If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stie cineva ce inseamna ,,Suspensie cu amortizare ranforsata-TRSEV2 - tip de drum gravitate 2"? Am gasit pe magazine de piese 2 tipuri de amortizoare fata si nu stiu care sa cumpar. Si care este efectul acestei ranforsari? Sunt amortizoarele mai rigide/rezistente?
Cumpara ce e mai scump, intotdeauna e mai bun
Stii si tu, ca noi barbatii, e mai mare e mai buna, ce e mai scump tot asa
Amortizoarele și arcurile se cumpără după ce se compară datele din vin (suspensie ranforsată, sarcină arcuri) cu punctele de vopsea de pe arcuri și amortizoare
Stie cineva ce inseamna ,,Suspensie cu amortizare ranforsata-TRSEV2 - tip de drum gravitate 2"? Am gasit pe magazine de piese 2 tipuri de amortizoare fata si nu stiu care sa cumpar. Si care este efectul acestei ranforsari? Sunt amortizoarele mai rigide/rezistente?
Salut, Daca este vorba de acest stutz pe care l-am incercuit in captura (pentru masina mea) in acesta se monteaza un furtun de transfer care probabil asigura “echilibrul” intre burdufele stanga si dreapta, daca burduful nu are stutz si implicit nu se foloseste acest furtun nu stiu ce “efect” are, poate ceilalti colegi iti vor raspunde mai bine \concret.
Cred ca rolul ștuțului este de transfer aer de la un burduf la celalalt. In situatia cand virezi maxim sa se evite situatia in care burduful s-ar umfla ca un balon atunci cand este comprimat.
Atunci cand virezi maxim, un burduf este comprimat iar celalat intins.
Salut, Daca este vorba de acest stutz pe care l-am incercuit in captura (pentru masina mea) in acesta se monteaza un furtun de transfer care probabil asigura “echilibrul” intre burdufele stanga si dreapta, daca burduful nu are stutz si implicit nu se foloseste acest furtun nu stiu ce “efect” are, poate ceilalti colegi iti vor raspunde mai bine \concret.
Salutam! Intrebare: la Burduf bieleta directie Logan/Sandero ll, exista
o prelungire ca un stutz care este in legatura cu celalat burduf printr-un tub de plastic. La ce foloseste? Inlocuirea burdufului cu unul care nu are stutz ce poate provoca?
Salut, distribuția e cu lanț. In teorie este "pe viata" (viata masinii) daca te iei dupa fisa de intretinere. Nu se schimba decât când face zgomot la pornire / la relanti.
Uleiul din cutie: in teorie doar se completeaza daca te uiti in fisa de intretinere. În practica il schimbi cum crezi tu de cuviință.
Da, pentru modelul acesta X52 DACIA a produs multe masini bune \fiabile, iar daca acestea sunt intretinute corespunzator atunci doar atata trebuie: talpa si bataie
iar Loganul Negru te-a slujit fara probleme, destul de probabil ca si la 1.3 TCe 150 4WD Journey tot asa il vei face
PS: si eu la tractorasul din semnatura cam tot la 10K km il schimb (si fac reviziile) tinand de modul \conditiile de exploatare, dar desigur ca fiecare procedeaza asa cum doreste.
LE2: am gasit si pozele prin fisierele din cei aproape 500 Gb, montajul a fost destul de simplu \usor iar userul respectiv a folosit o supapa de sens de la alte marci care o au montata ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: