Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DFA
    replied
    Între OE și OEM e doar o diferență de timp - adică piesa care ERA pe mașină când a ieșit pe fabrică este OE și aceiași piesă, nouă, originală, dar pe care o pui pe mașină mai târziu este OEM.

    Se folosesc ambii termeni, cu același sens - adică piesă originală, făcută pentru mașina respectivă.

    Unii țin seama de diferență, alții nu.

    La câte piese noi marcate OE am văzut..., practic ele nici nu ar trebui să existe în magazine de piese auto dacă ar fi să se țină seama de acest marcaj..., o piesă OE într-un magazin de piese noi ar însemna că acea piesă OE a fost luată de pe o mașină nouă, dezasamblată înainte de a fi terminată și testată... Lucru care nu are nici un sens.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Faptul ca un set de placute de frana ajung la limita de uzura mai repede nu inseamna obligatoriu ca sunt mai proaste. Conteaza multi alti factori.

    Oarecum similar un set de anvelope care ajunge la limita de uzura dupa un rulaj mic nu este obligatoriu rau in comparatie cu anvelopele care "tin" mai mult.

    Referitor la piese, eu stiu ca exista 4 categorii:

    1. OE
    2. OEM
    3. AFTER MARKET
    4. CONTRAFACUTE

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Lotsov
    Dacia, ca si orice alt producator de automobile, trebuie sa foloseasca la fabricarea unei masini componente care au X % materiale ECO, pentru ca masina in sine sa fie ECO - directiva din partea UE. Si una din acele componente sunt placutele de frana, alta ar mai fi kit-ul de ambreiaj samd.
    ATE, cand isi vinde produsele sub marca proprie, nu e obligata sa respecte asa ceva.
    Faptul ca produsele OEM sunt produse de ATE nu inseamna ca sunt identice cu cele vandute sub marca proprie ATE. Sunt produse de ATE conform cerintelor primite de la Renault. De asta, in unele cazuri, piesele aftermarket sunt mai bune decat piesele OEM.
    Eu, cat si in multi altii in alte cazuri, am observat fix asta - placutele OEM se duc rapid, indiferent de stilul de condus, uzand prematur si discurile. Sper sa ma insel.
    Last edited by Midnighte; 4 February 2022, 10:37.

    Leave a comment:


  • Lotsov
    replied
    Originally posted by Midnighte View Post

    Daca ai cumparat discuri ATE si placute OEM Renault, o foarte posibil ca placutele sa strice discurile. De vina e materialul placutelor sau procentajul de materie ECO din ele.
    Cea mai buna si rezistenta combinatie e ca discurile si placutele sa fie ATE.
    Placutele oem renault sunt produse de ate.

    Leave a comment:


  • emilnasu
    replied
    Mulțumesc!!!

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Originally posted by Lotsov View Post

    Am comandat discuri ate si placute originale.
    Daca ai cumparat discuri ATE si placute OEM Renault, o foarte posibil ca placutele sa strice discurile. De vina e materialul placutelor sau procentajul de materie ECO din ele.
    Cea mai buna si rezistenta combinatie e ca discurile si placutele sa fie ATE.

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    o alegere buna!

    Leave a comment:


  • Lotsov
    replied
    Originally posted by oBED View Post

    nu ar trebui sa fie probleme, dar cata economie poti face sa nu poti lua de la acelasi producator?
    Am comandat discuri ate si placute originale.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • emilnasu
    replied
    Salutare! Cine mă poate ajuta cu o informație: ce marca de becuri far se folosesc la prim montaj? Eu inca nu am umblat acolo.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by Lotsov View Post
    E ok daca pun discuri Ate si placute Trw?
    nu ar trebui sa fie probleme, dar cata economie poti face sa nu poti lua de la acelasi producator?

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    De ce nu pui tot trw?
    Sau ate ?

    Leave a comment:


  • Lotsov
    replied
    E ok daca pun discuri Ate si placute Trw?

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Adevarul ca la schimbarea usii, am ajuns acasa si am constatat ca nu transferasera scurgerile de cauciuc de jos si nici o protectie de spuma care sta prin usa. Era lasata jos pe pres. Probabil s-au gandit ca o voi pune eu.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Schimbătorul de piese măcar știe de ce schimbă piesa aia, montatorul face operațiile mecanic, mai ales dacă are un coleg ce tocmai a demontat piesa problemă

    De obicei la mine nu rămân piese la demontare/montare ci pun piese în plus

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google