Originally posted by stoicanu
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Poţi să o vinzi şi cu banii obţinuţi pe maşină să-ţi îndeplineşti visul.Originally posted by lucian04 View PostNu inteleg dc va feriti sa recunoaste-ti ca e o masina de rahat ...eu recunosc am luat teapa.... la banii astia luam o masina de 3- 4 ani net superioara ....care mai mult ca sigur nu scartaia si reviziile erau la jumatate ...
Comment
-
Poate sa o vanda, dar ia cu 2500-3000 de euro mai putin decat a platit pe ea.
Net superioara, clar. Mai ramanea sa ai noroc sa o nimeresti si functionabila pe urmatorii 10-20.000 de km, macar.la banii astia luam o masina de 3- 4 ani net superioara
Totusi, 1.2 75CP.... la ce te asteptai?Last edited by mr.K; 13 June 2014, 21:59.
Comment
-
singura problema "de rahat" este parerea si exprimarea expusa public pe un forum dedicat!Originally posted by lucian04 View PostNu inteleg dc va feriti sa recunoaste-ti ca e o masina de rahat ...eu recunosc am luat teapa....la banii astia luam o masina de 3- 4 ani net superioara ....care mai mult ca sigur nu scartaia si reviziile erau la jumatate ...
in alta ordine poti prin comparatie sa ne faci si pe noi," cei care am luat teapa" sa intelegem ce alegere ar fi fost mai inteleapta— marca,an fabricatie,pret,nr km,pret intretinere,etc.
de asemenea poti explica ciudatul fenomen ca "amarata"asta de Dacia a spart mai toate pietele din Europa;
sunt atat de prosti si naivi occidentalii ca ne vand fiarele lor de 10 20 de ani si cumpara o masina noua, performanta, cu costuri mici si servisare extinsa;
ai facut vreodata diferenta intre o revizie intr— un service specializat si cea dintr— o dugheana,intre o piesa de schimb de origine si una dubios de ieftina!
apropo, am facut Europa de mai multe ori cu noul model si sa sti ca am fost foarte incantat de faptul ca pe marginea autobenzilor nu eram eu cu o Dacie ci multe alte modele mult mai de fite— dar probabil mai cu multi km la bord!
feriti—va sa aruncati vorbe fara o analiza cat de cat!
bafta
Comment
-
Bine punctat....bravoOriginally posted by nitusararu View Postsingura problema "de rahat" este parerea si exprimarea expusa public pe un forum dedicat!
in alta ordine poti prin comparatie sa ne faci si pe noi," cei care am luat teapa" sa intelegem ce alegere ar fi fost mai inteleapta— marca,an fabricatie,pret,nr km,pret intretinere,etc.
de asemenea poti explica ciudatul fenomen ca "amarata"asta de Dacia a spart mai toate pietele din Europa;
sunt atat de prosti si naivi occidentalii ca ne vand fiarele lor de 10 20 de ani si cumpara o masina noua, performanta, cu costuri mici si servisare extinsa;
ai facut vreodata diferenta intre o revizie intr— un service specializat si cea dintr— o dugheana,intre o piesa de schimb de origine si una dubios de ieftina!
apropo, am facut Europa de mai multe ori cu noul model si sa sti ca am fost foarte incantat de faptul ca pe marginea autobenzilor nu eram eu cu o Dacie ci multe alte modele mult mai de fite— dar probabil mai cu multi km la bord!
feriti—va sa aruncati vorbe fara o analiza cat de cat!
bafta
Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Diferența majora între o mașina noua si una de 3-4 ani e Garanția oferită de producător. Știm cu toții ca apar probleme, indiferent de mașina; una e sa le rezolvi pe garantie si alta e sa le rezolvi din buzunar.
In alta ordine de idei, cam ce mașina second îți iei la 10-11 mii? Una in care o sa mai bagi câteva mii si te plângi ca nu ai avut noroc. Asta e mentalitatea romanului, sa cumpere gunoaiele altora pe bani mulți.My Ride sigpic
Comment
-
Originally posted by pilifida View Postpentru cei cu scartaieli: luati scotch, banda adeziva sau ce vreti si infasurati-o in jurul tevii in forma de U pe care se inclenteaza usa (mai bine nu stiu sa explic) - U-ul ala care e prins pe stalp. Si o sa mai taiati din scartaieli - e exact ca la vechiul logan cand se toaceau garniturile la bucsile usilor si trebuiau schimbate. Solutia e testata pe Duster. In 3 ani alea au fost singurele scartaieturi aparute si au fost rezolvate cu 10 cm de banda adeziva. Sa nu exagerati cu ea ca atunci se inchide mai greu usa. In mare parte, greierii care se aud la drumuri mai cu gropi sunt de acolo. Asa ca spor la lipit daca vreti sa testati
acel U de pe stalpul usi trebuie uns. Si eu am avut aceasi problema cand avea masina 50km. Cuma am 8000km si nu a reaparut
Comment
-
Problema tehnica a Loganului se numeste proprietarul. Unii o vad prea buna, unii prea proasta.
Aia ce o vad prea buna o au de prea putin timp sau au asteptari extrem de mici de la o masina. Exagerat.
@Madutzu25
Tu vorbesti serios sau glumesti?In alta ordine de idei, cam ce mașina second îți iei la 10-11 mii?
@nitusararu
Daca ai Dacia, unde sa te langi, pe forumul Porsche?singura problema "de rahat" este parerea si exprimarea expusa public pe un forum dedicat!
Ai masina cumparata in 2013 probabil, asa ca ai timp sa iti mai schimbi parerea.
Dar oricum, cand te lauzi ca mergeai in Vest pe autobanda, cred ca te depaseau toti cu 200/h in timp ce bolidul Logan dardaia din toate incheieturile la 160/h.Last edited by mr.K; 14 June 2014, 13:04.
Comment
-
Deci ce intelegem noi de aici ... ca aia de au pareri de rahat despre logan sunt ci mai buni, cei mai destepti, cei mai frumosi, cei mai realisti etc ...Originally posted by mr.K View PostProblema tehnica a Loganului se numeste proprietarul. Unii o vad prea buna, unii prea proasta.
Aia ce o vad prea buna o au de prea putin timp sau au asteptari extrem de mici de la o masina. Exagerat.
Sa spui ca problema tehnica a unei masini este proprietarul mi se pare o jicnire pe fata a acestui coleg (desi pentru mine e mult spus coleg) fata de toti cei de aici.
Frustarea am vazut-o de mult la acest stimabil domn dar se pare ca mai avem putintel si o sa ne ia la bataie direct.
Argumentele sunt de doi lei, logica si coerenta sfideaza penibilui iar atitudinea de superioritate este elocventa.
Astept totusi (si astept de ceva vreme) ca un moderator sa ia atitudine fata de dejectiile exprimate de acest stimabil domn pe aici.
Multumesc si scuzele mele pentru OFF TOPIC.
Comment






Comment