Originally posted by Maskatu
View Post
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Exista si autocolant care imita designul acelor protectii si se poate aplica in acea zona.
- Likes 1
-
Eu mai fac singur ceva reparati la masina si de multe ori se termina in situatia in care esti tu acum.
Adica dupa ce termin de montat apare cate o alarma.
Uit vreo mufa nebagata pana la capat
S-au sare antigel pe mufe unde se inbina
Si deaceea apar erori
Daca ai sters alarmele si nu mai apar totul e ok
aia la service de abia asteapta sa nu le poti dovedi ca ai avut probleme.
Ei cauta sa te tromboneasca si cand ai ceva concret.
Atata timp cat motoru merge ok ,
nu ai scurgeri ,si nici alarme, poti bea i bere linistit si data viitoare cauti alt service.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Alltricks :
1. Care\unde sunt ”problemele” tale pana la urma???
(Tinand cont de tot ceea ce ai scris, intrebat si explicat aici pana acum)
2. Marti dimineata vei mai merge sau nu la acel service???
(Poate sa fie interesant cum vor reactiona cei de acolo cand le vei explica ”problemele”: domnilor eu de aia v-am platit dar dupa schimbul de distributie am avut o eroare pe care ati sters-o si acum nu mai apare nimic in bord, nu stiu daca e nasol sa umblu asa cu masina dar din ce am gasit pe net ar fi ceva cu senzorul de temperatura,dar na,se pare ca nu este stiinta exacta, plus nu ati deconectat bateria pentru ca nu mi-a cerut codul radio cand am plecat cu ea, asa ca daca nu aveti acces la baza de date cu codurile radio nu vad cum ati fi putut face, vrajeala, ce pot sa zic.
Apoi pe toata partea stanga,cum te uiti la masina, exact sub vasul de expansiune este uda, inca este apa pe cabluri,mufe. Am curatat cu spray de contacte dar lucrez in industria cablajelor auto si am vazut cam ce este in zona motorului asa ca e cam nasol sa ajunga apa acolo, pentru ca sunt zone care nu sunt protejate corespunzător,din punct de vedere a conectorilor. Eu vorbesc din experienta, nu din schite...chiar am stat o saptamana la Deva la SWS ,asa ca stiu ce vorbesc, ideea este ca teoria este buna dar practica ne omoara, si nu cred ca intelegeti diferenta dintre practica si experienta, doar ca eu sunt acolo zilnic și nu in spatele unei tastaturi....)
PS: tu ai tot intrebat iar colegii ti-au raspuns, asa ca afirmatiile tale privind scopul unui forum ...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ce-mi place atitudinea asta superioara a ta maxim....Daca citeai si nu doar iti dadeai cu parerea vedeai ca nu mai am erori in bord,ca au fost șterse si nu cred ca intelegi diferenta dintre practica si experienta,din cate stiu eu experienta o acumulezi făcând practica,sau poate sti tu mai bine.....Faptul ca ai acces la niste informatii,la tine se numeste practica sau experienta,ca-s curios....Cum e la tine,cam asa este si la mine,doar ca eu sunt acolo zilnic și tu in spatele unei tastaturi!
In alta ordine de idei,am curatat cu spray de contacte si o sa fac un drum cu ea sa vad ce se intampla.
Multumesc tuturor pentru ajutor!!
P.S.Se pare ca pe drum s-a pierdut scopul,este totusi un forum,nu site de socializari si parerile personale care nu au de a face cu acest site ar trebui sa le tinem in nou,daca putem,bineînțeles!!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Dacă lucrai cu Yazaki vorbeai din practică nu "experiență", iar codul de radio se găsește și altfel... oricum e bine că mă înșel eu măcar rămâi tu cu pomul de crăciun în bord
.
Succesuri
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bine ai zis "destul de etans",eu vorbesc din experienta,nu din schite...chiar am stat o saptamana la Deva la SWS,asa ca stiu ce vorbesc.
Cat despre deconectarea bateriei,din nou te inseli,nu a fost facuta,pentru ca nu mi-a cerut codul la radio cand am plecat cu ea,asa ca daca nu au acces la baza de date cu codurile radio,nu vad cum ar fi putut face.
Ideea este ca teoria este buna,dar practica ne omoara.
In afara de probleme initiale cu cutia de viteze,nu am avut probleme cu ea,doar volanul nu revine la drept din viraj,dar m-am obisnuit cu el si e nasol sa o duci buna si sa o iei cu erori,te mai trimite si la plimbare,pe banii tai,asa ca Marti dimineata sunt acolo cu ea,sa faca ei ce trebuie facut,ca de aia am platit.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Acolo a curs antigel pe electrovalva aflată pe canistra de carbon, iar conectorul e Yazaki sealed type destul de etanș - defapt ar trebui să știi asta pentru că, singur ai scris, Lucrez in industria cablajelor auto
- Likes 1
Leave a comment:
-
Reinițializarea TPMS se poate face oricând, în cazul tău a pierdut contorul de 180de zile de la ultima reinițializare la deconectarea bateriei, că doar distribuția nu a făcut-o cu bateria conectată... dar nu-i problemă știi tu mai bine.Originally posted by Alltricks View PostReinitializarea,daca nu gresesc,conform manualului se cere daca apare semnul de pneu cu cel de avarie rosu,dar daca apare cel de pneu cu cel de avarie galben si NU ai roata de rezerva montata,nu e cazul meu,trebuie mers la service....
Deci,problema este ca in bord a aparut eroare dupa schimbul de distributie si acum am,cel mai probabil antigel pe jumatea de motor cu vasul de expansiune si scartait de curea.
Cai verzi pe pereți,eu zic sa-l lasam pe Smiley ca-i mai talentat si daca cineva are o problema,asteapta un sfat...deh e weekend si pana Marti nu am cum sa ajung la ei...asa ca vroiam sa stiu daca e nasol sa umblu asa cu ea sau pot sa merg ca nu afecteaza antigelul,eroarea samd...si nu are nimeni obligatia sa raspunda,daca nu vrea...punct!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Eu am dat cu spray de contacte unde a curs antigel pe mufe.
Antigelu e un pic uleios si se usuca mai greu .
Sprayul asta e ca un degresant si se usuca mai repede unde a curs antigelu.
E normal sa scada o data antigelu din vas asta ca se aeriseste sistemul
Completeaza antigelu atunci cand e rece motorul si urmareste cateva zile daca scade.
Daca e umeda cureaua ,eu am cratato tot cu spray si nu mai scartaie daca nu sare apa pe ea
E ingusta cureaua asta si nu am vazut sa aiba intinzator si deaceea mai scartaie nu te speria nu e ceva grav.
Daca motoru merge ok si nu pierde antigel stai linistit e un motor simplu nu e pretentios.
- Likes 1
Leave a comment:
-

au pus prea mult antigel si a dat pe-afara.
sufla si trece. poti sa dai si cu un cleaner, ca sa indepartezi resturile de antigel, mai cureti si mufele...
in cazul asta secventa e "dai cu cleaner si sufli".
nu-i grav.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Am schimbat kit distributie,pompa apa si curele.
ok,am inteles a aerisit sistemul,dar e prea multa apa pe fire,senzori chiar si pe alternator.
Lucrez in industria cablajelor auto si am vazut cam ce este in zona motorului asa ca e cam nasol sa ajunga apa acolo,pentru ca sunt zone care nu sunt protejate corespunzător,din punct de vedere a conectorilor.
Daca suflu cu aer si se usuca,e ok?
Mersi.
Leave a comment:
-
Eu am 1.2 , si cand am schimbat distributia am
schimbat si pompa de apa
si pt aerisire are un capacel acolo unde intra furtunele la caloriferul din masina si sare antigel exact sub vas si deaceea e ud acolo.
Eu am cureua de acesorii pe Ac si alternator
A mea e cu servo electric
Mai scartie cate o data cand dau prin balti.
Daca e uda un pic cureaua deaceea scartaieLast edited by adi xxl; 22 January 2022, 19:38.
Leave a comment:
-
Reinitializarea se face si daca ai umflat sau dezumflat, dupa caz, cel putin o roata!
Pe langa distributie, ai schimbat si restul?
Leave a comment:
-
Reinitializarea,daca nu gresesc,conform manualului se cere daca apare semnul de pneu cu cel de avarie rosu,dar daca apare cel de pneu cu cel de avarie galben si NU ai roata de rezerva montata,nu e cazul meu,trebuie mers la service....
Deci,problema este ca in bord a aparut eroare dupa schimbul de distributie si acum am,cel mai probabil antigel pe jumatea de motor cu vasul de expansiune si scartait de curea.
Cai verzi pe pereți,eu zic sa-l lasam pe Smiley ca-i mai talentat si daca cineva are o problema,asteapta un sfat...deh e weekend si pana Marti nu am cum sa ajung la ei...asa ca vroiam sa stiu daca e nasol sa umblu asa cu ea sau pot sa merg ca nu afecteaza antigelul,eroarea samd...si nu are nimeni obligatia sa raspunda,daca nu vrea...punct!Last edited by Alltricks; 22 January 2022, 19:23.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Foarte corect si bine punctat, initial colegul a scris altceva despre aceasta eroare, i-am raspuns tinand cont de cele scrise (mea culpa),dar reinitializarea este chiar primul pas din procedura:Originally posted by t0rquemada View PostReinițializează corect TPMS-ul și nu mai căuta cai verzi pe pereți.
“Controlaţi presiunea celor patru pneuri înainte de a efectua o solicitare nouă de RESETARE. Apăsaţi butonul SSPP.”
apoi la intrebarea mea a raspuns ca “Nu apare nimic momentan in bord”, ca a cautat pe net, sensor de temperatura, stiinta exacta, etc…
Nu am avut timp sa ii raspund dar il intreb si eu : Care\unde este “problema” pana la urma ??? (iar acum se pare ca are altele)
- Likes 1
Leave a comment:

Leave a comment: