Nu am clip. Pot rezolva becul de esp altfel?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Fa o plimbare de 10-15 km și se recalibreaza. Așa am pățit și eu, am schimbat un rulment pe fata și după montarea celui nou mi-a rămas abs-ul aprins. După 15 km de mers așa am oprit motorul și la repornire nu s-a mai aprins. Menționez ca cu martorul aprins nu mai funcționa HSA, apoi după ce s' a stins a început sa funcționeze.sigpic
Comment
-
Ai report!Originally posted by MihaiiahiM View PostMulțumim de informație! Ne poți spune prin ce calcule ai ajuns la aceasta concluzie? Care e dimensiunea corecta conform calculelor tale? Oamenii care umbla cu toporul la spinare...și care au mașini pe kerosen... "e oameni dhastepti".
@Ipsy - ÃŽnainte de ieșirea din garanție e bine sa te duci în reprezentanta și sa îi faci o verificare.Last edited by mr.K; 19 July 2016, 21:40.
Comment
-
Am descris in cuvinte caracterizarea pe care singur ti-ai facut-o. Cat despre report, nu îmi fac probleme! Acum trei ani mai era un moderator, pe nume @Cezar, care împărțea puncte după bunul plac. Ideea e alta! Sunt sute de thread-uri unde nu s-a mai postat cu lunile. De ce? ÃŽți spun eu! Pentru ca multi de pe aici s-au saturat de forumisti care se ascund în spatele unor imagini false și care fac pe moraliștii, fapt ce i-a determinat sa renunțe la a mai posta aici. Forumul ăsta trebuie susținut cu imagini, cu expunerea problemelor apărute la Loganuri, cu soluțiile abordate,... Tălică, @mr.K, ce imagini ai postat? De vorbe suntem sătui! De vorbele tale mai sătui!Last edited by MihaiiahiM; 19 July 2016, 22:24.sigpic
Comment
-
Tot eu sunt vinovat si de faptul ca Logan Club-urile din toata tara au disparut sau trag sa moara, nemaifiind organizate intalniri?
Sau lumea pur si simplu s-a plictisit? Si de masina nationala si de ceilalti membri.
A fost odata noutatea, nu mai e, masinile s-au invechit, lumea a schimbat marca, iar membri noi apar tot mai putini.
Poate asa vorbeste in familia ta, in satul tau, la mine in oras si in familie ne adresam cuviincios.TălicăLast edited by mr.K; 19 July 2016, 22:35.
Comment
-
Mai calmati-va dragilor ! si hadeti sa revenim la subiect!
Ce am observat , sunt detul de multe L2 1.2 16v cu oscilatii destul de suparatoare la ralanti, deci vad ca problema asta nu s-a rezolvat la noua generatie pentru acest motor , cum nu prea s-a rezolvat nici scurgerile de ulei de la capacul de culbutori.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Tocmai am venit de la benzinarie unde am facut plinul urmand sa plec in asta noapte la mare.
Aveam "cazuta" o line, CB imi arata ca erau consumati 15 L de la ultima alimentare si intardevar pe la 15 litri a sarit siguranta pompei. Am "insistat" si am reusit sa mai bag inca 5L desi siguranta a sarit de mai multe ori. De obicei nu pun mai mult, ma opresc la prima decuplare a pompei.
Problema e ca dupa ce am pus contactul martorul imi arata tot o linie cazuta de parca nu as fi pus benzina deloc. Am facut cateva drumuri scurte prin oras cu mai mule porniri/opriri si tot nu si-a revenit.
Ar trebui sa imi fac griji ?Last edited by Bazilman; 23 July 2016, 19:25."Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
M-am uitat si eu azi la motor (ca curca-n lemne) si am vazut niste urme de ulei (se pare) pe fise, langa capacul filtrului de aer. La asta se refera scurgerile astea? O alta problema: am mers in marsarier vreo 15-20 de metri si am auzit un zgomot ciudat ca un pacanit regulat, ca atunci cand puneai plastic la spitele de la bicicleta si invarteai roata foarte incet, cam o pacanitura pe secunda. Am mers incet, vreo 5 km/ora.Originally posted by prometheus View Post... L2 1.2 16v ... nu prea s-a rezolvat nici scurgerile de ulei de la capacul de culbutori.
via Tapatalk
Comment






Comment