Octavia 1.9 Diesel cu cutie DSG, exact la fel se comporta. Am 250.000 km facuti de mine cu ea, fara nici cea mai mica problema la motor!
                          Devine periculos pentru turbina abia cand accelerezi la fund de la turatia aia, in trepte mari de viteza; normal, o cutie automata, si cred ca si cea Easy-R, nu te lasa sa faci asta, retrogradeaza.

                          Comment


                          • Sunt posesor al unui logan 1.5 dci cu easy-r si pot spune ca sunt multumit. Intradevar "se simte" cand schimba, mai ales trepetele 1 2 3. Problema care o consider eu ca fiind cea mai importanta e ca schimba subturat ( sa schimbe la 2000rpm pentru un diesel e cam putin). Am facut putin peste 1000km cu ea pana acum si din observatie tind sa cred ca e programata sa schimbe in functie de viteza nu de rotatii. Dar nu sunt nici inginer pe de alta parte...

                            Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk

                            Comment


                            • krafter90 dar la cat ai dori sa schimbe? 4500 rpm? Este totusi un diesel.
                              Ia incearca sa accelerezi cu acceleratia in podea. Mai schimba la 2000? sau mai sus?
                              Daca tot la 2000 schimba...inseamna ca nu optimizeaza.

                              Comment


                              • cu pedala la fund schimba mai sus, pe la 3500 mi se pare doar ca de ex daca esti la 2 mii sa zicem si pui pedala la podea, nu retrogradeaza, accelereaza de la 2 mii, ceea ce mi se pare cam aiurea; eu asta am observat ieri, eram in juru turatiei de 2 mii , am simulat o depasire in forta, am bagat picioru in podea si ma asteptam 2 trepte sa retrogradeze, da de unde. baiatu din dreapta de la dacia mi-a sugerat ca inainte sa bag picioru in podea si iau picooru din gaz, sa o las 2-3 sec si dupa aia sa apas la podea...dar tot nu a vrut sa retrogradeze mai mult de 1 treapta, decat pe manual

                                in fine, asta o consider o problema mai mica. problema cea mare mi se pare la schimbatul treptelor: smuceste si are goluri de putere. din punctul meu de vedere cutia asta stirbeste potentialul motorului

                                la mers fin si lin prin oras nu se simte asa tare doar ca tine motorul prea jos in turatie. cutia schimba dupa indicatiile eco ale cb

                                ah, alta chestie observata... frana de motor mi se pare extrem de slaba? zici ca face coasting...(adica decupleaza transmisia, o duce la pct ”mort”)
                                Last edited by cristi....; 25 June 2016, 11:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google