Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corectează telefonul aiurea.
    sigpic

    Comment


    • Sa intelegem ca, in conceptia Dacia, masinile cu GPL OEM nu fac pana niciodata?!
      Mai mare prostie ca asta nici ca am auzit!!

      Sau, masinile cu kit de pana si fara roata de rezerva, nu au oare cric??
      Kit de pana ai primit?
      Last edited by claudius_log; 2 October 2016, 23:36.

      Comment


      • Înseamnă tăierea costurilor. Ti-a pus GPL pe mașină, dar ti-a tăiat în alta parte.

        Comment


        • Ti-a pus GPL pe mașină, dar ti-a tăiat în alta parte.
          Ti-a pus GPL, ti-a lasat portbagajul la marimea lui, rezervorul de GPL e in locasul rotii de rezerva, nu mai era loc si pentru roata.
          Daca vrei, cumperi o roata si o tii in portbagaj. N-au stiut ca preferi un portbagaj pe jumatate dar cu roata de rezerva.
          (auzi... au pus GPL si au taiat roata de rezerva ).
          Last edited by Fanez; 2 October 2016, 23:48.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Manualul e de decor(oare la ce se folosește cheia de roți dacă nu avem cric?!!):
            Chiar am citit manualul. Probabil ca nu m-am facut inteles. Ma refeream la cheia de roti in sensul propriu al utilizarii acesteia: sa fie folosita la demontarea si montarea rotilor.

            Originally posted by claudius_log View Post
            Kit de pana ai primit?
            Am primit Kit de pana. Mirarea mea e ca in 2012 am cumparat un logan berlina tot pe GPL si atunci mi-au dat cric.

            Comment


            • Dar nu ti-au dat ASR, ESP,..., deci economia se regăseste undeva.
              sigpic

              Comment


              • Hai sa fim serioși, nu de la crixul ala lipsa s-a făcut economia.Poate ti-a dat cheie de roti ca să nu-i lași pe băieții de la vulcanizare să-ți strângă prezoanele cu pistolul pneumatic.

                Comment


                • Cum spuneam manualul e de decor. Inelul de remorcare se însurubează/deșurubează doar folosind cheia de roți, aia inutilă dacă nu ai cric. Oricum la șuruburile roților strânse la cuplu corect cheia aia e inutilă
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • E aiurea complet, chiar daca ai kit de pana, cum faci pana respectiva cu roata pe masina??
                    Si cricul ala vine in lateralul masinii la MCV, n-are treaba cu rezervorul de GPL care e in locul rotii de rezerva, nu-l incomodeaza cu nimic.

                    Comment


                    • O asemenea cheie nu au nici macar vulcanizarile (poate doar cateva).Manualul nu este de decor dar sa fim seriosi nimeni nu retine tot ce scrie acolo chiar daca citeste foarte atent.Tu poate lucrezi in domeniu, si de asta anumite lucruri ti se par banale, numai ca pt alte persoane nu este chiar asa. De 15 ani de cand am masina niciodata nu am avut nevoie sa fiu remorcat de exemplu.

                      Comment


                      • Originally posted by claudius_log View Post
                        ...
                        Si cricul ala vine in lateralul masinii la MCV, n-are treaba cu rezervorul de GPL care e in locul rotii de rezerva, nu-l incomodeaza cu nimic.
                        Citeste mai atent:

                        Originally posted by Fanez View Post
                        Ti-a pus GPL, ti-a lasat portbagajul la marimea lui, rezervorul de GPL e in locasul rotii de rezerva, nu mai era loc si pentru roata ...N-au stiut ca preferi un portbagaj pe jumatate dar cu roata de rezerva...
                        Iar kitul ala se foloseste fara sa dai roata jos sau sa pui masina pe cric.
                        Last edited by Fanez; 3 October 2016, 10:31.

                        Comment


                        • Asta asa e foarte adevarat !

                          Comment


                          • Originally posted by bitz View Post
                            Am dat comanda pe 19.07 (avansul), pe 21.09 e data fabricatiei, pe 26.09 a fost facturata si pe 30.09 era la dealer. E vorba despre MCV Laureate cu GPL. Am ramas cu o nelamurire: nu mi-au dat cric. Motivul: e cu GPL. Probabil cheia de roti se foloseste pentru altceva, doar e cu GPL... A mai patit cineva asa? (scuze pt offtopic, ma gandeam sa nu mai deschid un topic doar pt un cric...)
                            nici eu nu am primit cric....nici nu ma mai uimeste nimic )
                            sigpic

                            Comment


                            • Ce ti-au zis la reprezentanta cand ai intrebat?

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Cum spuneam manualul e de decor. Inelul de remorcare se însurubează/deșurubează doar folosind cheia de roți, aia inutilă dacă nu ai cric. Oricum la șuruburile roților strânse la cuplu corect cheia aia e inutilă
                                Si eu care voiam sa renut la fierataniile din masina, am cheia de roti cu maner telescopic pusa in roata de rezerva, numai cu aia pot desface suruburile la roti. Cand am aflat ca inelul de remorcare merge numai cu ..... Voiam sa renunt la cricul oem si sa-l folosesc pe cel hidraulic, mai mic, cand am vazut ca nu este stabil am renuntat la idee. Acum cu compresorul.....cred ca pompa de mana este mai sigura la nevoie. Iar in legatura cu remorcarea, in 20 ani este suficient o singura data sa ai nevoie, in roata de rezerva am o coarda de 20-30m, iarna nu-i ca vara......
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google