Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haide ca multe raspunsuri sunt si pe langa. As restrange pe la 160 paginile cu probleme, chiar mai putin.

    Comment


    • Daca problemele erau de tipul scartaitul stergatoarelor, nu era subiect de discutie care sa stranga un nr de pagini asa mare. Prima pagina incepe cu noroi pe motor si pete de ulei (adica ceara) si se ajunge in prezent la balbaiala motorului.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • @miruna_2016 și @eliadib : Ar fi foarte interesant de văzut când sunt fabricate lună/an - bănuiala mea e că sunt din același lot (cred că și a lui @GoDYX e inclusă)
        Last edited by IancuMIC; 12 August 2016, 19:49. Reason: ordine
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Îmi pare rău, nu-mi doresc sa fiu în situația voastră. Faceți reclamație la ANPC și televiziune. Am tras și eu cu pornirile ratate la cald, după un anumit tipar eram sigur ca nu o sa porneasca, dar am reușit sa le rezolv cu un update de soft la injecție. Din simptomele relatate de voi, pare o problema software mai degrabă, decât mecanica. Ca sa va dau un exemplu, am cumpărat masina la sfârșitul lui octombrie 2013 și a fost o versiune de soft de injecție inferioara fata de mașină lui Cristi achiziționată în septembrie 2013. Pentru astfel de probleme, dacia ar trebui sa cheme loturile cu probleme în service pentru remediere.

          Mai este pe lista și un coleg florin.
          Last edited by aris86; 12 August 2016, 20:17. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Cum mașinile sunt noi, Euro6, nu ar trebui să fie probleme.

            E un ots(ian 2016) cu privire la resoftare orice motorizare benzină, cu excepția TCe acoperă doar Euro5 nu și Euro6
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Desi asa pare, omu' nu lucreaza la Dacia.

              Daca in 2 ani nu au reusit sa rezolve problemele de pornire la un amarat de motor aspirat 1.2 16V, asta spune multe despre capacitatea uzinei. Acum suna in Franta, ca parca aia au habar. Doar ei au proiectat motorul asa de bine.

              Dupa atatea incercari ale uzinei nereusite de rezolvare a problemelor, parerea mea e ca nu-i softul de vina ci motorul are o hiba de proiectare. Din resoftare il pacalesc sa mearga cat de cat normal.

              Cand vor afla care componenta e de vina, probabil ca nu va mai dori nimeni sa cumpere 1.2.
              Last edited by mr.K; 12 August 2016, 21:52. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                @miruna_2016 și @eliadib : Ar fi foarte interesant de văzut când sunt fabricate lună/an - bănuiala mea e că sunt din același lot (cred că și a lui @GoDYX e inclusă)
                A mea pe la inceputul lunii iulie.
                Legat de pornirea la masina mea sa zic ca s-a ameliorat un pic... Am ultimele 8 porniri oarecum OK, adik 4 perfecte si alte 4 putin ratate, adica cu variatii de ralanti dar fara rateurile alea nasoale. Pornirile OK au inceput dupa primul drum extra urban. Acum am revenit in Bucuresti... O sa vad zilele viitoare. Daca rateurile apar din NOU... Ma duc si le-o pun in brate si le cer masina pana cand o iau in stare perfecta. Oricum daca problema persista, chair si doar cu varitiile de ralanti, fara rateuri, de asemenea voi sta pe capul lot.
                @miruna - tu cati km ai facut cu masina, cati extra urban si cati in oras.?

                Comment


                • Masina mea e fabricata tot in iulie 2016. Pana acum am facut 1300 km , trei sferturi extraurban (Craiova-Calimanesti , Pitesti -Craiova si retur, si multe drumuri Slatina -Bals si Craiova- Bals). Dupa ce am facut 1000 de km am mers cel mai mult cu 110Km la ora pret de un minut, sa zic. In rest merg normal, fara s-o fortez. La drum intins se comporta ok, nu am ce sa-i reprosez. Pornirea e singura problema. Sper sa se rezolve ca, altfel, stau si eu pe capul lor la fel ca si colegul de suferinta @eliadib.

                  Comment


                  • Din cate am inteles eu la service cand am lasat masina (acum 18 zile) este un lot de blocuri ABS cu probleme care nu ar fi produse la noi ci in Maroc sau Rusia. Cel putin asa mi a spus inginerul din service si ca au mai avut o masina cu probleme dar ca s a rezolvat nu stiu ce sa cred. Autoturismul meu a iesit de pe linia de fabricatie pe 24 iunie. Vad ca ne inmultim aici cu probleme, am putea sa ne strangem si sa ne constituim ca parte civila intr un proces intentat Renault Commercial Roumanie.

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Daca in 2 ani nu au reusit sa rezolve problemele de pornire la un amarat de motor aspirat 1.2 16V, asta spune multe despre capacitatea uzinei. Acum suna in Franta, ca parca aia au habar. Doar ei au proiectat motorul asa de bine.

                      Dupa atatea incercari ale uzinei nereusite de rezolvare a problemelor, parerea mea e ca nu-i softul de vina ci motorul are o hiba de proiectare. Din resoftare il pacalesc sa mearga cat de cat normal.

                      Cand vor afla care componenta e de vina, probabil ca nu va mai dori nimeni sa cumpere 1.2.
                      De la sfirsitul anului 2000 de cind au inceput sa monteze 1.2 16v D4F pe tot felul de Renouri twingo / clio / symbol motorul a fost foarte bun, chiar performant la vremea lui, acum l-au stricat cu normele noi antipoluare. Motorul n-a suferit modificari mecanice aproape de loc, cel mult pe la distributie poate au modificat un pic unghiurile. Cu ecu MM IAW5 / Sirius32 euro2/euro3 mergea de "jar minca" D4F asta. Acum softul nu reuseste sa incadreze mecanica motorului in normele antipoluare asa stricte, euro5 hai ca a mai mers, euro6, totusi e cam mult pentru D4F la anii lui, ar trebui sa-l lase sa se odihneasca, si-a facut datoria atitia ani

                      Comment


                      • Originally posted by miruna_2016 View Post
                        Masina mea e fabricata tot in iulie 2016. Pana acum am facut 1300 km , trei sferturi extraurban (Craiova-Calimanesti , Pitesti -Craiova si retur, si multe drumuri Slatina -Bals si Craiova- Bals). Dupa ce am facut 1000 de km am mers cel mai mult cu 110Km la ora pret de un minut, sa zic. In rest merg normal, fara s-o fortez. La drum intins se comporta ok, nu am ce sa-i reprosez. Pornirea e singura problema. Sper sa se rezolve ca, altfel, stau si eu pe capul lor la fel ca si colegul de suferinta @eliadib.
                        OK, deci a mea si a ta miruna sunt singur din același lot... nu mai știu dar bănui ca e tot SL Plus, nu?
                        Eu inițial KM parcurși (170) au fost numai în București și pornirile pana la prima ieșire în extraurban au fost groaznice... foarte groaznice asa cum ai văzut la tine și cum ai văzut și în filmele postate de mine. Restul pana la 1800 cât am acum i-am parcurs numai în extraurban pana aseară când am mers din nou prin București, mai exact Chiajna prin Uverturii/Virtuții - Gara de Nord - Palatul Parlamentului - Splai - Palatul Cotroceni - Iuliu Maniu - Chiajna. Menționez ca am prins o aglomerație de tot rahatul de la Cotroceni pana la Lujerului... mers bara la bara timp de o 45 min... In condițiile astea de trafic și mers încet, totuși, dimineață asta pornirea a fost OK. O sa vad zilele următoare dacă revine la comportamentul inițial - porniri grele - după câteva zile de București.
                        In mod sigur e un lot cu probleme și nu trebuie sa ne lăsam duși de nas.
                        Pe mine m-au sunat de la dealer în timp ce eram prin țara sa ma întrebe cum se comporta... le-am zis ca și-a revenit și ca nu mai am rateuri... dar încă experimentez porniri cu variații de ralanti.
                        Inginerul de la dealer mi-a zis ca problema este trimisa mai departe la uzina și ca nu au ce ii face pentru ca sunt depășiți... mi-a zis ca în câteva luni în mod sigur va apărea o noua versiune de software și ca ma va chema imediat ce apare upgrade-ul... nu e cea mai plăcută soluție... dar sper sa se întâmple cât mai repede sa ne rezolvam cu toții aceste probleme de pornire (cei care avem)

                        Comment


                        • Daca 1.2 e antic si de de demult, 0.9 TCe cand de cand e pe piata ?

                          Comment


                          • @eliadib, de dimineata a fost mai racoare, undeva la 14-15 grade. Asteapta zilele urmatoare sa se mai incalzeasca.

                            Comment


                            • Originally posted by darksun View Post
                              0.9 TCe cand de cand e pe piata ?
                              De prin 2012 parca.
                              Last edited by DannyMC; 13 August 2016, 11:36.

                              Comment


                              • TCe90 aka H4Bt e fabricat din septembrie 2012 la Mioveni seria de motor începe cu U012345
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google