La MCV Ambiance 1,2 16V 75CP NU ai navigație(Medianav) ai plug&radio(radio-Cd-mpe-Bluetooth).
							
						
					Mcv 2013
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
trabyro am un mcv 1.2 16v+gpl Laureate de anul trecut din August. Daca sti ca mergi tare si vrei sa faci liniute, i=ati gandul de la ea ca este o masina lenta. Depasirile le faci greu dar isi face treaba.
Eu au cumparat-o in cunostinta de cauza, pentru economie, si este super ok. AC-ul merge foarte bine. Am pus termometru si pe treapta a doua de ventilatie scotea 4.8 grade iar pe treapta I intre 5.8 si 6.4 grade. AC-ul este de tip oprit-pornit. Se aude pe drum cand comuta, nu ca la cele vechi.
Mentionez ca am avut ceva probleme cu gpl-ul, ca nu se intelegea cu calculatorul de benzina si i-am tot batut la cap pe cei de la vocea clientului si tot nu s-a rezolvat problema definitiv. Probabil ca acum le-au mai imbunatatit.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
trabyro, daca iei loganul prin programul rabla ai o reducere de vreo 1400 de euro,
eu am un logan berlina de 1.2, model laureat, il am de aproape 5 luni si 8000 de km, eu pot sa zic ca este o masina foarte echilibrata , adica la banii acestia ai o masina economica, cu destule dotari, care are si putere daca o urci in ture-si in depasiri, daca retrogradezi este destul de energica, trebuie doar sa fi constient despre ce masina ai nevoie, cand faci achizitia
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Loganul MCV este o achizitie excelenta pentru o masina care va face drumuri lungi impreuna cu familia si toata casa dupa ea. Si eu am vrut MCV initial dar nu prea mi-a placut felul cum se rabateaza banchetele-as fi vrut ca podeaua sa fie perfect plana. Arata bine si se conduce la fel ca berlina chiar daca este un pic mai lunga. E bine sa cumperi masina cu AC, te ajuta mult vara cand pleci la un drum lung-in oras, pe trasee scurte mai bine deschizi geamul. Motorul de 1.2 este Ok, isi face treaba si nu cred ca vei simti o nevoie mai mare de putere decat daca este foarte incarcat si vrei sa conduci sportiv pe drumuri virajate de munte. Cel mai important este sa-l conduci si sa vezi daca se pliaza pe stilul tau de condus. Totusi nu este foarte mare diferenta de spatiu intre berlina si MCV dar dif de 1000e este marica. Cu siguranta daca iti vei lua berlina te vei adapta la spatial pe care ti-l confera.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
@t0rquemada . multumesc de atentionare
@cell1 NU FAC LINIUTE ; NU SUNT VITEZONAM ... doara am Trabant :-) = 19KW;26 CP :-) Am nevasta si copil mic ... deci exclus.
Nu cred ca ma tenteaza sa pun GPL ... Estimez ca nu fac mai mult de 15.000 km/an ... poate nici atata. Majoritatea traseelor lungi sunt TM-SM TM-AB si TM-BV (da asta rar...o data pe an). In rest ... oras desi si pt asta il folosesc pe traby mai mult ca e mai economicos sa te fatzai de aci-acolo.
@panselin4 De programul rabla nu cred ca se aplica la mine ... n-am ce duce si daca te-ai gandit la traby ... NO WAY Hosse ... Toderut va fi 4EVER in inima si garajul meu :-) Numai daca se poate sa iau ceva cazatura cu 7mil.si sa o dau pe aia ...dar nu cred ca se poate.
@teddy16 Da,intradevar pt drumuri mai lungi si cu muuuulte bagaje.Nevasta-mea cand plecam undeva parca se muta :-)) (sunt convins ca stiti povestea) In viraje la urcare ,cu traby TREBUIE sa mergi mai tare fiindca nu ai rezerva de putere si MUSAI sa tii de orice vitamina o ai in motoras.Mai naspa cand ai un mocait in fata care ai cu piciorul pe frana la ORICE pitzi de curba :-(
NEAPARAT vreau break ... asta e conditia nr.1
Acumaincerc sa trec ce auto am avut de la 18 ani incoace ... pt a se face o parere (ale mele,nu de firma etc).
-OLTCIT Club : 1200cc (parca)
-RENAULT 5 : 1100cc
-DACIA 1310 break : 1300cc
-TRABANT 601 : 595cc
-AUDI 80 : 1800cc
Asta din urma (vandut acuma),a fost cel mai puternic,dar era din 1991 si motor pe carburatie...deci ...na. Si cu asta cel mai tare am mers 150 o data la proba autostrada iar in rest 90-110km/h la drum.
VA MULTUMESC pt sfaturi,pareri,impresii si urmaresc cu interes discutiile din forum pe terenul care cred ca ma va interesa in speranta ca voi cumpara MCV-ul asta.
Toate bune si o saptamana faina de tot !Clubul Trabantistilor www.TrabantClub.ro
Tel 0740-485474 - VIBER
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Oameni buni,cu vechime aici .... VA ROG,dati-mi un link din forum sau undeva sa existe MANUALUL DE INTRETINERE / UTILIZARE MCV 2 motor 1,2. Am cautat de m-am naucit si n-am gasit nicari' ... cu fctia.cauta ...din topic in topic....de 3 ceasuri . Ori is io chior ... ori ....
Vreau sa ma informez cat mai bine inainte.
MULTUMESCClubul Trabantistilor www.TrabantClub.ro
Tel 0740-485474 - VIBER
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Va multumesc pt PM Crs.Sandel ;aris86 si bineinteles M.FLORIN. Te simti bine cand vezi ca lumea e dispusa sa te ajute ... inceputurile/noutatea e intotdeauna mai ... dificila
Acusica descarc la ele si diseara dupa scarbici,pana trompetez o bere le parcurg.
Sa vad ... imi fac o lista de nelamuriri si daca nu gasesc rasp.in forumul prezent poate va mai ~stresez~nitel
Toate faine !Clubul Trabantistilor www.TrabantClub.ro
Tel 0740-485474 - VIBER
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
@trabyro : un sfat, cere un testdrive cu Logan 2 MCV pe care vrei sa-l cumperi... Vezi cum se comporta, multi care au mers spun ca e grav submotorizata cu 1.2 75cp ... O caroserie mare, incarcata cum spuneai cu familia si lucruri pentru concediu, s-ar putea sa ai o surpriza foarte neplacuta. Daca pornesti si AC, nu vreau sa jignesc Trabantul, dar se vor misca si Trabi si MCV in deal cam la fel...
MCV II i-ar trebui un motor de minim 120cp pentru o dinamica decenta ( un 1.2 TCe ) sau macar un diesel de 90cp. Decit o parere...
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pai am trimis cerere de aceea online pt un testdrive pe cand ma intorc acasa( 10 NOV ac).Baiu cel mai mare e ca ... prin imprejurimile Palmisoarei nu sunt dealuri ... e oblu tot. Cel mai apropiat ar fi la iesirea din Lugoj ... da nici ala nu~i mare vrajitorie.Nu cred ca are mai mult de 3-4 km.Si nime'nu ma lasa pe mine sa merg 60+60km pe benzina lor numa'asa de amorul testului.
Umplu masina cu toti pretenii' si hai la deal
 cu loganeanu.
Ar fi MEGA-ULTRA daca as merge (chiar si in dreapta) cu cineva...dar aia e alta mancare de somon.
Acuma sunt la tatonare INSA ideea de baza e ca: musai break,musai AC,si musai pana in 10.000 EU. Am mai primit sugestii dar NOUA la ce vreau eu ...NU GASESC in banii astia. STIU ca daca aduc din DDR
 in 10K EU iau ceva mult superior ca motor/dotari/safety daaaar ma gandesc ca in viitor NU IMI PERMIT sa intretin un Audi sau mai stiu io ce ... Ca alea MA RUP la punga ...
Va multumesc si orice opinie/parere o apreciez
							
						Clubul Trabantistilor www.TrabantClub.ro
Tel 0740-485474 - VIBER
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Da, dar omul a spus ca vrea spatiu ca sa-l incarce...Asta inseamna greutate suplimentara care trebuie s-o duca cineva, cine, un motor lesinat de 75 cp ? Cu cuplu maxim la 4250 rpm si turatia maxima la 5500 ? Bun de mers 2 persoane prin oras la servici.
Am vorbit zilele trecute cu un amic sofer pe un MCV 2 de firma, distributie presa, cara ziare si altele asemenea toata ziua cu ea. Masina incarcata la refuz, din podea in tavan, abia pleaca cu ea de pe loc, sofer singur + marfa.
Masina frumoasa, caroserie desenata misto, cu motorul au zbircit-o din pacate, 1.2 TCe mergea ca focul.Last edited by bogdan_cr; 22 September 2014, 18:19.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Salutare,nu stiu exact cat este diferenta de la 1.2 la 1.6,insa daca ti-o poti permite recomandarea mea este sa iei 1.6 mai ales ca vrei Mcv banuiesc ca o sa si folosesti spatiul acela imens destul de des ca doar deasta iei break .Am un amic cu un Mcv 1.6 de 90 cp modelul anterior,si ca putere e foarte multumit de el cu 5,6 persoane si full de bagaje merge mereu cu 130 140 cand se duce la pescuit fara probleme
							
						Last edited by Allyn_y; 22 September 2014, 19:28.
Comment
 







Comment