Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Crs. Sandel View Post
    Nu zic ca lucrul acesta nu se intampla si la alte marci, dar aici vorbim de Dacia si ne raportam strict la Dacia. Altfel, ne gaseam pe forum mercedes, suzuki, etc si vorbeam acolo.
    Asta e buna pentru topicul cu perle ...





    @bolovan, nu apar pe nimeni. Insa, unii hateri au dreptate si, prin urmare, sunt de acord cu ei.

    E bine de stiut: pe langa hateri mai avem si suporterii haterilor.

    ~~~~~

    Cat timp vorbim de 3 cazuri cu probleme aici pe forum si nu avem alte informatii despre alte cazuri, da problema e una izolata. Vedem pe parcurs daca apar si altii...

    Eu sunt la 2000+ si inca functioneaza bine. (Precizare: eu am cutia cu 6tr).



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Originally posted by Silviu View Post

      E bine de stiut: pe langa hateri mai avem si suporterii haterilor.
      Suporter al realitatii in care traim. Si eu sunt hater cand trebuie, din cauza ca stiu ce probleme am intampinat si stiu cum am fost tratat, insa, la fel de bine, pot fi si un laudator al marcii, cum de altfel am si facut-o cand a fost cazul.

      Masina ta e inca "virgina", cand vei interactiona cu reprezentantele si vei primi raspunsuri ca "asa fac toate", "e ceva normal", nu vei mai fi asa de pozitiv. Sa speram ca nu te vei confrunta cu asemenea situatii.

      Cazurile cu probleme sunt la 0.9, deci poti lua in calcul faptul ca nu vei avea probleme cu aceasta cutie.

      Originally posted by Silviu View Post
      Asta e buna pentru topicul cu perle ...

      Chiar te rog
      Last edited by Crs. Sandel; 28 May 2017, 22:13. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • @bolovan, în cazul garanției s-ar putea ca producătorul respectivei piese sa i se impute factura, în speta Valeo.

        Comment


        • Originally posted by Crs. Sandel View Post
          Suporter al realitatii in care traim. Si eu sunt hater cand trebuie, din cauza ca stiu ce probleme am intampinat si stiu cum am fost tratat, insa, la fel de bine, pot fi si un laudator al marcii, cum de altfel am si facut-o cand a fost cazul.
          Vezi de ce e bine sa nuantezi? E diferita afirmatia de acum fata de cealalalta unde dadeai dreptate unei afirmatii fara suport.

          Imi cer scuze ca te-am catalogat gresit.

          Masina ta e inca "virgina", cand vei interactiona cu reprezentantele si vei primi raspunsuri ca "asa fac toate", "e ceva normal", nu vei mai fi asa de pozitiv. Sa speram ca nu te vei confrunta cu asemenea situatii.
          Am experienta de la vechiul Logan cu serviceul Dacia AE din TM. Eu chiar stiu cum sa "colaborez" cu ei. Din pacate nu toti stiu si multi sunt pacaliti direct...

          Ziceam de 2000km ca problemele au aparut pe la 2000km si la mine inca nu se manifesta. Vedem mai incolo daca si TS4 e afectata de aceeasi problema.

          Eu am alta problema: schimba de multe ori aiurea, complet aiurea si se poate reproduce usor situatia. Am senzatia ca au luat softul de benzinar si l-au pus pe diesel, efentual cu mici modificari dar nu suficiente.

          Am facut sesizare la Dacia si astept raspuns.



          Sent from my iPhone using Tapatalk
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by Silviu View Post

            Eu am alta problema: schimba de multe ori aiurea, complet aiurea si se poate reproduce usor situatia.
            Poti sa dai mai multe detalii?

            Comment


            • @Orednas ignora ceva persane pe aici. Sunt simpli hateri cu multe frustrari.
              Pentru propria ta statistica, ai report!
              Pana la urma, poate inveti sa nu mai jignesti inutil, daca tot te crezi o persoana civilizata.
              Incerci sa-mi demonstrezi contrariul, din ce vad.

              Comment


              • Originally posted by Silviu View Post
                Vezi de ce e bine sa nuantezi? E diferita afirmatia de acum fata de cealalalta unde dadeai dreptate unei afirmatii fara suport.

                Imi cer scuze ca te-am catalogat gresit.
                Se accepta. Oricum, ai extras doar ce te-a interesat. Uitasesi de continuarea acelor propoziitii, si anume de asta: "Mai dau ei cu bata in balta, insa, de cele mai multe ori, au dreptate."

                In fine, am rezolvat aceasta dilema.

                Scuzati off-topicul

                Comment


                • No si pana la urma cum este cu izier-ul pe 0.9?este teapa?
                  E asa de lenta cum zic unii?
                  Pe manual schimba repede?

                  Comment


                  • Pai din cate am inteles de pe diverse filmari etc. Schimba usor mai rapid decat un om. Atata doar ca spre deosebire de aia manuala...trebuei sa astepti...in loc sa mesteci tu in viteza...si pare putin mai lung. dar cica in realitate...cam a celasi ritm il are.

                    Comment


                    • Suna bine ce spui acolo bolovan, eventual punem un extensor in cabina ca in filmul cu Stalone camionagiu(cine a vazut filmul stie ce vb) ca sa nu se plictiseasca mana dreapta ))

                      Comment


                      • Originally posted by bolovan View Post
                        Pai din cate am inteles de pe diverse filmari etc. Schimba usor mai rapid decat un om. Atata doar ca spre deosebire de aia manuala...trebuei sa astepti...in loc sa mesteci tu in viteza...si pare putin mai lung. dar cica in realitate...cam a celasi ritm il are.
                        Depinde de "om"! Dacă baleezi pe clipuri, constați că 0,9tce-manuală, atinge suta în aproximativ 11,2" iar cu Easy-R în 14,8". Am făcut din curiozitate acest test pe Sanderoul ce l-am condus. Am scos doar 15,6" cu accelerația direct la blană în Drive și 13,9" în secvențial! Cutia e comodă, relaxantă și relaxată din toate punctele de vedere.
                        Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                        Comment


                        • @Vecchio eu nu ma refer la condus sportiv. Ma refer la mers normal. Totusi, logan-ul nu este masina de mers sportiv...sa fim seriosi (90 cp si structura de barca)

                          Comment


                          • De acord. Voiam să subliniez doar că, la motorașul ăsta nervos, cutia Easy-R este calmă. Pe Logan sunt convins că are performanțe mai bune decât pe Sandero - aerodinamica.
                            Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                            Comment


                            • 3500 Km cu stepway 0.9 easy-r. Functionare perfecta a cutiei , nu mai spun a motorului. Consum in diverse conditii cca. 5,4 .
                              As vrea sa vad eu soferul acela care simba la fel de rapid si fara greseala pe intreg parcursul unei calatorii, la fel de bine ca acesta cutie .
                              " Lauda de sine nu miroase a bine " Eu dupa cca. 40 de ani de sofat nu schimb la fel de bine si am vazut muuulti , multi in jurul meu care schimba mult mai rau ca mine .

                              LE. Referitor la clipul cu acceleratia 0-100 in 14 sec . Sunteri siguri ca respectivul sofer nu a pierdut startul ? De ce il luati de referinta ?
                              Last edited by georgstelsib; 30 May 2017, 09:17.

                              Comment


                              • Originally posted by DannyMC View Post
                                Poti sa dai mai multe detalii?
                                1. In regim de 2300rpm, tr4, daca apas pedala de acceleratie usor, constant, cand ajunge pe la 2900-3000rpm si pedala de acceleratie este aproape de maxim (inainte de kick-down) retrogradeaza tr3 (asta inseamna 3800+ rpm) si accelereaza pana la 4300-4500rpm apoi schimba tr4. Mi se pare o pierdere de tempo decat un castig de putere deoarece in tr4, de la 3000+ poate lejer sa o duca pana in 4500rpm si castigul este mai mare. Acest lucru se intampla si in tr5 (aici diferenta e si mai mica, ca pica in tr4 la 4000+) si mi s-a intamplat si in tr3, dar aici e mai greu de reprodus.

                                2. Cand apas pedala de acceleratie scurt dar ferm si apoi mentin pedala fixa, retrogradeaza o treapta (daca turatia este joasa), dar daca nu apas in continuare, aproape imediat urca inapoi treapta. Iar apoi cand din nou accelerez ferm retrogradeaza din nou si accelereaza. Iarasi pierdere de tempo in depasire. Si se intampla si in oras la mers normal.

                                Am inceput sa ma obisnuiesc cu stilul acesta dar nu e chiar natural cum se comporta. Mai ales pct. 1.

                                Nota: eu vorbesc de cutia TS4, 6 trepte, de pe dieselul de 90CP.

                                Originally posted by georgstelsib View Post
                                As vrea sa vad eu soferul acela care simba la fel de rapid si fara greseala pe intreg parcursul unei calatorii, la fel de bine ca acesta cutie .
                                Mai rapid poti schimba. Fara greseala in schimb nu prea tot timpul DAR si cutia are niste puncte minus: freaca ambreiajul simtitor la schimbari in forta (turatii mari).
                                Last edited by Silviu; 30 May 2017, 09:18. Reason: Automerged Doublepost
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google