Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi90
    replied
    In fisa de intretinere nu e trecuta oficial schimbarea lichidului de servodirectie. Dar daca il schimbi la 100.000 km nu ar fi nimic in neregula.

    Leave a comment:


  • Heger
    replied
    Buna dimineata.
    Desi citesc regulat forumul, nu imi aduc aminte sa fi citit daca la servodirectie se schimba uleiul sau se face ceva intretinere!?. Am aproape 100k kilometrii ,Logan II, 1.2, 2016.
    Multumesc de raspunsuri.

    Leave a comment:


  • emilnasu
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Din cate stiu cele doua suruburi ale etrierilor cu cele doua bucsi se strang la 27-28 Nm iar cele doua suruburi de fixare a etrierului frana fata pe suport la 105 Nm (atasat si o captura doar ca exemplu, configuratia\componentele pot sa difere dar cuplurile de stangere sunt cam aceleasi).
    Mulțumesc pentru informație! O zi buna !!!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Din cate stiu cele doua suruburi ale etrierilor cu cele doua bucsi se strang la 27-28 Nm iar cele doua suruburi de fixare a etrierului frana fata pe suport la 105 Nm (atasat si o captura doar ca exemplu, configuratia\componentele pot sa difere dar cuplurile de stangere sunt cam aceleasi).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • emilnasu
    replied
    Salutare! Cine mă poate ajuta cu o informație: doresc să știu care este cuplul de strângere a șuruburilor ( culisantilor) de la etrier.???

    Leave a comment:


  • mishake
    replied
    Salutare,

    Am observat de curând câteva pete pe parbriz, ca cea din poza atașata. Am încercat sa le șterg cu soluții pt curățat geamuri însă fără succes. Par a fi in sticla parbrizului.
    Ați avut astfel de probleme? Cum ați rezolvat?
    Ma gandesc sa nu fie vreun defect de fabricatie. Parbrizul este cel original, masina de fabricatie 2020.

    Multumesc !

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • Lotsov
    replied
    Sa mi bag..
    ​​​​​
    Mai am o problema, cand spal masina / cand ploua imi baga putina apa pe la geamurile din spate si picura fix pe langa manerul de descuiere al usilor, de la ce sa fie? Se cunoaste ca am umezeala in spate ca mi se face condens.
    Last edited by 77sky; 11 February 2022, 16:29.

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Originally posted by Lotsov View Post
    Buna ziua, ma confrunt cu o problema minora. La un service mi-au dat cu o solutie pe geamurile din fata si parbriz, am observat ca este foarte grasa si nu mai vedeam nimic cand ploua asa cam am spalat-o de multe ori inclusiv cu fairy pana cand a iesit, problema este ca atunci cand las geamul in jos pe stanga cat si pe dreapta imi ramane iar grasime pe ele si trebuie mereu sa spal.. ce naiba sa fac, sa scap de chestia asta?
    sigur nu au dat cu antigel? va trebui sa degresezi si garniturile ci cam tot ce tine de acele geamuri...

    Leave a comment:


  • Lotsov
    replied
    Buna ziua, ma confrunt cu o problema minora. La un service mi-au dat cu o solutie pe geamurile din fata si parbriz, am observat ca este foarte grasa si nu mai vedeam nimic cand ploua asa cam am spalat-o de multe ori inclusiv cu fairy pana cand a iesit, problema este ca atunci cand las geamul in jos pe stanga cat si pe dreapta imi ramane iar grasime pe ele si trebuie mereu sa spal.. ce naiba sa fac, sa scap de chestia asta?

    Leave a comment:


  • Cosho
    replied
    Unde gasesc si eu o baterie pt un 0.9 tce cu start stop, ce marca si la ce pret?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Legat de 500 000 km si eu doresc sa ma tina atat, dar desigur ca...ceea ce stiu sigur este cati km am pana acum cu cele OE si voi fi bucuros daca cele OEM sau AM vor tine macar jumatate (si asta am scris).
    Despre bateria (244102947R) pe alt topic am scris de cea de prim montaj de pe masina dupa mai bine de patru ani jumatate va mai "duce” bine si nu despre cele de pe raft sau la magazia reprezentantei/service-ului Dacia, plus sistemul de gestionare al energiei masinii si incarcare baterie la L&S2 si L&S3 (cu problemele tehnice ale noului model ca despre asta era vorba acolo).
    Si te-as ruga la fel sa nu te mai simti atacat si/sau ofensat pentru ca in peste 30 de ani la toate masinile marcile si modele detinute (si am avut destule) piesele OE au tinut mai mult decat cele AM (nu imi aduc acum aminte de vreo exceptie plus ca unele le-am ”maritat” fara sa schimb prea multe la ele).

    PS: iar despre ”sa incercam sa privim lucrurile din alt unghi, oricare o fi ala” eu incerc sa privesc un lucru din cat mai multe unghiuri (deh, poate si ”deformatie” profesionala) pentru a avea o cat mai buna perspectiva\intelegere si sper ca si tu tii la gluma (egal la ce reclame te uiti sau faci referire)

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Gil26
    Legat de urarea cu 500.000 km, vorbeam cat se poate de serios. Sa va tina cat de mult se poate, orice lucru de pe masina. Nu am dorit si nici nu o sa doresc vreodata raul cuiva. Cu alte cuvinte, nu era ironie.
    Din informatiile pe care le am eu, inclusiv de la unele persoane fizice cat si service-uri autorizate Dacia, am scris mai sus. Cine vrea sa tina cont, bine, cine nu, la fel de bine. Asa ca disclaimer, ca discutam de baterie (244102947R) pe alt topic : crezi ca o gasesti la liber, sa o cumperi in momentul de fata ? Sau daca o vezi fizic pe raft, la magazia reprezentantei/service-ului Dacia, crezi ca o poti cumpara ? Atunci ce cauta acolo, e de expozitie ? Mai ales cand sunt mai multe "disponibile" in magazie.

    Si te-as ruga sa nu te mai simti atacat si/sau ofensat, nu despre tine era vorba in acel comentariu. Nu e si nici nu era nevoie sa reactionezi doar pentru ca te-ai "simtit" atacat si/sau ofensat. Cateodata e bine sa luam o pauza si sa incercam sa privim lucrurile din alt unghi, oricare o fi ala.

    In incheiere, daca tii la gluma, iti recomanda sa vizionezi sau poate stii reclama aia de la Snickers - You're not yourself...

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    cred cu tarie ca depinde de stilul de condus si de "imbunatatirile" aduse masinii. Am bateria de la "nasterea" masinii ( 2018 Iunie) si app 50.000 km , dar pana acum nu am simtit nimic necurat cu bateria. Cam ca la majoritatea condusul se desfasoara mai mult in oras... Concluzia ... fiecare "vede"ce vrea. Referitor la placute vs discuri... daca placutele sunt facute in Europa ( 50-60% procent de piata) discurile marea majoritate vin din Asia / India. eu la prima schimbare de placute si discuri voi merge pe varianta OE disponibila in piata ( putin ciudata ca trebuie sa vad exact OE number de pe placuta. Dar la a 3-a schmbare probabil ca voi merge pe varianta TEXTAR si.si.. (a se citi placute si discuri).
    o zi buna

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Pe mine la 1.0 sce m a tinut bateria aproape 4 ani si 60k de km, de la 3.5 ani am pus o de 2 ori pe redresor, multe drumuri scurte in oras, stationat destul de mult cu motorul pornit+ventilatie si muzica. Am cumparat o varta cu 270 de lei (caranda era 200, rombat 250), daca la banii astia ma tine 4 ani, e mai mult decat suficient.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Adevărat, nu este obligatoriu ca piesele de prim-montaj să se găsească în comerț, ca piese de schimb.

    (incidental, bateria aia de prim-montaj de pe Logan 1 pe care l-am avut m-a ținut cel mai mult...)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google