If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
da, cand scad temperaturile afara scade presiunea in roti. De fapt semnul ala ar trebui sa apara la toata lumea acum cand se lasa frigul. Bineinteles asta daca nu si le umfla ei singuri inainte sa apara aprins indicatorul in bord
Adică exact pe dos,
Dar aşa e când ai NDA ( cu adevărul )
... presiunile standard erau 1.9 fata si 2.1 spate.
La Logan 1 asa era, 2,0 pe fata si 2,2 pe spate (cel putin la laureatul meu). La Logan 2 este exact invers 2,2 pe fata (la mine scrie 2,1 pe spate).
Oricum scrie pe usa de la sofer.
Da, un pic ciudată situaţia asta, presiune mai mare pe faţă decât pe spate, prima maşină cu aşa configuraţie care o înâlnesc.
Se recunoaşte ADN-ul franţuzesc, îi plac mai mult pompele pe faţă decât pe spate, cu toate că eu ştiam de obicei vrea mai mult în gurile de admisie decît în roţi... de-asta le şi iubim aşa de mult pe franţuzoaice ...
Last edited by bogdan_cr; 21 September 2016, 12:34.
Reason: Automerged Doublepost
Eu cred ca e o greseala undeva. La nicio masina n-am vazut sa fie presiunea de pe puntea fata mai mare decat cea de pe puntea spate.
Seful meu are un Isuzu D-Max cu un motor de 2.5 l si presiunea recomandata de producator este 2.0 Bar pe fata si 2.8 Bar pe spate. Nu le-am cantarit, dar ma gandesc ca motorul ala de 2.5 l este mai greu decat motocosa de 0.9l...
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Update: Am fost astazi la @t0rquemada si am verificat CBul. Se pare ca nu am probleme in ABS sau ceva. Voi mai face teste cu masina sa vad ce se intampla. M-am mai linistit putin. P.S. Daca aveti probleme, omul stie ce face. Am aflat multe.
Update: Am fost astazi la @t0rquemada si am verificat CBul. Se pare ca nu am probleme in ABS sau ceva. Voi mai face teste cu masina sa vad ce se intampla. M-am mai linistit putin. P.S. Daca aveti probleme, omul stie ce face. Am aflat multe.
Total de accord, eu am fost si mi-am mai activat ce se mai poate activa, toata stima.
Pneurile vin din fabrica cu 3.0 atm. Rezista mai mult, ca doar nu sunt făcute din foaie de ceapa. Acu sa nu crezi ca bubuie la prima groapa. Am mers cu pneurile umflate beton de fabrica 2 săptămâni pana le-am pus pe cele de iarna și încă vreo 2 primăvară la 3 atm. Asta e, nu m-am documentat la momentul respectiv.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment