Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai la el e dotare din fabrica...nu artizanala- de aici si nota 1 pentru constructie( la Dokker pt 100 euro ai optiunea de incalzire scaune fata).
    Dilema e- a fost vorba de o defectiune sau e proiectare/materiale proaste?( pt ca atunci "necazul" lui nu mai poate fi privit ca un caz izolat).

    Comment


    • "Meşterii" marocani sunt de vină !

      Comment


      • @B-64-MVP:Citeste cu atentie !Artizanale sunt sistemele montate de amatori !
        Probabil defectiunea s-a accentuat in timp.Probabil firele s-au incalzit usor,usor cu fiecare utilizare si au cedat.Din acest motiv nu a cedat singuranta!Datorita termostatului ce este o mare prostie la Renault,incalzirea se opreste si porneste singura.Aici este hiba !La pornire.....+firele subdimensionate.La un consum de 10-15A firele au un diametru de 1mm!Una este ce as pune eu acasa,alta este ce se pune pe masina.In plus poate fi un scurtcircuit aparent in husa de incalzire de sub tapiterie,dar cei din reprezentanta nu stiu ce rezistenta interna are incalzirea din scaun,deci nu pot diagnostica corect.
        Mai mult masurau alte fire deca cele de la incalzire.Daca nu eram de fata sa-i indrum,sa pun mana pe multimetru,probabil masurau la infinit ce incepusera.
        La toate masinile ce le-am avut/le am incalzirea pornea si scadea in intensitate pana la oprire.Vroiai incalzire porneai din nou si tot asa.
        Aici porneste se opreste incontinuu.
        Nu sunt marocanii de vina.Scaunele,instalatia electrica sunt facute de anumite firme.Renault face caroserii,motoare, CV si asambleaza dupa un proiect.Restul pieselor sunt produse de terti !
        Este un defect de fabricatie,la masina mea sau de linie !Instalatia electrica se monteaza si se sustine cu elemente de fixare pe structura metalica a scunului.Nu ai cum sa le tii in aer !Altfel risti la reglajele (inaltime,avans inainte inapoi) sa rupi sau sa agati instalatia !
        Daca rezolva este bine.Daca nu rezolva si merg de trei ori cu acelasi defect constatat,scris in caietul de service,pot cere alta masina sau daune.Conform legii se considera viciu de fabricatie !
        Last edited by Rac; 8 December 2013, 10:53.

        Comment


        • Originally posted by YOGI81 View Post
          Au aparut si la mine primele probleme, desi am doar 2500 km, respectiv niste pocnituri la viteze foarte mici (adica cand plec de pe loc sau cand opresc) - de la 30-40 km/h în sus masina merge perfect.
          Am fost la reprezentanta, mi-au ridicat-o pe elevator, au tras de toate articulatiile si au spus ca totul e in regulă, sa merg linistit, iar daca nu dispare troncanitul sau dace se agraveaza sa revin.


          salut peoblema asta o am si eu uneori , dar am observat ca este de la pplasticul de usa ce daca batzi usor in ea ai sa vezi ca se misca, poate daca ei alti soricei(butoni , cleme de prindere cum s-o numi in comert) si prinzi din nou plasticul de pe usa cu usa ai sa scapi sau ppoate in timp nu se mai aude

          Intrebare a observat cineva sau mai bine zis mirosit faptul ca daca mergi de exeplu 15 minute cu caldura data pe rosu la maxim si in treapta 2 (3 sau) miroase usor a plastic ars, mirosul se simte mai mult cand dau caldura la picioare si la aeratoare!


          !
          Last edited by Tinuletz; 8 December 2013, 19:10. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • MIrosul acela provine intr-adevar de la plastic. Aeroterma are gurile de ventilatie undeva in spatele consolei centrala pentru picioare, iar atunci cand directionezi aerul cald spre picioare sufla direct in consola.
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • Deci inseamna ca nu e numai la mine si deci nu e indicat sa o tiii maxim pe rosu si nici la picioare ?

              Comment


              • Pai de ce nu? ... n-are nicio treaba. Eu o tin destul de des pe maxim rosu si la picioara si nu a patit nimic pana acum. Nu s-au deformat plastice etc. Deci nu vad sa fie o problema. E adevarat ca daca esita si o tubulatura mai "adecvata" pe acolo probabil alta era senzatia ... dar decat deloc e bine si asa.
                In general mie mi se pare ca nu sufla atat de bine la picioare precum ar trebui.
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • Si mie mi se pare ca la sofer baga cam putin (la picioare).
                  sigpic

                  Comment


                  • @Rac eu sper sa fi fost doar un caz izolat necazul tau.Bine ca nu au fost si alte pierderi.Nici nu vreau sa ma gandesc la scenarii cu bebelusi prin masina si trasnai de genul asta.
                    Faptul ca instalatia e facuta de terti nu e o scuza.Nu vorbim aici de o problema estetica ci de una foarte serioasa.Renault erau datori sa testeze acel design pana sa-l puna pe vreun model; dacia-renault e marca masinii...lor le-am dat banii -ei sunt vinovatii.
                    Pe de alta parte ideea cu termostatul nu mi se pare rea-atata timp cat totul functioneaza corect.Mi se pare utila pt drumuri scurte cand nu e timp sa se incalzeasca in masina ; sau opriri dese cand totul se raceste mai des.

                    Comment


                    • Lla mine baga bine la picioare cu un usor miros de plastic ars sau incins sau poate asa a facut la toti la inceput si nu s-a observat si apoi a disparut iar la problema cu TZACANITUL DE LA USA cand pleci de pe loc mai tare sau cand franezi mai tare a inceput sa ma DISPERE , de regula la plecarea de pe loc si la oprirea in loc. Stie cineva vreun remediu ?

                      Comment


                      • Orice plastic incalzit pentru prima oara mai degaja niscaiva solventi, e "mirosul de masina noua". Dispare dupa prima vara la soare.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • da asta nu e bai cu mirosul,dar cealalta cu tzacanitul sau mica pocnitura din portiera, a inceput de saptamana trecuta si o sa bat intr-o zi cu pumnul in portiera, plastic centuri, stalp si ce mai e acolo sa vad ce se misca si poate ii dau de cap ca daca te duci la service dacia stiu raspunsul... ca de:LA CATI DOREI is acolo si zicala lor merge bine: ASA FAC TOATE, E ZGOMOT FUNTIONAL! Asa ar trebuie sa se numeasca service-ul DACIA !

                          Comment


                          • La mine nu a mirosit a plastic nici la ph2 nici la L2! in afara ca mai fac zgomot geamurile pe drumurile foarte denivelate....nu`s probleme! sa vezi cum troncane Fordu` ! Loganu e minciuna! Realitatea e ca ...la ce poteci avem... cum dreaq sa nu zdrangane!
                            Keep walking...

                            Comment


                            • dragi colegi ,unde ar trebui sa vad senzorul de presiune scaun dreapta pasager? laureat iunie 2013.

                              Comment


                              • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                                Si mie mi se pare ca la sofer baga cam putin (la picioare).
                                La mine baga aer la picioare, dar nu jos la pedale, ci mai sus si i-mi incalzeste tibia. Am plecat intr-o zi cu picioarele inghetate si abia dupa vreo 50 de km am inceput sa ma incalzesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google