Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma, eu cred ca o sa dea bordul jos daca e ceva suspect...
    Si eu cate o data la seat pe ventilatia pe tr1 aud un fel de vuiet de curent de aer, pe tr2 se aude mai tare, pe 3-4 nu se mai aude din cauza zgomotului aerotermei.

    Nu se aude mereu, deci nu e ceva constant, am fost la dealerul local, initial a spus ca nu aude nimic. L-am rugat sa reasculte, mi-a confirmat, a spus ca ok, da bordul jos. Am cerut sa aud si un alt toledo nou identic, se auzea si la ala, dar mai slab, si din aceeasi gura de ventilatie, e clar ca e un curent de aer care se loveste de ceva, am decis sa o las asa, oricum, mereu merge muzica, asta se auzea(aude) oricum rar, si, si atunci doar daca nu mergea muzica auzeam...
    Dealerul meu local este unul mic, seat nu vinde multe masini ca Dacia, daca aia pot, poate si dacia.
    Last edited by mumus; 18 May 2015, 22:00.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Bine ai facut ca n-ai dat bordul jos te pricopseai si cu alti greieri pe acolo.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Greieri nu am, nici macar unul. Si circul zilnic pe macadam.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Daca mi se va propune sa se dea bordul joils, voi refuza. Chiar nu vreau greierasi in plus.

          Comment


          • Unii mai aveau un tremurat, bocanit, cae se zicea ca e de la ambreaj, nu e acelasi oare?
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Plasticul transparent de la VIN, ăla pus între parbriz și bord
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Nu, apare doar la 1000rpm cand stau pe loc si e o bataie insotita de vibratii, in special in pedala de acceleratie. Ma gandeam sa nu fie ceva sub masina, dar zgomotul se aude doar in habitaclu.

                Poate acolo percep eu zgomotul, in unele momente am impresia ca suna din mijloc si in alte momente din dreapta.

                @torque: ai cumva idee cum as putea ajunge la plasticul pe care e scris vin-ul intre parbriz si bord? Multumesc

                Am fost in service la garantii. Aparent e o problema, dar de fapt asa fac toate.

                Am mai incercat sa reproduc zgomotul in 2 logan-uri 0.9 si zgomotul e acolo(masinile aveau 13.000 respectiv 15.000km).

                Masina a fost ridicata pe elevator, verificate conducte la motor, dar zgomotul se aude doar in habitaclu.
                Last edited by bogdan_cj; 19 May 2015, 15:41. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • si la mine apare o vibratie mare la 1000 rpm - la relanti cu clima pornita... motorul asta are un joc foarte mare sub capota, il simt in schimbator la accelerari si decelerari ce joc mare are... fiind in trei cilindri este mai putin echilibrat... eu sunt curios cam la cat timp o sa trebuiasca schimbat tamponul acela elastic care ofera suport motorului... la vibratiile astea mari cred ca e foarte posibil sa bata ceva tuburi, conducte etc care duc spre habitaclu de la motor.... in sarcina insa cand calci acceleratia toarce bine si nu mai vibreaza - eu sunt curios daca TCe-ul cu 4 cilindri , ala de 1.2, este mai bine echilibrat si lipsit de vibratii la relanti...
                  RTFM

                  Comment


                  • am ajuns in sfarsit in reprez Automoldova pentru inlocuirea polistirenului de la sofer (pedalier) si repararea masticului imbinare plafon-stalp (defect caracteristic masinilor hatchback Renault). Pun poze cu cea iesit si cu ce m-am intors........pana nu pun eu mana sa repar "treaba ca merge si asa...." (made in Rom....), nu am scapat de meseriasii de doi lei, indiferent de meserie.....
                    am apelat la rezerva de oja a fica-mii...
                    nu mai spun de mocheta....cum ajung la garaj trebuie sa aranjez totul si sa iau la puricat toata masina...am vazut si o julitura la bara...sper sa nu fi facut drifting - liniute cu masina inafara orelor de program - glumesc.
                    Attached Files
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Legat de vibratie...mecanicul de acolo zicea ca o posibila problema ar fi tamponul de la motor, mi-a aratat ca sunt multe zgomote acolo(m-a pus sa ascult cu stetoscop????), dar nu e hidroelastic cum e pe clio 4 de acolo si multe trepidatii si zgomote.

                      Acuma sper si fi avut dreptate.

                      Comment


                      • Oja se sterge la ploaie. Zgarietura este pe usa?

                        Comment


                        • da, partea de sus a usii stanga spate, cred ca atunci cand au polisat, au atins cu masina zona respectiva si chederul are niste urme de atingere. (cum au ajuns sa ploliseze si pe acolo nu-mi explic)
                          Last edited by Oti; 20 May 2015, 10:29.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Trebuie sa mergi la ei sa iti repare zgarietura pe garantie. La mine a iesit bine, masticul. Ma declar multumit.

                            Comment


                            • De ce ar repara zgarietura, din moment ce Oti a dat cu oja? Vor considera ca Oti a produs zgarietura, a acoperit zgarietura ca apoi s-o puna in carca service-ului si ca atare nu vor vrea sa vopseasca zona respectiva.
                              E prima data cand aud si vad ca se foloseste oja pe post de vopsea la masina.
                              Last edited by 77sky; 20 May 2015, 13:36.

                              Comment


                              • de fiecare data cand ma duc la ei ma astept la ceva neprevazut, baietii care lucreaza in firma sunt "de prin cartier" si vad ce fac cu masinile lor si cele de servici, cand am scris drift/liniute am fost bland (asculta manele la maxim si cu berea in fata - asta ca imagine)....si am vazut cum manevreaza masinile clientilor lasate la reparatie......la predarea masinii m-am uitat dupa urme de lovituri mai mult si dupa aceea la lucrarea facuta (nota 7 pt lucrare la exigentele mele), masina era proaspat spalata, neuscata, cu barele negre ude, nu se vedeau urmele.....am pus punct la lucrari de finete la ei....sau masina lasata mai mult de 6 ore (cu mine prezent obligatoriu) .....cu ei fac numai urgentele de mecanica, atat....
                                PS
                                cu acestea spuse, devine clar ca nu are rost sa reclam ceva, si asa se uita la mine ca la ......ma duc cu o problema si ma intorc cu alta.......
                                oja se curata usor, fara urme......la o adica pot face scandal........dar a trecut deja 24h
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google