Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa nu uitam, totusi, faptul ca Stoicanu este singurul care s-a confruntat cu aceasta problema.
    Posibil si pentru ca aillati de pe forum cu 0.9 au km relativ putini.

    Comment


    • vitriol da...dar este cam singurul de pe forum cu un numar de km mare. Nu's cati alti utilizatori avem pe aici cu 100k km...iar el are deja > 200k...de asta suntem curiosi
      Faptul ca un utilizator a fost mai ghinionist...nu o constituie ca regula...dar este o curiozitate

      Comment


      • Sa nu uitam, totusi, faptul ca Stoicanu este singurul care are atitia kilometri.
        adica daca chiar o exploatezi, te costa. daca planuiesti s-o tii tot restu` vietii s-ar putea sa ai noroc si sa nu te coste la fel de mult.

        ps: un mod sa dea un "merge" la ultimele 3 posturi, ca toate zic acelasi lucru

        Comment


        • Eu am mai zis, nu-i bai sa schimbi un lant la 100k.
          Numai sa termine Dacia cu ipocrizia ca e pe viata distributia si sa prevada in carnetul de utilizare schimbarea lantului la 90k.

          La VW măcar pica la 20000 km,
          Ba chiar au scos lantul si au revenit la curea.

          Eu nu inteleg cum naiba rezista lantul la motorasele de pe Corsa atatia km.

          Comment


          • mr.K discutam de un caz...nu de o regula (nici macar de 1% din cazuri). Asa ca...pls...putina decenta si nu ne mai agresa inteligenta.

            Comment


            • nu ne mai agresa inteligenta
              Vorbeste pentru tine, nu vorbi si in numele altora.

              Sfat: ai Ignore user, fii inteligent si foloseste-l la setarile pentru profilul meu.

              Cand ai 0.9, e important sa te incadrezi cu lantul in perioada de garantie. Apoi, pe la 200k merge sa faci un schimb din buzunar la lant.
              Unii nu fac 200k toata viata.

              Comment


              • Nee...ca postezi bancuri faine.
                Sa asteptam totusi sa vedem ce zice si stoicanu...Hai totusi sa lasam pe cineva care se confrunta cu asta...nu sa discutam gratuitati.

                Comment


                • Sa ne întelegem putin
                  Colegul meu are tot 0.9 tce
                  A schimbat lantul la 98.000 km
                  Asta pentru ca eu au auzit acelas zgomot de inceput pe care l-am avut si eu si nu am luat in seama pentru ca nu era o prioritate fiind foarte vag
                  Asa ca i-am sugerat sa fuga in service pana nu sare de 100.000
                  Este foarte probabil ca asta fie o problema generala
                  sigpic

                  Comment


                  • Daca exista o problema generala...exista si o rechemare (sa nu uitam, au produs peste 1.000.000 motoare 0.9).

                    Comment


                    • Mentionez ca lantul a fost schimbat in garantie cu tot cu kitul de accesorii
                      Problema la e a fost ca a schimbat la 60.000 kitul de accesorii in regie proprie iar Dacia a observat treaba asta si a fost obligat sa îl plateasca in cele din urma


                      A venit si devizul estimativ
                      L-am cerut ca sa ma pregatesc
                      Urmeaza programarea in service

                      @bolovan probabil nu sunt suficient de multe cazuri ca sa sesizeze treaba asta Dacia
                      Last edited by stoicanu; 18 May 2017, 16:21. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • Dacă schimbi 2 lanțuri la TCe, costul total ajunge pe 1100-1200 € în 10 ani de exploatare, la un rulaj mediu de 20000 km/an.

                        Comment


                        • Ideea e sa schimbi unul pe garantie.

                          Comment


                          • La 3 ani garanție, slabe șanse, poate ei au calculat la un 10000 km/an, timp de 8 ani, lanțul te tine pe "viata".

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Eu am mai zis, nu-i bai sa schimbi un lant la 100k.
                              Numai sa termine Dacia cu ipocrizia ca e pe viata distributia si sa prevada in carnetul de utilizare schimbarea lantului la 90k.
                              Si nici nu costa o avere. Din ce am calculat eu (date din devizul pus de Stoicanu) ar veni 1789 lei (piesa + manopera, TVA inclus).
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • ne ne ne ne...lantul trebuie sa tina minim 200k fara interventii (aka garantia extinsa)...ceva nu-i ok acolo. Altfel se incadreaza la reclama mincinoasa.
                                De ce s-a intins? Sau mai bine spus, ce s-a intins la e (lantul ala are mai multe componente in el...)l?
                                Ma tenteaza in situatia asta sa iau un extenso la 200k (fac cam 25-30k/an)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google