Originally posted by ilierazvan
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Asta cu pisicile e de speriat. Acum 2-3 ierni cu cealalta masina, Fiat, am plecat la drum , scurt ce-i drept și se auzea mieunat in timpul mersului. Ce e ce e? Am verificat telefoane, închis muzică...când am ajuns înapoi acasă și am ridicat capota a sărit o pisica de sub capota. Norocul meu că se pusese acolo în fața volanului.
Comment
-
Nu, nu au procedat greșit, doar neoficial.
Ca posibil cumpărător știind că a fost ots pe airbag iar mașina aia se încadrează m-aș aștepta să aibă volanul găurit deci airbag schimbatPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Salutare tuturor, revin cu o întrebare referitoare la zgomotul de la motor.
Am impresia ca ventilatorul de habitaclu cârâie când este motorul rece. Am pornit când cu aerul oprit este totul ok, când aerul este pornit cârâie preț de vreo 5-7 secunde.
Sa aibă caloriferul electric ventilator separat?
O seară plăcută.
Comment
-
La 69.xxx km am schimbat lantul de distributie la 0,9. Lantul era destul de alungit, a fost dat jos foarte usor cu fara a fi nevoie sa se dea jos patinele. Si intinzatorul lantului era stricat, dintii metalici erau ciupiti si se putea misca inainte si inapoi, cu toate ca acesta nu ar avea voie sa se miste inapoi.
La dacia reparatia ma costa 3000 lei, am facut-o la mecanicul meu cu 1000 lei(cu schimb de ulei inclus).
- Likes 2
Comment
-
Si o curea te tine 80000 km, cum este la 1,5 DCi. Princeless, noroc ca ti l-a schimbat mecanicul de 3x mai ieftin, ca altfel era jale. S-a dus mitul cu fiabilitatea lantului la 0,9 TCe.Originally posted by bogdan_cj View PostLa 69.xxx km am schimbat lantul de distributie la 0,9. Lantul era destul de alungit, a fost dat jos foarte usor cu fara a fi nevoie sa se dea jos patinele. Si intinzatorul lantului era stricat, dintii metalici erau ciupiti si se putea misca inainte si inapoi, cu toate ca acesta nu ar avea voie sa se miste inapoi.
La dacia reparatia ma costa 3000 lei, am facut-o la mecanicul meu cu 1000 lei(cu schimb de ulei inclus).
Comment
-
Poate că asta sa fie cauza. Oricum nu se poate generaliza problema cu lanțul, sunt câteva cazuri izolate cel puțin aici pe forum.Eu am cunoștințe care au aproape 200 kkm cu acest motor si nu au probleme cu lanțul.Conteaza mult cum exploatezi motorul.Originally posted by bogdan_cj View PostIntr-adevar masina vede de mai multe ori 6000rpm in a 3-a si a 4-a si mult mers pe autostrazi prin germania cu viteze de 160, dar nu credeam ca la un asa stil de mers sa am deja probleme cu lantul. Partea trista e ca nu mai am garantie.
- Likes 3
Comment






Comment