Eroare P0420 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Adaptorul stinge becul dar gazele masurate in teava de esapament se vad acolo pe aparat de mesterul ITP.

    Stii ce zic?

    Porcaria de adaptor e pentru fraeirit prostii in tancioc la vinzare

    Nu da 100 lei pe o diagnoza sa stie pe ce da banii.
    Last edited by george.sce; 1 day ago.

    Comment


    • #17
      Iar referitor la sfaturile tale de taximetrist scolit george.sce (bine ca NU toti taximetristii sunt la fel ca si tine ) si “La noi la taxi ITP la 6 luni nu e rentabil mai bine schimbi sonda landa ca produce bani masinuta asta” plus acum “Nu da 100 lei pe o diagnoza sa stie pe ce da banii.” nu stiu care “parte” NU ai inteles-o din:

      Originally posted by CrisanSilviu View Post
      La reprezentanta Dacia din Sibiu am primit ca diagnostic "pana catalizator", eroare DTC042009, trebuie inlocuit catalizatorul (aproximativ 7000 lei spun ei). … Am inlocuit sonda lambda 1, acelasi rezultat. Am fost deja la 4 sau 5 service uri si la reprezentanta, ori imi schimba sonda, ori bujii, ori imi spun sa schimb sau sa "desfund" catalizatorul. ...
      Plus desigur si asta:

      Originally posted by CrisanSilviu View Post

      Ca sa trag o concluzie, am sanse zero sa imi rezolv problema … Am cheltuit deja prea multi bani si am pierdut prea mult timp si nervi pentru problema asta.

      Comment


      • #18
        george.sce , eu inca mai astept exemple, date si detalii concrete cu si/sau fara acest adaptor si “Hai si te vede la ITP dar nu mai spune la nimeni. Colegii s-au tepuit cu chestia asta multa vreme e stiuta deja. La noi la taxi ITP la 6 luni …”.

        Pentru ca tot referitor la aceast subiect si la “… Stii ce zic?” un alt coleg tot cu un motor 1.0 SCe a scris asta (vezi si sublinierea dar nu numai):

        Originally posted by Cristi822 View Post
        Cauta pe grupurile logan pe fb, unde sunt baieti care vand protectie pentru sonda din amonte cea de pe catalizator ce genereaza acel martor conceput special pentru acest motor, dar merge si pe 0.9 tce daca apar aceste probleme. Din ce am inteles temperatura arderii pe gpl e mai mare si da peste cap parametrii, problema e ca am vazut si masini cu acelasi motor fara gpl care au aceiasi problema. Iar cu aceasta protectie iti dispare martorul, eu sunt deja la a4-a verificare itp si gazele ies ok, catalizatorul nu e prajit cu acea protectie montata. Protectia costa undeva la 70-80 de lei plus transport maxim 120.
        ....

        Plus asta despre acel adaptor, iar din cate stiu colegul Cristi822 foloseste masina in regim de taxi (tangential la tot ceea ce ai scris pana acum):

        Originally posted by Cristi822 View Post
        De ce sa nu fie safe? Consumul e bun, catalizatorul nu se strica, cel putin la mine dupa mai mult de 1 an jumate sunt foarte ok gazele. Daca stau sa compar lipsa acestei probleme la 0.9 tce, ma gandesc ca e problema de setare alegere sonda lambda. Iar la mine problema a inceput sa apara pe la 140k, primii 100k mergand doar pe benzina. Reductia e montata undeva la 170k, iar acum am 245k, o sa revin prin mai cu update de la urmatorul itp facut. La tine apare problema doar pe benzina la 30k km, foarte dubioase aceste probleme.
        Dar daca e inca in garantie mergi si schimba catalizatorul pe garantie cum au facut multi si se pare ca s-a rezolvat.


        Comment


        • #19
          Haide mai gile, am ajuns aici pe minunautul forum, tu intrebi tu raspunzi,

          poate ne lasi intro zi in pace astia care asteptam clientii, uite vine unul, te pup .

          Comment


          • #20
            Eu doar am citat si subliniat ceea ce ai scris (fara nici macar sa intelegi ceea ce se discuta pe acest topic) si te-am rugat frumos sa argumentezi si detaliezi "afirmatiile" facute .

            Pai daca vine clientul atunci NU mai scrie aiurea "... aici pe minunautul forum", iar referitor la "astia care asteptam clientii" repet ca este bine ca NU toti taximetristii sunt la fel ca si tine, vezi si exemplul colegului Cristi822 pe care l-am citat \exemplificat anterior si este clar diferit fata de tine care in aproape toate posturile esti arogant, faci doar ironii ieftine, mistocareala, ii jignesti pe ceilalti, etc..., dovada si acum \aici :

            Originally posted by george.sce View Post
            ...
            Porcaria de adaptor e pentru fraeirit prostii in tancioc la vinzare
            (pe cale de consecinta si colegul Cristi este un prost fraierit, pentru ca si el a cumparat si a folosit acest adaptor).

            Revenind la subiectul topicului martorul aprins, eroarea P0420 sau ma rog DTC0420(09), inclusiv acest adaptor, ... repet ca aceastea pot avea cauze diferite implicit si rezolvari diferite (egal de ceea ce scrie colegul taximetrist mistocar ).

            Last edited by Gil26; 4 hours ago.

            Comment


            • #21
              Gresit - eronat, prostii e aia care cumpara masina la vinzare in tancioc cu becul stins de adaptor,

              sper ca macar acum ai inteles gile, sti ce zic ?

              Comment


              • #22
                Toate posturile tale sunt gresite /eronate, tu "zici" prea multe aiurea, fara rost si sens, in acest topic NU este vorba despre "aia care cumpara masina la vinzare in tancioc".
                Mai bine las-o balta.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google