Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiabilitatea Daciei a scazut mult fata de modelele precedente. Nu ca vechile modele ar fi fost ceva.
    Am condus un Stepway nou 0,9 tce. Am zis ca conduc o 1310. Credeam ca nu mai au acceleratie pe cablu. Eu unul nu mai am la modelul din 2011. Ambreiajul credeam ca e hidraulic. Am facut niste muschi la picioare de numa. Cutia de viteze intra foarte greu. WTF. Ce s-a intamplat? Nu stiu poate era rece afara si pana sa se incalzeasca piesele. Dar chiar si asa, mi s-au parut comenzile foarte greoaie.

    Ce ma intristeaza din acel top TUV este ca pana si Ford Ka e inaintea Loganului. Si aia e o raie de masina. Inclusiv modelele noi.

    Comment


    • care au probleme cu easy-r si cu pornirea la 0,9 TCe te asigur ca nu au dat 6000 de euro pe masina, ci aproximativ 10-11000 euro. Deci nu prea mai este aceeasi mancare de peste.

      Comment


      • Auzi, delir.
        'ai de capu' meu!
        Sa ridice mana cei care nu au dat spaga vreodata la ITP pentru Dacia.
        Cazanul meu n-a trecut testul la frana spate cand avea 2 ani de zile. Masina aproape noua.
        V-as povesti aventuri si cu Logan 2, dar cred ca as plictitis pe unii care nu vor sa auda decat ce masina buna e.

        PS: Sper ca unora le-au pornit masinile dimineata asta, umezeala in aer e destul de accentuata. Si creste.

        Mai demult am invatat un lucru: unui barbat sa nu-i spui niciodata ca nevasta lui e curva, se va supara pe tine, nu pe ea.
        Daca de nevasta ii pasa sau nu prea, daca zici rau ceva de masina lui, te-ai ars.
        Last edited by mr.K; 15 November 2017, 10:37.

        Comment


        • Corect, insa caroseria e aceeasi si multe alte elemente.
          Ca sa nu vorbim doar de nemtesti, uita-te cat dai pe un Avensis nou, iti iei 2-3 loganuri...pai cum sa nu fie mai fiabila masina aia cand pune pe tot ce e mai bun.
          Nu contest ca dacia cu easy-R sau o varianta de motor e nereusita insa prea suntem creduli si credem ca la altii e numai lapte si miere si ca de noi isi bat joc.
          Am avut si Fiat, si Opel si in toate am bagat bani. Numai piese originale si revizii facute la timp desi masinile aveau si 8 ani. Toate au avut ceva cu timpul.

          Comment


          • Dmnule K exagerezi. Eu nu am dat spaga la ITP niciodata. Tin minte la Solenza m-au trimis sa schimb un brat dreapta si un capat de bara pe stanga.
            Nu stiu ce sa zic.

            Comment


            • Originally posted by aris86 View Post
              Sa lăsăm jos mândria și sa ne vedem de lungul nasului, ca nu va da Dacia dividente sa o lăudați și în culcare și seculare și la orice ora când va trezește din somn și sa răspundeți care e cea mai buna mașina și voi sa spuneți Dacia.
              Nu e vorba de mandrie ci de intelegere. Iar asta imi spune ca nu trebuie sa inghit, pe nemestecate, orice clasament statistic. Stiu cum se face o statistica si e normal sa-mi pun semne de intrebare in lipsa unor informatii. Mai mult, daca corelezi tabelele 2-3 ani si 4-5 ani ai sa vezi niste neconcordante (asta daca le vezi ...) si atunci e normal sa-mi pun semne de intrebare.

              TUV nu detine adevarul absolut si cred ca ar putea fi pus sub semnul intrebarii. Cum la fel nici Dacia nu este perfecta si are probleme de fiabilitate.

              Originally posted by mr.K View Post
              Sa ridice mana cei care nu au dat spaga vreodata la ITP pentru Dacia.
              Poate e greu de crezut dar unii nu sunt obisnuiti sa dea spaga la orice si oricum, cu atat mai putin la ITP.

              Logan 1 din 2007 a trecut ITP de fiecare data fara probleme (ce e drept are ABS si nu am fost afectat de problema la sistemul de franare pe puntea spate) pentru ca de fiecare inainte de ITP masina este dusa in service pentru verificare (in afara de reviziile standard).
              Last edited by Silviu; 15 November 2017, 11:19. Reason: Automerged Doublepost
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • N-am dat spaga niciodata la ITP. Ma rog o singura data omu am fost programat la 8 dimineata si omul chiar nu avea sa-mi dea rest la 100 RON si ma grabeam asa ca i-am lasat restul. Insa in niciun caz spaga si am trecut cu toate masinile fara probleme.

                Comment


                • Eu am dat. Masina era perfecta, doar ca proiectul era defect, forta de franare pe spate varia .
                  N-aveam ce rezolva la ea, decat sa o schimb cu totul.
                  Macar era mai fiabila decat modelele noi.

                  Comment


                  • Logan 1 2005 - a trecut ITPul de fiecare data. Nicio problema cu masina si am schimbat doar consumabile gen placute frana, capete bara, bucse.
                    Experienta buna cu acest model m au determinat sa imi cumpar modelul 2, care dpmdv e superior modelului 1 (comportament dinamic si modul in care se conduce, antifonare, materiale interior). Cat despre fiabilitate - doar timpul si nr de km imi vor spune acest lucru. Dar daca va fi apropiata de Logan 1, nu as avea nimic de reprosat.
                    Cat despre spaga la ITP - nu as face asa ceva, mai ales cand vorbim de probleme de siguranta ale sistemelor de directie si franare.

                    Comment


                    • Nici eu n-am dat spaga la ITP Si nici n-am sa dau
                      In momentul in care m-am trezit ca trebuie sa bag bani multi in masina ca sa treaca ITP-ul...am schimbat masina (avea 12 ani si 200k...adica aproape de ritmul i ncare sunt aduse rablele in RO...si au aceasi problema)

                      Comment


                      • De la probleme tehnice logan 2, ati ajuns la discutii despre spaga la ITP.
                        ...
                        Va rog reveniti la subiect.
                        Last edited by IancuMIC; 15 November 2017, 17:53.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by DannyMC View Post
                          Multumesc, dar nimic din ce ai scris acolo nu este valabil in cazul meu! Rotile erau drepte, si in afara de radio nu aveam nici un consumator pornit!
                          Ai dat in marsarier? Asa mai patesc si eu....roti drepte si chiar fara nimic pornit in masina (nu medianav, nu dezaburire, nu invart de volan etc.), dar daca dau in spate face "manevra".

                          Aveti grija la benzina. Tce e foarte pretentios la combustibil. Eu alimentez doar OMV si doar aceeasi statie, uneori merge perfect, alteori face problema asta si nici nu trage motorul.
                          Last edited by Amiralul; 15 November 2017, 13:32.

                          Comment


                          • Nu, doar ce dadusem la demaror! Nu se punea problema de plecat in fata/spate sau virat roti.
                            Mie nu mi s-a parut pana acum ca nu-i place benzina pe care i-o dau, adica 95 de le Petrom!

                            Comment


                            • In cazul asta nu benza e de vina.

                              Comment


                              • Si eu am pus benzina de peste tot , nu am avut niciun rateu la pornire , nici la rece si nici la cald.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google