Logan2 Fara Ac La 5200 Euro, Merita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Archangel80 View Post
    Si pute masina a boschetareala dupa vreo 2 veri. Clar ca nu se merita fara AC.
    Pai in general put si materialele alea ultra ieftine din Logan, da' husele alea le mai si dai jos si le speli (daca ai), doar nu o sa le tii asa imputite 10 ani de zile! Eu cel putin de 2-3 ori pe an le spal.

    Comment


    • Pai acum depinde si cat de ingrijit este.
      Sa dai husele de 3 ori pe an deja e prea mult.
      Daca se face curetenie cum trebuie in ea si daca mai ai si filtru de polen nu este nevoie sa le dai jos.
      sigpic

      Comment


      • Eu nici nu folosesc huse. Am grija impecabil de masina. Nu suport husele pe ea. Bine eu am interiorul ala bej cu negru si arata al nabii de bine. La mine nu miroase cum miros in alte Loganuri mai utilizate, spre exemplu prin taxiuri. Cand urca cineva la mine in masina se minuneaza cat de curata e inauntru si ce frumos miroase, chiar daca pe afara e murdara, ploi, zapada etc. Totul tine de proprietar, atat bunul mers al utilajului cat si curatenia.

        Comment


        • Originally posted by Archangel80 View Post
          Eu nici nu folosesc huse. Am grija impecabil de masina. Nu suport husele pe ea. Bine eu am interiorul ala bej cu negru si arata al nabii de bine. La mine nu miroase cum miros in alte Loganuri mai utilizate, spre exemplu prin taxiuri. Cand urca cineva la mine in masina se minuneaza cat de curata e inauntru si ce frumos miroase, chiar daca pe afara e murdara, ploi, zapada etc. Totul tine de proprietar, atat bunul mers al utilajului cat si curatenia.
          Si la mine-i curata, da' vara mai miroase cand sta in soare. Ii mirosu ala specific de la plastic, nu e insuportabil, doar ca e asa cum e. La o cunostiinta cu Loganul am fost si e la fel si la el, desi nici el nu o are murdara.

          PS: Eu vb de PH 1, in ambele cazuri. Acum la PH2 o fi alta mancare de peste. Am vazut interiorul de care zici tu, arata bine, imi place, doar ca la PH1 nu era disponibil.
          Last edited by Cristian100; 30 July 2013, 00:41.

          Comment


          • mi-a zis cineva autorizat ca de la 1 aug se scumpesc saretele! parca n`as crede...
            Keep walking...

            Comment


            • Iti comfirm eu ca se scumpesc cu 100 eur.
              "De dimineata am primit informare de la Dacia, ne-au anuntat ca incepand cu 1 august toate versiunile de Logan se vor scumpi cu 100 Euro."
              Este un msg de la un reprezentant Dacia.
              sigpic

              Comment


              • intradevar.
                preturile pe dacia.ro deja sunt mai mari cu 100euro

                Comment


                • Avand in vedere ca piata auto duduie, isi permit.
                  Ca urmare, trebuie modificat titlul topicului in "Logan2 fara AC la 5300 euro...".

                  Comment


                  • Avand in vedere ca am dat comanda pe 24 iulie, am platit avansul si am tichet validat ianinte de a intra in vigoare noul pret...sa-mi mareasca oare facura cu 100 eur la masina?

                    Comment


                    • Nu iti va creste.

                      Comment


                      • Fundamentul cresterii pretului la intern cu 100 de euro care este?

                        Ca evolutia piatei auto clar nu e.

                        Spre exemplu, citeam ca in Mehedinti in primele 7 luni s-au vandut ca masini noi:
                        In judetul Mehedinti oficial jucatorii din auto spun ca s-a vandut o singura masina in primele sase luni ale acestui an, un Peugeot 308, dar dealerul marcii franceze spune ca a vandut in total cinci automobile in total in 2013, dar fiind achizitionate in leasing, sunt inmatriculate pe firma de leasing din Bucuresti.

                        Un alt automobil a fost vandut saptamana trecuta in Mehedinti, de dealerul Ford Plusauto, in acest caz un Ford Fiesta 1,0i Trend 80 CP care are un pret de lista de 11.900 de euro.
                        Rezumand, un Peugeot 308, un Fiesta plus cele 5 pe leasing care de fapt le trecem pe Bucuresti. Dar daca le lasam pe Mehedinti, rezulta o medie de o masina noua/luna. Nu Vad niciun Logan. Alea se vand in judetele mai bogate, probabil.

                        Si in conditiile astea, mai cresti pretul unei masini la intern, indiferent de ce motive sunt, in loc sa mai renunti la 100 de euro din profit?

                        Poti creste pretul pe pietele externe, ca acolo cica s-ar vinde mai bine.

                        Comment


                        • Mecanismele sunt mult mai complexe si se aplica altfel.
                          Nu e la fel ca si cum ai vinde o paine, ca altfel toti ne-am fi apucat de vandut asa ceva.

                          Comment


                          • Indiferent cat de complex e marketingul pentru o masina, ramane ideea: vinzi mult sau vinzi putin. In mod relativ, normal, nu ca numar de bucati, fiecare segment auto are alte tinte absolute de vanzari.

                            Inseamna ca Dacia e multumita de vanzarile la intern si cum a crescut pretul la niste materii prime si utilitati, cum au crescut si ei pretul la produsul finit.

                            Comment


                            • Si ce se intampla daca vinzi mult cand cresti pretul, desi piata pare moarta?

                              Comment


                              • Faci profit, dar nu cred ca romanii vor percepe cresterea de pret ca pe o crestere a valorii intrinseci a masinii, astfel incat sa dea navala sa o comande.
                                Oricum Dacia n-a dat nicio explicatie pentru cresterea pretului.
                                O crestere asemanatoare a fost prin 2006, dar atunci crescuse acciza cred. Si era coada la dealeri.

                                O problema mare (printre altele) la Dacia, ramane devalorizarea rapida a masinii.
                                Last edited by mr.K; 2 August 2013, 10:18.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google