Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maskatu
    replied
    Sa ungem cu ceva vaselina pe acolo?? Ma gandesc ca zona este expusa 100% intemperiilor.... ploaie, vant, zapada. La un moment dat plasticele alea de la atata frecat, se vor toci/crapa/sparge...

    Leave a comment:


  • mishake
    replied
    Multumesc pt raspunsuri!
    Si eu procedez la fel. Am observat ca este arcul rigid si tin bine de oglinda la pliere/depliere. Atasez o poza cu zona in cauza( vizibila cand este oglinda pliata). Momentan se pliaza fara probleme. Sper sa ramana asa
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Originally posted by mishake View Post
    Salutare!

    Cei care pliati frecvent oglinzile, ati intampinat vreo problema cu mecanismul din interiorul acestora? Desi le pliez normal, fara a le forta, am observat la una dintre ele ca un elemement de plastic din interior care ghideaza acel arc a crapat usor intr-un punct. Se pare ca nu-s prea ok facute pt pliere.
    De cand o am (cam 2 ani si jumatate) pliez mai mereu oglinzile. Nu am observat nimic ciudat, doar ca atunci cand le DEpliez (deschid) are un joc de vreo 5 mm sa zic adica trebuie impinsa inca putin spre deschidere altfel oglinda trebuie repozitionata.

    Plus de asta am avut si incident cu o vacă, anul trecut cand eram in concediu si ne intorceam spre una dintre cazari, am prins o cireada care era sa faca praf masina (au trecut vreo 20-30 pe langa ea) noroc ca nu s-a zgariat nimic. Insa una dintre vaci mi-a dat peste cap oglinda de la sofer.... credeam ca e praf si s-a rupt ceva. Ramasese in pozitia aia de dat peste cap, aproape pozitia inversa plierii "normale" dar am tinut de ea usor, am tras-o la loc si merge ca inainte! Reglajul, incalzirea, plierea.

    Sa fi patit asa cu una straineza pliabila electric... auch.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    La fel procedez si eu, dar mai ales la depliere tin putin si "contra" de corp pentru ca arcul este destul de "tare" (comparativ cu alte masini detinute) si daca o las liber are chiar un mic "soc". In rest fara probleme in mai bine de patru ani si jumatate, dar e adeverat ca nici nu le pliez foarte des.
    Last edited by Gil26; 13 January 2022, 20:19.

    Leave a comment:


  • bogdanmardare
    replied
    Cand pliez/depliez oglinda trag intai de cochilie spre exterior (spre mine). Misc cochilia tinuta in tensiune, ca sa nu solicit (pe cat posibil) ghidajele din interior. Am spart ghidajele odata la Solenza, incerc sa nu patesc la fel si la Sandero. Pana acum totul pare ok, nu am auzit trosnituri, dar nici nu am verificat in detaliu.

    Leave a comment:


  • mishake
    replied
    Salutare!

    Cei care pliati frecvent oglinzile, ati intampinat vreo problema cu mecanismul din interiorul acestora? Desi le pliez normal, fara a le forta, am observat la una dintre ele ca un elemement de plastic din interior care ghideaza acel arc a crapat usor intr-un punct. Se pare ca nu-s prea ok facute pt pliere.
    Last edited by mishake; 13 January 2022, 19:52.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    În poza de la #9552 sunt doar capacele care le protejează de apa aruncată de roți... dar apa scursă pe la stopul de deasupra se scurge fix pe latura de interior(verticală) a extractorului
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cosho
    replied
    Cum arata! Stiam ca pt a fi schimbate trebuie data bara joc, dar nu stiam ca arata asa. Stau si ma intreb, cum intra apa pe acolo avand in vedere ca este si acel capat?! Am vb si la vocea clientului si mi au zis ca nu pot face nimic daca nu am inregistrata o intrare in service. Asa nu mi place tiganeala asta si plimbarile astea inutile...La vara cand voi face revizia, daca tot am sa ajung pe la ei, am sa mi fac o programare si la garantii sau cum le zice. Multumesc pentru suport t0rquemada

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Face, dar nu vor ăia să recunoască. Extractoarele alea se montează dinspre exterior spre interior în plus au capac pe afară, e aproape imposibil să le atingi din exterior. din interior au 4 cleme și cad în acel capac.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cosho
    replied
    Multumesc frumos baieti pt raspunsuri. t0rquemada-deci sa inteleg ca au dreptate cei din reprezentanta si nu face obiectul garantiei acest extractor? Nu mi se pare normal pt ca masina nu a fost lovita, nu s a umblat la acel extractor...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google