Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heger
    replied
    Buna dimineata
    Stie cineva cum se poate verifica sonda lambda din amonte la Logan II 1.2 16V?
    Ma intereseaza si cum trebuie sa functioneze la pornirea motorului la rece (prima pornire dimineata)
    Multumesc

    Leave a comment:


  • Maiorul1230
    replied
    Pai asa m-am gandit ca ar fi vorba de o functie , aceasta crestere este foarte bine definita ....cert este ca ajuta foarte mult la plecarea de pe loc si in special la traficul din Bucuresti seara cand este "bara la bara" ,la inaintarea de melc .

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La apăsarea ambreiajului + treapta I cuplată poate crește turația de ralanti fără a apăsa accelerația, e o funcție (easy start) ce te ajută să pleci mai ușor de pe loc, prezentă doar pe:

    - primele loturi D4F7xx euro6 Logan II ph1
    - unele loturi de H4M4xx euro 6 (Duster ph2)
    - unele loturi de 0,9TCe euro6 Logan II ph2

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Nu consider intebarea copilareasca. Sunt discuții serioase pe tema turatiei.

    Leave a comment:


  • Maiorul1230
    replied
    Da ,nu stiu, la acest experiment uneori nu am scos din treapta I...doar eliberam usor ambreajul fara a apasa si acceleratia.
    V am spus ca e o intrebare mai puerila...

    Leave a comment:


  • Heger
    replied
    Turatia creste cind o bagi in viteza I, nu cind eliberezi ambreiajul. ("Asa fac toate")

    Leave a comment:


  • Maiorul1230
    replied
    Am o intrebare mai ciudata poate ...
    Se intampla ca la voi in momentul cand eliberati usor ambreajul sa creasca turatia singura la 1000 ? .... pare ca un ajutor automat dat de calculatorul masiniila plecarea de pe loc la fel ca si functia Hill Start Assist sau poate e legat direct de fuctia aceasta .
    Cert este ca masina pe care o am are fuctia HSA activat din fabrica , semnalizarea one touch si cine stie ce mai este .Ne cunoastem de vreo luna si jumatate .

    Leave a comment:


  • John Snow
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    @ John Snow , discutia a fost despre:

    Problema e dacă găsesc, de exemplu
    N 10000
    1 5000
    2 10000
    3 9990
    4 9000
    5 8900
    de unde rezultă clar un client inventiv ce pleacă cu a2a și vrea ambreiajul schimbat


    Si asta (pe langa alte afirmatii asemanatoare):

    Counter-ul de trepte e (și) pentru CID la garanție, cum vine unul cu ambreiajul varză, verificăm cum a schimbat vitezele: normal RN12345 sau "deștept" RN2345, în cazul 2 nu e mai e nevoie de niciun manual/avocat/proces - e limpede cristal

    In primul rand Dacia spune asta in manual: ” În caz de conducere pe un drum alunecos sau cu aderenţă scăzută, pentru a evita patinarea la pornire, este recomandat să treceţi în mod manual M şi să selectaţi al doilea raport înainte de a accelera.”. Nu precizeaza numarul sau limita maxima a plecarilor de pe loc cu al doilea raport.

    Apoi aritmetica este total gresita. Iar logica la fel. Am explicat la momentul respectiv. Atasasez si o captura de pe masina mea. Sunt curios cum ar putea demonstra Dacia (sau altcineva) mult-invocatul CID sau macar sa spuna (si cu CanClipul e acelasi lucru) daca (sau de cate ori) am plecat eu de pe loc cu treapta2. Pentru interpretarea cifrelor pot folosi orice matematicieni sau specialisti in probabilitate\statistica doresc. Si daca prin absurd cineva ar reusi asta, revenim la primul punct.

    Iar sperietoarea asta (contorizari - CID ) a fost invocata de multe ori pe aici sau alte forumuri.
    Gil26 Doar acuma am văzut răspunsul detaliat. Mulțumesc!. E foarte interesant că este un astfel de contor pentru trepte și ambreiaj.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ Silica , linkul din postul meu #9019 de pe acest topic este valabil.
    Extragi arhiva NT8703 (este din 2015 pentru X52 Logan2 / Sandero2) intr-o locatie (folderul va avea vreo 154Mb) si apoi rulezi de acolo ....\ NT8703 \ ENG \ HTM \ ENTREE.html. Nu este varianta cea mai noua si nici full dar cred ca poate fi de folos.
    Atasez si doua capturi dar nu stiu daca este ceea ce te intereseaza. Colegii mai cu experienta pot oferi informatii actuale si detaliate.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Silica
    replied
    Buna ziua,
    Poate cineva sa imi spuna care este "destinatia" firelor din mufa farului (pozitionata in lateral) pentru pozitie, faza scurta/lunga, semnalizare. Recunosc ca firele pot fi identificate pe rand cu un voltmetru, dar incercam sa aflu daca exista o diagrama, schema, ilustratie, etc.
    Multumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ John Snow , discutia a fost despre:

    Problema e dacă găsesc, de exemplu
    N 10000
    1 5000
    2 10000
    3 9990
    4 9000
    5 8900
    de unde rezultă clar un client inventiv ce pleacă cu a2a și vrea ambreiajul schimbat


    Si asta (pe langa alte afirmatii asemanatoare):

    Counter-ul de trepte e (și) pentru CID la garanție, cum vine unul cu ambreiajul varză, verificăm cum a schimbat vitezele: normal RN12345 sau "deștept" RN2345, în cazul 2 nu e mai e nevoie de niciun manual/avocat/proces - e limpede cristal

    In primul rand Dacia spune asta in manual: ” În caz de conducere pe un drum alunecos sau cu aderenţă scăzută, pentru a evita patinarea la pornire, este recomandat să treceţi în mod manual M şi să selectaţi al doilea raport înainte de a accelera.”. Nu precizeaza numarul sau limita maxima a plecarilor de pe loc cu al doilea raport.

    Apoi aritmetica este total gresita. Iar logica la fel. Am explicat la momentul respectiv. Atasasez si o captura de pe masina mea. Sunt curios cum ar putea demonstra Dacia (sau altcineva) mult-invocatul CID sau macar sa spuna (si cu CanClipul e acelasi lucru) daca (sau de cate ori) am plecat eu de pe loc cu treapta2. Pentru interpretarea cifrelor pot folosi orice matematicieni sau specialisti in probabilitate\statistica doresc. Si daca prin absurd cineva ar reusi asta, revenim la primul punct.

    Iar sperietoarea asta (contorizari - CID ) a fost invocata de multe ori pe aici sau alte forumuri.
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 2 weeks ago.

    Leave a comment:


  • John Snow
    replied
    Gil26 Am citit cât am putut în topicul pentru JS3 dar nu am avut cum să trec efectiv prin atâtea sute de pagini. Nu am dat peste polemica de care spuneai. Mersi de lămurire oricum.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ John Snow, pe topicul dedicat (Easy-R, JS3) cineva ii speria pe cei care incercau sa evite trepidatiile plecand de pe loc in treapta2 prin faptul ca schimbarile treptelor se contorizeaza de catre ECU. A fost si o mica polemica pe care nu doresc sa o reiau.

    Un alt program din care se poate extrage coduri de piese (diversi producatori), descriere piesa, poza, cod OEM, etc. este TecDoc (TecAlliance). Eu am instalat pentru testare versiunea 2018Q2, ocupa vreo 35,7GB, se poate descarca de pe: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5581069
    Se gaseste si 2018Q4, sunt si versiuni mai noi (2019Q2) dar fara patch. Atasat cateva capturi.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • John Snow
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Iar asta cu vazutul la interogare este ca bau-baul cu contorizarile la Easy-R (celebrul simdrom).

    Nu dețin de mult un easy-R și citind am dat peste acest comment. Nu am găsit mai multe informații. Despre ce contorizări este vorba?

    Leave a comment:


  • Suiram16
    replied
    Salut! Mă poate ajuta cineva cu dezactivarea stop&start din soft (contra cost, evident)? Mă pot deplasa maxim 100 km de București. Mulțumesc

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google