Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Eu ziceam strict de SL10. Nu e un caz izolat, deci probabil ca asa s-a practicat. Ai CC-bafta ta, nu ai-ghinion.
Comment
-
Nu pot sa mai modific post'ul precedent. Vroiam sa spun ca Laureate are acel element gri indiferent daca are CC sau nu, eu asa stiam.
PS: eu am SL10 cu un singur bec in plafoniera, da mai jos se poate observa SL10 cu 3 becuri si intrerupatoare pentru fiecare din ele, dar e diesel acesta.
Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.Attached Files
Comment
-
La SL10 pică TPMS-ul dar intră în calcul zeci de metrii de cablu pentru butoane geamuri pe uși, butoanele și macaraua cu impuls - și oricum fără roată de rezervă și cric ai scos valvele TPMS (restul(adică doar TdB, UCH fiind identic - chiar și al meu din 2012 poate înregistra valve) are același preț cu/fără TPMS)
Plafoniera cu 3 becuri se monta inițial funcție de baterie 40Ah 1 bec nu 3, apoi au început cu "ce avem"Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
...ce parere aveti de "tinuta de drum" la 130-140 km/h si asta ma intereseaza doar la drum drept ?
...eventuale comentarii la deplasarile pe autostrada , la depasiri ale TIR-urilor sau alte masini
...ma intereseaza in special la L2 1,2 , ma gandesc si la greutatea masinii
Comment
-
Eu am observat ca masina pare mai stabila la viteza de 120-130-140 daca este incarcata spre maxim, dar si daca sunt 2 persoane in masina merge la vitezele acelea, si este ok, dar este destul de zgomotoasa, cum zice si sandel daca faceti astfel de drumuri des parca e mai ok un dieselOriginally posted by old_radu View Post...ce parere aveti de "tinuta de drum" la 130-140 km/h si asta ma intereseaza doar la drum drept ?
...eventuale comentarii la deplasarile pe autostrada , la depasiri ale TIR-urilor sau alte masini
...ma intereseaza in special la L2 1,2 , ma gandesc si la greutatea masinii
Eu zic ca o medie de 110-120 este ok pt 1.2 pe autostrada,plus consuma mai putin decat la 130-140
Cat despre depasirea tirurilor exact cum zicea sandel, trebuie retrogradat, precum la mai toate aspiratele
Comment
-
masina mea nu a vazut autostrada....pe E85 (Hanul Ancutei - Motca, drum prost), cand merg cu 100-110 (rar) si ma intalnesc cu masini de gabarit, curentii de aer nu influenteaza tinuta, este mult mai bine comp cu Matizul, unde la 90Km/h senzatia era de montagnes-russes, la depasiri comportamentul este la fel ca la Matiz, distanta fata de masina de pe contrasens suficienta, la 80km/h ajunge cred aprox 500m , pentru mine nu a fost o scadere in "calitate", greutatea masinii se face simtita la depasiri si la intalnirile cu masinile de gabarit, ma simt mult mai sigur fata de Matiz. in schimb Matizul avea un "zvac" la acceleratie, pe care Sandero 1.2 nu il are.Originally posted by old_radu View Post...ce parere aveti de "tinuta de drum" la 130-140 km/h si asta ma intereseaza doar la drum drept ?
...eventuale comentarii la deplasarile pe autostrada , la depasiri ale TIR-urilor sau alte masini
...ma intereseaza in special la L2 1,2 , ma gandesc si la greutatea masinii„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment







Comment