Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tipicarul View Post
    Schimbarea o-ringului nu rezolva problema. In acea conducta nu trebuie sa existe ulei... problema vine fie de la sistemul de recircularea gazelor de carter (reniflard), fie de la utilizarea masinii cu uleiul de motor peste nivelul maxim.



    Nu te mai da asa batran, sunt altii si mai si!
    ulei nu este peste nivel!
    posibil varianta 2 sa vedem pentru moment au comandat conducata respectiva,a fost demontata de 2 ori pana cum pentru schimbat evacuare din turbo...
    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

    Comment


    • Cazul cel mai grav este cand scapa ulei pe la lagarele turbosuflantei, atunci mult ulei ajunge in intercooler... dar nu este exclus sa ajunga si in tubulatura care vine de la filtrul de aer.
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Originally posted by Fanez View Post
        Eu nu cred asta. De exemplu masinile care au fost vandute la nemti aveau aceleasi probleme cu stopurile-pom de iarna (la L1), sunt convins ca si L2 exportate au aceleasi blocuri de lumini ca cele din Romania, aceleasi recall-uri etc.
        Nu sta nimeni sa aleaga: "masina asta e mai naspa, o vindem in romania. Astalalta e mai reusita, o vindem in Belgia".
        La mancare, este cum zici. Ce e mai prost dam la Romani ca "ei e mai fraeri".
        Treaba ta, sunt convins ca se fabrica pe serii, acolo ii costa mai mult garantia decat sa faca o treaba buna de la inceput.

        Comment


        • voi credeti inca in povestile alea in care dintr-un lot de 1000 de masini sta nea vasile si alege 10 cele mai bune pt germania, 20 pentru belgia, etc. daca o piesa/subansamblu/masina a trecut testul final, nu mai sta dracu sa le departajeze sa vada care unde merge. va dati seama ca asa poti astepta 10 ani dupa o masina, pana trece testul cu limite pentru germania ) tre' s-o geasesti pe cea mai economica, puternica, fara greierasi, cu cele mai groase cabluri si sa fie si verde. voi va ganditi bine inainte de a scrie?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Eu cred ca este un dram de adevar!
            Mi-a mi-a generat codul VIN in ziua comenzii, deci daca nu in totalitate dar pe 90% din itinerariul de fabricatie se stie exact pentru cine este fabricata masina aia... si atunci pot alege ansamblu motor-cutie din lotul aferent (intern sau export, a se vedea problema ambreiajului la L2), rulmenti facuti la KOYO Alexandria si nu SNR si tot asa mai departe!
            Chiar si testul final cred ca este mai indulgent pentru anumiti clienti... se uita nenea in fisa masinii, vede destinatia ei si in functie de asta ii da sau nu acceptanta! Sunt convins ca este si procedura clara privind marjele de testare admise pentru fiecare piata in parte!
            Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 14:58.
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • Originally posted by aris86 View Post
              ... acolo ii costa mai mult garantia decat sa faca o treaba buna de la inceput.
              Ii costa la fel. Singura diferenta este ca romanii nu se prea duc la garantie, multi se apuca sa "rezolve" ei.
              Last edited by Fanez; 31 March 2017, 15:06.

              Comment


              • Cum sa-i coste la fel? Neamtul munceste pe alt tarif orar decat romanul din reprezentanta.

                Comment


                • Originally posted by tipicarul View Post
                  ... se stie exact pentru cine este fabricata masina aia...
                  Da. Nea Gigeache din fabrica zice: "asta e pentru @tipicarul, ii pun rulmenti japonezi, asta e pentru @fanez, ii pun rulmenti turcesti ca m-a enervat pe forum".

                  Comment


                  • Pai asta este si ideea. Au indicatori de costuri anuale de garantie pe masina vanduta!
                    Si cum la noi vanzarile sunt mai slabe si romanasii aleg varianta expusa de tine, valoarile indicatorilor de costuri de garantie sunt mult mai jos. Si daca adaugi si diferenta de costuri la manopera, se duc si mai mult in jos!
                    Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 15:10.
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Cum sa-i coste la fel? Neamtul munceste pe alt tarif orar decat romanul din reprezentanta.
                      Asta n-am luat in calcul.

                      Comment


                      • Da. Nea Gigeache din fabrica zice: "asta e pentru @tipicarul, ii pun rulmenti japonezi, asta e pentru @fanez, ii pun rulmenti turcesti ca m-a enervat pe forum".
                        Ajunge ca sunteti amandoi romani si va pune aceeasi marfa.

                        Comment


                        • Originally posted by Fanez View Post
                          Da. Nea Gigeache din fabrica zice: "asta e pentru @tipicarul, ii pun rulmenti japonezi, asta e pentru @fanez, ii pun rulmenti turcesti ca m-a enervat pe forum".
                          Hai ca m-ai facut sa rad cu hohote... se uita astia aici in birou la mine ca la masini straine!

                          Originally posted by mr.K View Post
                          Ajunge ca sunteti amandoi romani si va pune aceeasi marfa.
                          Corect, asta este criteriul! Piata de desfacere!
                          Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 15:12. Reason: Automerged Doublepost
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Asta n-am luat in calcul.
                            La noi manopera în service este 75 ron/h (aproximativ 15 eur), la nemți poate sa fie 50-75 eur sau mai mult, am dat un exemplu aleator.

                            Comment


                            • Cam pe acolo este nivelul manoperei de service... si in automotive, si in industrial.
                              Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 15:32.
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Originally posted by tipicarul View Post
                                Cazul cel mai grav este cand scapa ulei pe la lagarele turbosuflantei, atunci mult ulei ajunge in intercooler... dar nu este exclus sa ajunga si in tubulatura care vine de la filtrul de aer.
                                vedem cand ajung piesele si desfac, sunt tare curios!
                                Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google