Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    Jocul nu e de acolo, dar dacă ai pitici, dai timoneria jos, dai tabla de pe cutia timoneriei jos (la astea noi e nituită în plastic) ungi ce trebuie uns și remontezi. Pentru timonerie jos trebuie demontat cel puțin scutul termic dacă nu și eșapamentul (nu toți avem șanț sau elevator în garaj)

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    La schimbator am un joc si in neutru si in viteza, joc dinala stanga dreapta, nu foarte mare, cred ca maxim 1 cm e miscarea. Parca retin ca era o nucă jos sub masina pe undeva si aia capata joc in timp (are 60 mii km acum). Se poate schimba? Se gaseste? Se schimba usor? Merita deranjul? Are cineva cod? Logan 0.9 TCE manuala, 2019....
    Last edited by Maskatu; 5 December 2023, 15:41.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cu cheia in contact la prima pozitie: 11,8-12, uneori chiar si mai putin.
    Cu cheia pe a doua pozitie: 11,8.
    Cu frana apasata: 11,6-11,7.
    Imediat dupa pornirea motorului: 11,2.
    In aproximativ 10-15 secunde de stationare creste la 14,6-14,7. Daca se pleaca imediat creste mai repede.
    Se opreste motorul dar ramane contactul pus: cam in 15-20 sec scade treptat pana la 12,4-12,6 si continua sa scada.
    In mers, treapta 5: 14,7-14,8. La franare sau in frana de motor creste pana la 15,00 si scade ulterior la 14,8 in accelerare.
    Last edited by gabrieln1960; 5 December 2023, 12:59.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cu cheie in contact la prima pozitie: 11,8-12, uneori chiar si mai putin.
    Cu cheia pe a doua pozitie: 11,8.
    Cu frana apasata: 11,6-11,7.
    Imediat dupa pornirea motorului: 11,2.
    In aproximativ 10-15 secunde creste la 14,6-14,7.
    Se opreste motorul dar ramane contactul pus: cam in 15-20 sec scade treptat pana la 12,4-12,6 si continua sa scada.
    In mers, treapta 5: 14,7-14,8. La franare sau in frana de motor creste pana la 15,00 si scade ulterior la 14,8 in accelerare.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Salut, referitor la tensiunea de repaus a bateriei si starea de incarcare am gasit cateva tabele (ex atasat), rog daca se poate sa confirme sau infirme cineva aceste valori pentru o baterie EFB de pe X52 (Logan&Sandero II) cu incarcare pilotata sau chiar L&S3, mai ales la tensiuni sub 12V, SoC, SoH si\sau Ri. Sunt corecte \valabile sau nu? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Pe deasupra. Nu e foarte complicat, dar putea fi si mai comod, vezi sa verifici sa nu ai scapari dupa.

    Leave a comment:


  • decomarius
    replied
    Multumesc de informatii cu privire la.amortizoare/arcuri.
    inca o intrebare daca a mai schimbat cineva personal, filtrele de la instalatia gpl cu landi renzo din fabrica logan 2 ph2. Se pot schimba pe deasupra motorului sau trebuie sa dau scutul si pe.dedesubt?

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Daca tot ati deschis subiectul cu bulinele de vopsea de pe arcuri.
    La Logan II din 2019 cu doua buline portocalii suspensia se simte destul de rigida comparativ cu Logan I din 2008 cu o bulina alba.
    Poate sa ne spuna cineva cate tipuri de arcuri s-au montat pe Logan II? Sau care e ordinea duritatii arcurilor in functie de bulinele de vopsea.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by decomarius View Post
    ... Deci pana la urma sunt o raritate cu suspensia asta daca nu stie nimeni diferenta.
    Nu, nu esti o “raritate”, si pe masina mea am “Reinforced suspension shock absorber TRSEV2 - Severity 2 road type”, si alti colegi pe care i-am ajutat cu diverse probleme tot acelasi tip de suspensie au pe masinile lor produse pentru RO, despre tipurile de suspensie poate sa fie o lunga discutie, iar codurile de culori asa cum s-a scris anterior este o “conventie” intre producatorul auto si cel de componente (caracteristicile arcurilor ex in N\mm, clasele acestora functie de inaltime, comprimare, variatia fortelor amortizorului la diferite curse si viteze de lucru, etc.), iar discutii despre asta au mai fost pe forum ex aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...tock#post51063 si nu numai.
    Dar eu cand\daca voi avea vreo problema cu suspensia (arcuri, amortizoare) le voi schimba cu unele avand aceleasi caracteristici si coduri OE, nu imi bat capul cu asta.
    Insa daca tot a venit vorba atasez si procedurile de demontare \montare ale amortizoarelor fata si spate plus vederile explodate ale celor doua punti inclusiv cuplurile de strangere de pe acolo.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Te ajută cu ceva dacă afli? Ai buget să schimbi tot trenul de rulare față și spate pentru un moft. Poți face rost de alte piese de RU, care chiar fac diferența?
    Niște detalii sunt așa de secrete că nici ăia din reprezentanță nu au acce la ele, pentru cârcotași corespondenta puncte de culoare în Kg

    Leave a comment:


  • decomarius
    replied
    Ce-ti mai place caterinca . Din fericire e mica si buna.(nu intotdeauna mare inseamna si bun). Deci pana la urma sunt o raritate cu suspensia asta daca nu stie nimeni diferenta.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Daca doresti poti sa si detaliezi care este legatura intre nevasta colegului si intrebarea sa despre TRSEV2, eventual lasand ironia foarte ieftina (nici macar de doi lei) sa ii raspunzi si referitor la tipul de suspensie ...

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Raspunsul cunoaste nevasta ta, mai mare si mai tare e mai buna, sau nu e asa gile ?

    Leave a comment:


  • decomarius
    replied
    Am inteles. Multumesc mult. Si in final tipul asta de suspensie cu care vine masina mea TRSEV2 cu ce difera fata de tipul de suspensie normala? Sunt mai rezistente amortizoarele la drum prost (plin de gropi) ?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Nu stiu daca ex pe vreun taxi se cumpara tot ceea este mai mare, mai tare si mai scump, ca intotdeauna e mai bun si asa ii place barbatului (taximetrist)
    Dar asa cum bine s-a scris anterior codul OE al amortizoarelor si arcurilor se obtin pe baza seriei VIN si pe langa tipul de suspensie (ex cu amortizare ranforsataTRSEV2 - tip de drum gravitate 2) mai trebuie stiute si alte caracteristici, ex la arcurile spate chiar culoarea acestora, versiunea comerciala, masa suspendata, tipul de omologare, etc… atasat doar ca exemplu pentru o masina aleasa aleatoriu (dar cu TRSEV2)
    Apoi desigur ca pe langa codurile OE obtinute pe baza seriei de sasiu si a caracteristicilor masinii este bine sa se verifice si fizic pe masina culorile amortizoarelor si arcurilor (daca acestea coincid), inainte de achizitionare.
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 8 October 2023, 21:21.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google