Originally posted by Alltricks
View Post
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Eu am dat cu spray de contacte unde a curs antigel pe mufe.
Antigelu e un pic uleios si se usuca mai greu .
Sprayul asta e ca un degresant si se usuca mai repede unde a curs antigelu.
E normal sa scada o data antigelu din vas asta ca se aeriseste sistemul
Completeaza antigelu atunci cand e rece motorul si urmareste cateva zile daca scade.
Daca e umeda cureaua ,eu am cratato tot cu spray si nu mai scartaie daca nu sare apa pe ea
E ingusta cureaua asta si nu am vazut sa aiba intinzator si deaceea mai scartaie nu te speria nu e ceva grav.
Daca motoru merge ok si nu pierde antigel stai linistit e un motor simplu nu e pretentios.
- Likes 1
Leave a comment:
-
au pus prea mult antigel si a dat pe-afara.
sufla si trece. poti sa dai si cu un cleaner, ca sa indepartezi resturile de antigel, mai cureti si mufele...
in cazul asta secventa e "dai cu cleaner si sufli".
nu-i grav.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Am schimbat kit distributie,pompa apa si curele.
ok,am inteles a aerisit sistemul,dar e prea multa apa pe fire,senzori chiar si pe alternator.
Lucrez in industria cablajelor auto si am vazut cam ce este in zona motorului asa ca e cam nasol sa ajunga apa acolo,pentru ca sunt zone care nu sunt protejate corespunzător,din punct de vedere a conectorilor.
Daca suflu cu aer si se usuca,e ok?
Mersi.
Leave a comment:
-
Eu am 1.2 , si cand am schimbat distributia am
schimbat si pompa de apa
si pt aerisire are un capacel acolo unde intra furtunele la caloriferul din masina si sare antigel exact sub vas si deaceea e ud acolo.
Eu am cureua de acesorii pe Ac si alternator
A mea e cu servo electric
Mai scartie cate o data cand dau prin balti.
Daca e uda un pic cureaua deaceea scartaieLast edited by adi xxl; 22 January 2022, 19:38.
Leave a comment:
-
Reinitializarea se face si daca ai umflat sau dezumflat, dupa caz, cel putin o roata!
Pe langa distributie, ai schimbat si restul?
Leave a comment:
-
Reinitializarea,daca nu gresesc,conform manualului se cere daca apare semnul de pneu cu cel de avarie rosu,dar daca apare cel de pneu cu cel de avarie galben si NU ai roata de rezerva montata,nu e cazul meu,trebuie mers la service....
Deci,problema este ca in bord a aparut eroare dupa schimbul de distributie si acum am,cel mai probabil antigel pe jumatea de motor cu vasul de expansiune si scartait de curea.
Cai verzi pe pereți,eu zic sa-l lasam pe Smiley ca-i mai talentat si daca cineva are o problema,asteapta un sfat...deh e weekend si pana Marti nu am cum sa ajung la ei...asa ca vroiam sa stiu daca e nasol sa umblu asa cu ea sau pot sa merg ca nu afecteaza antigelul,eroarea samd...si nu are nimeni obligatia sa raspunda,daca nu vrea...punct!Last edited by Alltricks; 22 January 2022, 19:23.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by t0rquemada View PostReinițializează corect TPMS-ul și nu mai căuta cai verzi pe pereți.
“Controlaţi presiunea celor patru pneuri înainte de a efectua o solicitare nouă de RESETARE. Apăsaţi butonul SSPP.”
apoi la intrebarea mea a raspuns ca “Nu apare nimic momentan in bord”, ca a cautat pe net, sensor de temperatura, stiinta exacta, etc…
Nu am avut timp sa ii raspund dar il intreb si eu : Care\unde este “problema” pana la urma ??? (iar acum se pare ca are altele)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Toata partea stanga,cum te uiti la masina,exact sub vasul de expansiune este uda,inca este apa pe cabluri,mufe si la viraj pe loc stanga/dreapta a aparut un scartait de curea.Acum nu stiu daca sunt cele de accesorii din cauza apei sau cea de distributie....Attached Files
Leave a comment:
-
Reinițializează corect TPMS-ul și nu mai căuta cai verzi pe pereți.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Nu apare nimic momentan in bord si da,service-ul este acreditat Dacia sau cel putin era,anul trecut.
Cat despre diagnoza,mi-a spus ca nu are versiunea noua de soft...vrajeala,ce pot sa zic.
din ce am mai gasit pe net,ar fi ceva cu senzorul de temperatura,dar na,se pare ca nu este stiinta exacta.
Avea ce sa desfaca vre-un cablu la roata pentru a schimba distributia?poate i-l incurca...nu a desfacut bateria...intreb si eu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nu are importanta 73CP sau 75CP, procedura este aceeasi (vezi si modelele pentru care se aplica), interesant totusi cum au "identificat" masina si diagnoza facuta (tinand cont ca ai scris ca service-ul este acreditat, implicit si auditat de cei de la Dacia), dar OK...
Acum iti mai apare eroarea sau nu? Ambele variante sunt posibile, vezi cauzele care o pot genera (si nu doar ceea ce a scris un coleg anterior).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nu am apucat sa ma plimb prea mult cu ea ieri,doar de la service acasa,cam 3 Km si masina merge ok,nu pare sa aiba probleme.
diagnoza a facut-o in parcare cu in tester la care nu gasea sandero 2 2016 73 cai,doar 75,nu stiu daca are legatura.
Eroarile au aparut in bord dupa 10 m de deplasare.
Clar ceva s-a intamplat acolo si eu nefiind cu ei,orice este posibil.
in deviz scrie manopera 6h,aaa ca nu aveam cum sa stau atat cu ei.
- Likes 1
Leave a comment:
-
LE: iar cel din service-ul autorizat care a facut diagnoza avea la dispozitie aceste informatii (plus ca putea sa verifice foarte simplu PR161) si nu "ca nu stie ce inseamna codul,a sters erorile si in cazul in care mai apar sa ma intorc acolo." si sa te trimita "la plimbare" ca poate nu mai apare eroarea.Last edited by Gil26; 22 January 2022, 06:24.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Alltricks atasat o captura cu procedura de diagnosticare a erorii DTC5A9186 Modul SSPP pentru un Sandero2 (2015) motor D4F732, poate te ajuta (vezi ce si cum trebuie tratat).Attached Files
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: