Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa e si la mine - spuneam eu mai sus ca neexistant o tubulatura pana la pedalier aerul cald sufla undeva in spatele consolei centrale si de aceea se si incalzeste si miroase a plastic. Aeroterma este pozitionata la acel nivel iar gurile de suflare pentru picioare sunt pozitionate direct acolo pe aeroterma.
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • Colegii tot respectul ,discutia este constructiva,insa aici discutam despre probleme tehnice ale noii platforme.
      Mirosurile de primavara sau de caca,scartaieturi pocnituri nu sunt catalogate probleme tehnice !
      @mobra25:Frate cum iti este norocul cu masina nou!Asta sa fie marea problema cu scaunele.Da-le dracului,sa mearga masina sa faca treaba.Motor CV sa tina,restul mai vedem in timp !

      Comment


      • Nu te supara da pe mine ma manca treaba asta...adica loterie la sh /loterie la nou... mai da-le naibii.
        Imi place sa cred ca am trecut peste ideea ca o masina are 5 roti volan si un motor( chiar si cu ceva cai morti ). Adica la 13k euro daca imi iau si incalzire la fese aia tre sa tina...asa ca mai bine prefer sa cred/sper ca a ala care a montat in uzina incalzirea a fost zanatec/deprimat/beat etc decat ca renault ca gandit " lasa bre ca in lumea a 3 a( a.k.a Romania de cele mai multe ori) merge si asa".
        Altfel ma intorc la trabantul de carton si ma feresc de porcii lui Kusturica si ies mai castigat.

        Comment


        • poi e topic de probleme tehnice logan II si nu e specificat ce fel de probleme, adica ma refer la probleme grave de motor ci se vb de cele minore: pete de ulei , media nav si alte scartaieli. Uite un ex: dimineatza cand is minus 6 grade afara nu imi intra din prima in marsalier dar solutia e ca mai calc o a doua oara ambreiajul si intra, nush daca e defect dar banuiesc ca e din cauza uleiul ca e rece in cutie si face fitze, asta problema era si la dacia 1310 rar nimeream din prima fie ea si calda. Acuma fara suparare dar mi se pare de bun augur orice idee sfat indiferent cat de minor este, el va fi util odata si odata, daca iti amintesti de el la timpul potrivit !

          Comment


          • Originally posted by Tinuletz View Post
            salut peoblema asta o am si eu uneori , dar am observat ca este de la pplasticul de usa ce daca batzi usor in ea ai sa vezi ca se misca, poate daca ei alti soricei(butoni , cleme de prindere cum s-o numi in comert) si prinzi din nou plasticul de pe usa cu usa ai sa scapi sau ppoate in timp nu se mai aude!
            La mine s-a rezolvat prin înlocuirea bieletelor de directie (probleme la rotula axiala) vezi pag.7 postul 121.
            Zgomote de la trepidații am avut la : parasolarul de la sofer (într-o anumită poziție), centura din dreapta față (dacă nu se retrage drept se atinge de plasticul de pe stâlp); cutia de la triunghiul reflectorizant / stingătorul puse direct lângă roata de rezervă pe tablă.

            Comment


            • Eu am gasit ce era, plasticul de la centura de siguranta, cel de jos se misca sesizabil cu mana, ca si comparatie am facut cu cel din dreapta care e fix pe pozitie. Solutia o sa iau un set de imbus STEA maine si sa-l strang mai bine sau sa-l dau jos si sa pun un adaos ceva !

              Comment


              • Va salut,

                Am un logan 1,2 16v + gpl cumparat in Septembrie si are doar 5800 km si deja intampin urmatoarele probleme:
                - cateodata dimineata nu porneste decat la a 5-6 cheie(de invartit invarte)
                - mi s-a oprit in intersectie motorul de cateva ori.
                - la parcarea cu spatele cand virez, motorul se tureaza pe la 1500-2000.

                Am trimis un mail la vocea clientului sa vad ce raspuns imi dau.

                Numai bine

                Comment


                • Mai bine o duceai in service, vocea clientului nu stiu sa repare masini la telefon.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Or avea si astia tehnologia de la tel mobile pe care le repara online.
                    sigpic

                    Comment


                    • Parca am mai vazut pe cineva care se plangea de un 1.2 GPL care acuza cam aceleasi simptome.

                      Comment


                      • cand virez, motorul se tureaza = comportament normal, ai servodirectie cu pompa electrica (cu functionare on demand) ce are un consum electric mare, iar calculatorul de injectie compenseaza turatia motorului.

                        cand virez, motorul se tureaza pe la 1500-2000 = comportament anormal
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • nu are cum sa se tureze la 2000! maxim 1500! desi la mine mai mult de 1200-1300 nu a sarit..
                          Keep walking...

                          Comment


                          • poi poate face numa la rece, adica doar in primul minut de la pornire,ca apoi ma indoiesc ca mai ajungi la 1500 oricat ai invarti de volan si eu oricum eu nam simptoma asta desi n-am gpl ... dar mai mult de 1200 sau 1300 n-am observat si merg des dimineatza la 5 juma cand afara e frig! STIMA!

                            Comment


                            • Mentionez ca se tureaza la 1500-2000 numai la parcarea cu spatele si viraj pe loc. daca parchez cu fata nu intampin aceasta problema. Nu am avut timp dar o sa ma duc cu ea in service desi nu am mai avut probleme cu pornitul

                              Comment


                              • Da prietene, daca dai cu spatele si motorul rece si e in primul minut de la pornire, am testat si eu aseara ipoteza ...dai cu spatele, virezi maxim apoi apesi frana si asa sa dus si la mine de 2 ori in 2000 de ture iar apoi cand sa incalzit motorul nu sa mai dus mai sus de 1000.
                                Daca asa ai facut, procedat ... am testat si eu si rapunsul banuiesc ca e la fel la toti si ca motorasul pas cu pas nu face fata la rece si te ajuta ca altfel sa nu iti moara motorul ... creste sarcina de relanti.....IPSY astept raspunsul tau !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google