Parbriz Crapat - Garantie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dar este vre-un element la masina sa nu sa uzeze? Planetarele nu se uzeaza, bieletele,...si cu toate astea au 100000km garantie.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Originally posted by sorin1983 View Post
      Asta vroiam sa sugerez si eu... o hartie detaliata si la opc si trimisa recomandata la dacia direct.
      apropo de uzura... ce uzura la o masina noua? la ce mama dracu iti iei masina noua daca garantia e doar pe hartie?
      Uzura unei masini incepe din momentul in care ai iesit cu ea pe poarta dealerului.
      Din pacate asa este Romania.Am mers la delaer cu Dokker-ul pentru ca mi se parea absurd ca sa se auda un zgomot (abia perceptibil ) la caseta de directie.Explicatia plina de profesionalism a fost: Asa fac toate masinile Dacia si ca sa ma convinga am mers si m-am suit in Logan si in alt Dokker ce erau pentru drive test.Asa fac,dar nu este normal !
      Revenind la parbriz,este foarte greu si foarte costisitor de dovedit ca acea fisura nu este provenita de la un soc mecanic,nu neaparat piatra.Poate un "prieten" de-al proprietarului a tras un pumn la parbriz in acel loc !Parbrizul a crapat si nu are nici o urma.
      Singura sansa este asigurarea Casco,foarte necesara pentru o masina noua..In rest nu se poate dovedi un defect de fabricatie,decat daca acel defect este depistat la un numar oarecare de exemplare.
      Treaba cu OPC-ul este inutila in acest caz ! Este ca si cum te urinezi contra vantului.Trebuie sa mergi sa faci expertiza pe banii tai la masina,acte,declaratii si la final constati ca o sa cheltuiesti mai mult decat costa un parbriz.Este posibil sa reusesti,este foarte posibil sa nu reusesti.Deci cred ca totul este inutil !
      Last edited by Rac; 22 June 2013, 20:37.

      Comment


      • #33
        Eu am sesizat scris (prin e-mail) problema la Dacia (vocea clientului), am asteptat raspuns scris, iar cu raspunsul scris (e-mailul printat) am fost la OPC unde am completat o hartie si asta a fost tot.
        In baza acestor harti am rezolvat totul, fara alte cheltuieli.

        Important este sa nu renunti, eu nu am renuntat si am obtinut ce am dorit.
        Last edited by MihaiiahiM; 22 June 2013, 22:00. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #34
          cu parbrizul cred ca nu ma strofoc. crapatura este intr-un loc unde nu ma deranjeaza, iar eu nu am timp sa pierd doar pt 250 lei.
          dar cu caseta de directie, acolo nu ma las, acolo treaba e mai costisitoare.

          Comment


          • #35
            Am avut odata o problema cu o Solenza. Intr-un service de cartier, nu mi-au reparat masina corect. Au pus capota noua la masina, fara sa foloseasca adezivul cu care lipeau nervurile de sub capota de tabla de deasupra. Rezultatul era dezastruos, hilar. Aia spuneau ca asa le-a venit capota si ca nu au intalnit asa ceva la mercedes si bmw. Dau un mail la VC si le explic problema, si ii rog sa imi spuna ce adeziv folosesc pt lipirea tablelor. Raspunsul lor scris: Nu va putem dezvalui un secret de fabricatie!
            Concluzia - sunt niste incapabili scarbosi, care il iau pe NU in brate.
            A

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google