Se pare ca Dacia face masini fiabile din moment ce pe aria de probleme tehnice dezbatem calitatea apei distilate (iar postul #9296 chiar a fost haios).
Si eu am completat cam de un deget pe la vreo 2000 km (si de atunci nu a mai scazut) iar antigelul ramas tot intr-un pet de 750ml l-am pus (bidonul original din reprezentanta a curs pe la capac si am avut o mica balta in portbagaj - asta a fost problema majora). Nici macar nu mi-am batut capul sa ii adaug apa distilata. Si pana acum nu am sesizat turbulente, cavitatie, termostat ingreunat sau pistoane prajite. De fapt sunt foarte multumit ca lichidele si mai ales uleiul motor sunt la nivel si nu le "papa" deloc.

Si eu am completat cam de un deget pe la vreo 2000 km (si de atunci nu a mai scazut) iar antigelul ramas tot intr-un pet de 750ml l-am pus (bidonul original din reprezentanta a curs pe la capac si am avut o mica balta in portbagaj - asta a fost problema majora). Nici macar nu mi-am batut capul sa ii adaug apa distilata. Si pana acum nu am sesizat turbulente, cavitatie, termostat ingreunat sau pistoane prajite. De fapt sunt foarte multumit ca lichidele si mai ales uleiul motor sunt la nivel si nu le "papa" deloc.






Nasoala treaba ce sa zic!

Mă gândesc la asta deoarece la mine, deși am doar 4000 de km cu mașina, se mișcă grav tot ansamblul ăla ce are butonul Eco pe el
Comment