Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai tu ai zis ca ai pierdut TOT freonul. 100 grame de mizerie de freon nou costa 100 lei cam pe la toate serviceurile. La reprezentanta posibil sa fie si mai mult. Un "plin" cu freon nou costa 400-500 lei. Freonul vechi in schimb costa 25-30 lei/ suta de grame.

    Comment


    • Maskatu La reprezentanta am facut operatiunea care a costat cat am scris. Masina mea e din 2015.

      Comment


      • Doar atat? Nu ai freon din acela scum de e 100 de lei suta de grame?

        Comment


        • Asta am zis si eu dar nu cred ca m-a inteles. Nu are cum sa coste FULL de freon nou asa de putin. Am dat eu 150 de lei la completare de 50 de grame (cu verificare inclusa).

          Comment


          • La Logan II ph1 s-a pus freon R134A (freon ieftin).
            De la ph2 s-a pus R1234YF (freon scump).
            Danny are masina din 2015, deci ph1.
            Last edited by adi90; 18 July 2022, 09:43.

            Comment


            • Cineva a inteles!

              Comment


              • Asa da, multumim de info Adi90!

                Comment


                • Va invidiez cu freonul vechi. Eu cred ca si freonul asta vechi raceste mai bine decat mizeria asta eco bio de 1234. Si instalatia este mult mai buna vs cea de la logan 2018-2021. Nu stiu cum o fi la loganurile noi dar la cum par sa fie facute, mai mult ca sigur tot o mizerie de instalatie de AC facuta din resturi de renaulturi fabricate acum 20 de ani.

                  Comment


                  • Originally posted by Maskatu View Post
                    .............Nu stiu cum o fi la loganurile noi dar la cum par sa fie facute, mai mult ca sigur tot o mizerie de instalatie de AC facuta din resturi de renaulturi fabricate acum 20 de ani.
                    Logan III - cu R1234YF - îngheți în mașină.
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Originally posted by Maskatu View Post
                      Va invidiez cu freonul vechi. Eu cred ca si freonul asta vechi raceste mai bine decat mizeria asta eco bio de 1234. Si instalatia este mult mai buna vs cea de la logan 2018-2021. Nu stiu cum o fi la loganurile noi dar la cum par sa fie facute, mai mult ca sigur tot o mizerie de instalatie de AC facuta din resturi de renaulturi fabricate acum 20 de ani.
                      capacitatea de racire a lui R1234yf este mai mica cu pana la 25% fata de R134a. se gasesc in comert mufe adaptoare pentru a incarca instalatia care functioneaza cu R1234yf cu R134A, pentru a face asta, inainte trebuie scos tot agentul refrigerant vechi si eventual spalata instalatia. Uleiul care asigura lubrifierea compresorului este compatibil. Americanii fac asta de mult timp din cauza pretului mare a refrigerantului R1234yf. Avand o capacitate de racire marita, sistemul de tip nou va fi mai eficient daca este incarcat cu agent refrigerant R134A. Nu stiu daca in RO exista cineva care sa faca aceasta conversie, ei neavand nici un castig.

                      Comment


                      • Dar oare presiunea este aceeași? Rezista instalația?
                        Din câte știu, nu prea ar fi indicat!

                        Comment


                        • cei care fac asta stiu cat agent sa bage. pe forumurie din SUA este plin de topicuri cu cei care au facut aceasta conversie. Sunt care au facut asta acasa, la ei poti cumpara butelii cu agent refrigerant de pe amazon.

                          Comment


                          • Dar nu la dacia!

                            Comment


                            • Numai este asa de scump cu era la inceput , la mine cica lipsea 200 gr si am primit factura de mai jos la DACOSERV din Sec. 6 .
                              Raceste binisor , de cand am facut operatia aceasta incepe sa raceasca destul de repede de ex. cand sunt 30 grade afara ..automat ca daca este mult mai cald va face mai greu rece .
                              Attached Files

                              Comment


                              • Asa si la mine... si cred ca la toata lumea. Cand este mai racoare baga foarte repede dar cum au fost acum 40-45 de grade la soare, baga rece dupa cativa km. La drum lung nu am treaba, ajung sa o dau pe 20-21 altfel baga foarte rece si nu poti sta in masina, dar in oras este enervant pana incepe sa bage. La drumuri scurte de cativa km, nu apuca sa se raceasca sa bage calumea. Probabil ramane pe la 10-12 grade in loc de 6-7-8.
                                Last edited by Maskatu; 25 July 2022, 11:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google