Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 0.9 se fabrica la pitesti. Si cica cererea-i urisa pt el

    Comment


    • si care din cele 2 variante este cea corecta?

      Comment


      • Originally posted by S Stepway View Post
        cum poate sa recomande in carte faptul ca levierul trebuie tinut in pozitia D la semafor
        In carte scrie "se poate". Nu scrie "se recomada". Si la o cutie manuala se poate sta la semafor cu viteza cuplata si cu ambreiajul apasat. Consecintele se vad in timp.
        Last edited by abc; 26 May 2017, 21:55.

        Comment


        • Scrie acest lucru si in cartea celor care au cutie manuala? Eu nu am cartile tehnice dar am intrebat la DACIA si a zis ca la o cutie manuala nu trebuie stat cu ambreiajul apasat pentru ca se uzeaza prematur! Cam acceasi chestie este si la asta robotizata; ar fi culmea sa scrie ca poti sta linistit cu ambreiajul apasat!
          Nu stiam cum scrie exact in carte dar asa mi-au zis toti dealerii ca se tine doar in D, nu se scoate pe liber la semafor! (asa ar fi recomandat...); niciunul nu a zis ca trebuie/e recomandat sa fie scoasa in N la semafor!

          Comment


          • @bolovan, normal ca sunt comenzi mai multe, s-au speriat românii de rasnita 1,0 SCe. Majoritatea agenților nu recomanda acest motor și nici nu este disponibil la drive-test.

            Comment


            • @aris86 aveau in iarna 1 mil modoare produse, din care in ro aveau produse 110.000 masini, din care probabil maxim 50.000 cu 0.9 (50.000 sunt exagerat de multe...)...iar restul de 950.000 motoare la export. Dap...romanii. Cu atat mai mult cu cat motorul asta n-are 6 luni de cand se livreaza.

              Comment


              • Originally posted by S Stepway View Post
                Scrie acest lucru si in cartea celor care au cutie manuala? Eu nu am cartile tehnice dar am intrebat la DACIA si a zis ca la o cutie manuala nu trebuie stat cu ambreiajul apasat pentru ca se uzeaza prematur! Cam acceasi chestie este si la asta robotizata; ar fi culmea sa scrie ca poti sta linistit cu ambreiajul apasat!
                Nu stiam cum scrie exact in carte dar asa mi-au zis toti dealerii ca se tine doar in D, nu se scoate pe liber la semafor! (asa ar fi recomandat...); niciunul nu a zis ca trebuie/e recomandat sa fie scoasa in N la semafor!
                Reproduc din Manualul de Operare:
                CUTIE DE VITEZE SECVENŢIALĂ (3/6)
                "Pornire
                Mers înainte (pornind din neutru)
                Afişarea raporturilor indică N apoi A.
                Cu piciorul pe pedala de frână, poziţionaţi levierul de selectare în poziţia D.
                Eliberaţi pedala de frână:
                – Ralanti-ul motor este suficient pentru manevrele de staţionare.
                – Acceleraţi uşor pentru a avansa.
                Marşarier (pornind din neutru, cu vehiculul oprit)
                Cu piciorul pe pedala de frână, poziţionaţi levierul de selectare în poziţia R. Litera R apare pe afişaj.
                Eliberaţi pedala de frână:
                – Ralanti-ul motor este suficient pentru manevrele de staţionare.
                – Acceleraţi uşor pentru a merge înapoi.
                În momentul trecerii din marşarier, se aude un semnal sonor.
                Atunci când vehiculul este oprit, pornind din marşarier, puteţi cupla mersul înainte aducând levierul până la D.
                Notă: la oprire trebuie obligatoriu să apăsaţi pe pedala de frână pentru a putea cupla un raport. În caz contrar martorul luminos Ó se va aprinde. .....La decelerare cu piciorul ridicat, raporturile coboară automat la pragul de subturaţie pentru a evita oprirea bruscă. Puteţi menţine vehiculul oprit (stop, culoare roşie a semaforului…) cu piciorul pe pedala de frână fără să treceţi în neutru N.
                Vehiculul va putea să repornească:
                – fie lent, eliberând frâna fără să acceleraţi (de exemplu în ambuteiaj),
                – fie eliberând frâna şi accelerând, pentru înaintarea fermă a vehiculului.
                Notă: neutrul N este accesibil în timpul mersului sau la oprire cu sau fără piciorul pe frână.
                În caz de subturaţie sau de supraturaţie, sistemul va acţiona astfel încât să aleagă raportul optim.
                Modul poate fi dezactivat şi reactivat în orice moment cu motorul pornit trecând levierul în poziţia D şi respectiv în M."

                Nu cunosc softul acestei mașini, dar la apăsarea pedalei de frână este angajat ambreiajul. Acest lucru l-am remarcat la eliberarea rapidă a pedalei, mai ales la Sorento. La stopurile mai lungi la semafor, mai ales noaptea, să nu-l tâmpesc pe cel din spate cu lămpile mele de frână, de regulă trec in N. La plecare simnt cum cuplează ambreiajul.
                Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                Comment


                • Cred ca in acest caz Dacia se aseamana putin cu Maseratti. Cand te duci sa cumperi masina nu iti spune nimeni ca ambreiajul este consumabil si durata de viata este pana in 20 de mii de kilometri, daca ai noroc

                  Comment


                  • Cand am fost la drive test cu Easy R mi s-a parut ca la fiecare schimbare cutia patina putin ambreajul, era o senzatie un pic ciudata.

                    Un coleg are un Opel Corsa C de 1.2 de 75 de cp cu cutie robotizata.
                    Masina are vreo 14 ani, dar cutia schimba impecabil. Personal mi s-a parut ca schimba mult mai bine decat robotizata de la Dacia.
                    Cred ca cei de la Dacia mai au de lucrat la soft, la Corsa nu se simtea in nici un moment ca ar patina ambreajul la cuplarea treptei urmatoare.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • Deci dupa toate discutiile astea pline de speculatii avem pana la urma doar 3 oameni cu 0.9 tce ce au avut probleme.

                      La toti li s-au rezolvat problemele in service. Din punctul meu de vedere, sunt doar cazuri izolate.

                      Comment


                      • Și eu sunt de aceeași părere. Nu că nu ar avea mult de îmbunătățit cei de la Dacia, dar doar viitorul va demonstra fiabilitatea acestor cutii; iar defecte de fabricație și căderi de componente sunt inerente. Pentru mine, oricum cutia este lentă!
                        Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                        Comment


                        • Originally posted by Orednas View Post
                          Deci dupa toate discutiile astea pline de speculatii avem pana la urma doar 3 oameni cu 0.9 tce ce au avut probleme.

                          La toti li s-au rezolvat problemele in service. Din punctul meu de vedere, sunt doar cazuri izolate.
                          3 de pe forum, nu stie nimeni cati viziteaza service-ul.

                          Daca ai fi tu al 4-lea de pe forum, as vrea sa fii la fel de optimist, cum ca sunt cazuri izolate.

                          La toti li s-au rezolvat problemele in sensul ca au un nou ambreiaj, la fel ca la iesirea in fabrica. Nimic nu garanteaza ca nu revin problemele in scurt timp (cateva mii de km), existand deja antecedente pe masina respectiva.

                          Intrebare de 10 puncte: cand se termina garantia, ce faci? Schimbi cate un ambreiaj la fiecare 10 mii de km in medie?

                          Nici 5000 de euro n-as da pe un Logan cu robotizata.
                          Last edited by mr.K; 28 May 2017, 19:02.

                          Comment


                          • Hai sa zicem ca e problema generala, si absolut toate masiniile dacia cu Easy R si motorul de 0.9 tce au problemele astea.

                            Acuma hai sa definim care sunt problemele: cutia e devina, ambreajul e devina, sau o combinatie intre cele doua? Daca ne gandim bine nici macar nu conteaza, daca eu si restul 99.9% ce si-au cumparat masina asta o duc in service pt ca masina sa imi fie reparata (conform certificatului de garantie care mentioneaza ca problemla trebuie solutionata, nu solutionata temporar) crezi ca cei de la Dacia vor risca un proces cu toti clientii? Mai mult de atata crezi ca cei de la Renault vor risca potentialii cumpartori pierduti din cauza reclamei proaste care sigur se v-a face?

                            Nu cred ca o sa fie vre-un client care sa accepte sa dea peste 10.000 de euro pe o masina ce il tine doar 5.000 de km pana trebuie bagata in service din nou.

                            Comment


                            • @Orednas ignora ceva persane pe aici. Sunt simpli hateri cu multe frustrari.
                              Hai sa o luam altfel, dacia castiga cam 200 euro/masina. Daca a vandut 1000 robotizate...si trebuie sa le schimbe de 2-3 ori ambreajul...adica 200 Euro+ manopera (ca dara serviceurile nu le schimba gratis) x 1000 masini...ori 2-3 ori...cam iese o paguba considerabila.

                              Comment


                              • Originally posted by Orednas View Post

                                Nu cred ca o sa fie vre-un client care sa accepte sa dea peste 10.000 de euro pe o masina ce il tine doar 5.000 de km pana trebuie bagata in service din nou.
                                Pai si atunci ce sa faca? Aia e, a aparut problema, se remediaza in garantie. In cat timp, depinde de rapiditatea service-ului. Garantia curge, masina sta in service si uite asa din cei 3 sau 5 ani garantie, te alegi cu mai putin. Pana se constata, pana vine piesa, pana se monteaza deja trece minim o saptamana. Daca mai ai si alte probleme de ordin "maret", pierzi o luna doar din simplul fapt ca masina sta in service. Nu zic ca lucrul acesta nu se intampla si la alte marci, dar aici vorbim de Dacia si ne raportam strict la Dacia. Altfel, ne gaseam pe forum mercedes, suzuki, etc si vorbeam acolo.


                                @bolovan, nu apar pe nimeni. Insa, unii hateri au dreptate si, prin urmare, sunt de acord cu ei. Mai dau ei cu bata in balta, insa, de cele mai multe ori, au dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google