Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    ... la nemi poate sa fie 50-75 eur sau mai mult, am dat un exemplu aleator.
    la 50 de euro/ora ar veni vreo 8000/ luna. Nici chiar asa.

    Comment


    • Ala este tarif de manopera service, nu salariu pe ora!
      Il incaseaza firma, nu salariatul!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Firma din care plătește salariatul, chiria, utilitățile și trebuie sa-i mai rămână profit pentru upgrade.

        Comment


        • ,,, dotarea cu scule si dispozitive, haine de lucru, trainingul de specialitate al personalului tehnic, taxe si impozite, etc, etc, etc
          Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 16:55.
          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

          Comment


          • Intr-un final, 8000 de eur nu prea mai înseamnă mult, posibil sa fie mai mare.

            Multi vând masina după ce iese din garantie ca e mult prea scumpa manopera și piesele apoi.
            Last edited by aris86; 31 March 2017, 16:55. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Teoretic, atat inseamna manopera lunara facturabila pe un om.
              Practic cam 70-75% se factureaza in mod real, pentru ca omul nu este masina... mai ia o pauza de tigara, mai merge la buda, etc.

              Dar firma nu castiga numai din manopera, ea vinde si piese de schimb si consumabile.

              Din cifra de afaceri a unui service in tarile din zona fost comunista cam 40% o reprezinta manopera facturata si 60% piesele de schimb si consumabilele.

              In tarile occidentale, procentele sunt exact invers! Oare de ce?

              Despre marja la manopera si la piese de schimb vom invata intr-o discutie viitoare!

              Si mai este o "balanta" interesanta: daca din activitatea aftersales nu se castiga cel putin 60% din cifra de afaceri totala, adica sales (vanzare masina) + aftersales (service masina), atunci firma respectiva trebuie sa ia masuri radicale de redresarea situatiei!
              Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 17:12. Reason: Automerged Doublepost
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Originally posted by tipicarul View Post
                Despre marja la manopera si la piese de schimb vom invata intr-o discutie viitoare!
                Am învăţat toţi pe propriile buzunare, măcar o dată în viaţă!

                Comment


                • Salut și bine ai revenit @Ampt!
                  Nu te-am mai văzut demult timp pe forum.

                  Comment


                  • Originally posted by Ampt View Post
                    Am învăţat toţi pe propriile buzunare, măcar o dată în viaţă!
                    Asta se subintelege! Eu mă refeream la altceva: balanta intre marja de manopera și cea de la piese in funcție de zona geografica și volumul vânzărilor!

                    Originally posted by aris86 View Post
                    Intr-un final, 8000 de eur nu prea mai înseamnă mult, posibil sa fie mai mare.

                    Multi vând masina după ce iese din garantie ca e mult prea scumpa manopera și piesele apoi.
                    Asta mai depinde și de cat de intens o folosește în perioada de garanție! Și în plus după garanție nu mai trebuie să alimentezi conturile concesionarului... în cazul reviziilor, cel puțin!
                    Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 20:50. Reason: Automerged Doublepost
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      Salut și bine ai revenit @Ampt!
                      Salut şi bine v-am regăsit Domnilor!

                      Comment


                      • Din nou probleme cu AC-ul, nu face fata nici la 23 de grade, iar cred a pierdut freon. Urmează o noua vizita la service, a fost completat vara trecuta.

                        Comment


                        • Si la mine am observat ca nu raceste coerespunzaror. Trebuie sa ma duc sa solicit o verificare.

                          Originally posted by bolovan View Post
                          Din cate am inteles din surse neoficiale...cica sunt. Si problema mea este destul de tipica pentru un motor 0.9TCe cu harta gresita. Se fac harti pentru diverse parti ale lumii...specifice zonei respective. Iar pentru 0.9 exista cel putin 7 variante de software
                          in concluzie...

                          Originally posted by aris86 View Post
                          Problema este ca cei din vest produc masini slab calitative pentru cei din est la preturi de Europa de vest, asta e diferenta, totodata cred ca si dacia la fel procedeaza pentru cele la export.
                          Originally posted by Fanez View Post
                          Eu nu cred asta. De exemplu masinile care au fost vandute la nemti aveau aceleasi probleme ....
                          Se aleg dupa tara de destinatie?
                          Last edited by Fanez; 2 April 2017, 20:11. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Nu, se fac update-uri de soft specific pentru diverse zone. Sa nu confundam partea mecanica cu partea de soft. Ce imi povestea cineva. Cica astea in rusia sunt cu alta vairnata de soft. Acolo aveau probleme, mai ales in nord...unde astia porneau motorul, puneau caramida pe acceeratie...si intrau iar in casa pentru 30 min. Si se buseau motooarele intr-o veselie. Si cica acum, cand pornesti motorul, din start este limitat la ceva de genul 3500 rpm...si se opreste limitarea doar daca misti masina de pe loc.

                            Comment


                            • Aha. Am inteles. Merci.
                              In legatura cu AC meu. Am eu pitici sau asa face toate? Nu mai gasesc acum unde am citit ca la 1.2 nu raceste ca la 1.4 din cauza de...

                              Comment


                              • Si mie-mi pare ca la Logan II nu raceste la fel de bine ca la Logan I. Acum si climatizarea este diferite (de ex, la logan I compresorul era cu cilindree variabila...ast-ai cu cilindree fixa).
                                La logan I, pe vremea asta, nu aveam nevoie de tr a II-a de ventilatie. La II am nevoie de ea. Posibil si ventilatorul sa fie mai slabut in treptele mici...dar si filtrul de polen obstructioneaza (inevitabil...n-ai ce sa-i faci)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google